Marketing Week - Το mobile «μονοπωλεί» το social ad spend

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Instagram, video και product ads, οι «αγαπημένες» των social media

Το mobile «μονοπωλεί» το social ad spend

29 Οκτωβρίου 2019 | 19:25 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Έρευνες

To 88% της διαφημιστικής δαπάνης στα social media αντιπροσωπεύει το mobile και το 54% του search, το τρίτο τρίμηνο του 2013, σύμφωνα με το Q3 2019 Quarterly Trends Report που δημοσίευσε η εταιρεία τεχνολογιών marketing Kenshoo.

Η έκθεση βασίζεται σε data που καλύπτουν πάνω από 3.000 λογαριασμούς διαφημιζόμενων και agencies, σε 40 βιομηχανίες και περισσότερες από 150 χώρες, συμπεριλαμβάνοντας τις Google, Microsoft, Verizon Media, Amazon, Apple Search Ads, Pinterest, Snapchat, Facebook, Instagram και το Facebook Audience Network. Το budget στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε κατά 32% ΥΟΥ και τα social impressions κατά 36%, αν και τα social clicks ενισχύθηκαν μόλις κατά 4%.

Η δαπάνη για paid search σημείωσε μικρή άνοδο 7%, ενώ τα paid search impressions αυξήθηκαν κατά 29% και τα paid search clicks κατά 15%. Τα product ads παραμένουν απαραίτητο εργαλείο για το eCommerce, καταλαμβάνοντας μερίδιο 39% της δαπάνης του search και 37% του social.

«Όπως συνήθως, το τρίτο τρίμηνο αποτελεί τη γαλήνη πριν την καταιγίδα των γιορτών για τους διαφημιζόμενους», σχολίασε ο Chris Costello, Senior Director of Marketing Research της Kenshoo και προσέθεσε: «Instagram, video και product ads παρέμειναν οι δημοφιλέστερες στα social media, ενώ τα shopping campaigns και mobile keywords οδήγησαν την άνοδο του paid search».
(Πηγή: MobileMarketing)

Marketing Week Online( 29 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778