Διευρύνει σταθερά το ποσοστό της η Amazon στην αγορά του search, περιορίζοντας σταδιακά το μερίδιο της Google στις ΗΠΑ, σύμφωνα με έρευνα του eMarketer.

Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να φτάσει τα 7 δισ. δολάρια φέτος σε διαφημιστικά έσοδα από το search, αντιπροσωπεύοντας έτσι το 13% της αγοράς. Αν και εξακολουθεί να έπεται κατά πολύ της Google, η οποία κατέχει το 73% με έσοδα 40 δισ. δολάρια, μέχρι το 2021 η Amazon εκτιμάται ότι θα έχει φτάσει το 16%, ενώ η Google θα έχει περιοριστεί στο 70%.

«Παρατηρούμε απώλειες στο μερίδιο της Google, τη στιγμή που αυτό της Amazon διευρύνεται», σημειώνει η Nicole Perrin, ερευνήτρια της eMarketer και συντάκτρια της έκθεσης. Η Amazon έχει ενισχύσει το ενδιαφέρον της για τα διαφημιστικά έσοδα τα τελευταία χρόνια και έχει αναπτύξει μια αυτοματοποιημένη διαφημιστική πλατφόρμα και τα product listings της σκοράρουν πολύ υψηλά σύμφωνα με το eMarketer.

Οι εκτιμήσεις της βασίζονται σε data από εταιρείες ερευνών, κυβερνητικές πηγές, εταιρείες media και δημόσια εταιρικά στοιχεία, αλλά και σε συνεντεύξεις με στελέχη, εκδότες και agencies. Συνολικά, η αγορά του search στις ΗΠΑ αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 18% ΥΟΥ το 2019. Η Microsoft αναμένεται να αποσπάσει το 6,5% της πίτας, ακολουθούμενη από τους Verizon Media με 2% και Yelp με 1,8%.
(Πηγή: Marketingweek.gr)