Marketing Week - To YouTube εισάγει shopping ads στο mobile

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ανταποκρινόμενο στις νέες καταναλωτικές συμπεριφορές στην πλατφόρμα

To YouTube εισάγει shopping ads στο mobile

6 Νοεμβρίου 2019 | 16:15 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Launching,Social Media,Trends

Διευρύνει το δίκτυο των shopping ads η Google, εισάγοντάς τες στο mobile app του YouTube, λίγο πριν τη χριστουγεννιάτικη σεζόν. Σύμφωνα με τη Nicky Rettke, Director of Product Management του YouTube, καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για reviews και recommendations, αναδύεται η δυνατότητα για το σερβίρισμα engaging και shoppable διαφημίσεων.

«Αρχίζουμε να παρατηρούμε ορισμένες διαφορετικές συμπεριφορές στο YouTube», ανέφερε η Rettke. «Οι χρήστες μπορεί να είναι σε πολύ διαφορετικά mindsets, ανάλογα με το τι κάνουν. Οι χρήστες που είναι απορροφημένοι βλέποντας ένα video μπορεί να κλικάρουν λιγότερο. Ένας χρήστης που διατρέχει το home feed είναι πιο ανοιχτός στην ανακάλυψη νέου περιεχομένου».

Τα shoppings ads, ένα carousel με clickable προϊόντα, θα εμφανίζονται προς το παρόν μόνο στο mobile, στην αρχική σελίδα και στη σελίδα με τα αποτελέσματα αναζήτησης. Όπως υποστήριξε η Rettke, αυτό δε σημαίνει μεγαλύτερο διαφημιστικό βάρος για το δίκτυο, αλλά, αντίθετα, παρέχει την ευκαιρία να προβληθεί κάτι που θα ενδιαφέρει περισσότερο τον χρήστη.

Τα shopping ads, τα οποία βρίσκονταν σε διαδικασία testing επί πολλούς μήνες, είναι ήδη διαθέσιμα παγκοσμίως και είναι πολύ πιθανόν να επεκταθούν και σε άλλα περιβάλλοντα. Το ταχύτερα αναπτυσσόμενο Μέσο για το ΥouTube είναι οι συνδεδεμένες τηλεοράσεις και ήδη κάποια ad formats προσαρμόζονται για αυτήν, μεταξύ αυτών και τα shopping ads.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 6 Νοεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778