Πιστή στην ιδέα ότι η μαγεία βρίσκεται στην απλότητα, η DigitalWise υπογράφει τη νέα καμπάνια του brand Fujitsu, με κεντρικό μήνυμα «Δυνατότητες στο άπειρο». Αξιοποιώντας το ίδιο το κόκκινο χρώμα της μάρκας και το λογότυπό της, το οποίο μετατρέπεται στο σύμβολο του άπειρου, η 360ο καμπάνια προβάλλει με απλό και άμεσο τρόπο την αξιοπιστία που χαρακτηρίζει τη Fujitsu.

Η ομάδα της DigitalWise μίλησε στο MW για τα challenges της καμπάνιας, το concept και το δημιουργικό της ύφος, καθώς και για τα χαρακτηριστικά της που την κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Όλα τελικά καταλήγουν σε ένα ζητούμενο, ιδιαίτερα σημαντικό: την «Μεγάλη Ιδέα». Την ομάδα της DigitalWise απαρτίζουν οι Ειρήνη Γεωργή, Creative Director, Κώστας Παπακωνσταντίνου, Art Director, Τίτος Κουτρέτσος, Senior Account Manager, Στέφανος Βούρος, Senior Digital Copywriter, και Έλλη Μοννά, Media Manager.

    MW: Ποιο θα λέγατε ότι είναι το βασικό asset της Fujitsu, το USP της μάρκας, πάνω στο οποίο επιλέξατε να «χτίσετε» τη συνολική καμπάνια επικοινωνίας της;

Η Fujitsu είναι leader στον χώρο των κλιματιστικών. Η ποιότητα υλικών, η υψηλή τεχνολογία, το design και φυσικά η απόδοση, είναι χαρακτηριστικά που βρίσκονται βαθιά χαραγμένα στο DNA του brand. Στην DigitalWise πάντα προσπαθούμε να εντοπίσουμε αυτό το ένα χαρακτηριστικό που κάνει τους πελάτες μας να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό, και να εστιάσουμε την επικοινωνία μας σε αυτό.

Αυτό που εντοπίσαμε στη Fujitsu, είναι η αξιοπιστία. Fujitsu είναι το air-condition που σε κάνει να νιώθεις ασφάλεια και σιγουριά, γιατί ξέρεις ότι θα το κρατήσεις για μια ζωή. Ξέρεις ότι θα έχεις για πάντα ένα κλιματιστικό με άπειρες δυνατότητες που θα δημιουργεί την ιδανική ατμόσφαιρα για σένα και την οικογένειά σου.

    Μιλήστε μας λίγο για την καμπάνια. Ποιο το concept πίσω από αυτήν και σε ποια κανάλια διαχέεται;

Το brand Fujitsu είναι η λύση κλιματισμού που θα κρατήσει «επ’ άπειρον» και θα προσφέρει στον κάτοχό του αυτό που χρειάζεται και ακόμα παραπάνω. Πήραμε έμπνευση από το ίδιο το logo του brand που συμβολίζει τις άπειρες δυνατότητες και την αντοχή στον χρόνο. Μοιράσαμε την καμπάνια σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media και Facebook ads, YouTube, GDN, Programmatic και creative banner σε συγκεκριμένα site, σε προϊοντικούς καταλόγους καταστημάτων λιανικής, ενώ προχωρήσαμε και σε premium χορηγία στο skroutz. Στόχος μας ήταν να δημιουργηθεί μία ολοκληρωμένη 360ο καμπάνια με παρουσία σε όλα τα Μέσα, online και offline.

    Δημιουργικά, ποιον «δρόμο» επιλέξατε να ακολουθήσετε;

Στην καμπάνια μας, χρησιμοποιούμε ως κυρίαρχο στοιχείο το κόκκινο χρώμα του brand και το σύμβολο του άπειρου που μετατρέπεται στο σύμβολο του λογοτύπου της Fujitsu, παράλληλα με το μήνυμα «Λίγα πράγματα είναι σχεδιασμένα να κρατήσουν για πάντα». Αφού εμφανιστεί ολοκληρωμένο το logo της Fujitsu, εμφανίζεται το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, «Δυνατότητες στο άπειρο». Σημαντικό ρόλο παίζει και η επιλογή της μουσικής που ενισχύει το κύρος του brand.

Εκτός από το κεντρικό μας τηλεοπτικό, δημιουργήσαμε ένα ακόμα στοχευμένο σποτ για να παίζει πριν τα δελτία καιρού, όπου με τον ίδιο τρόπο γινόταν η μετατροπή συμβόλων καιρικών φαινομένων με τελική εικόνα το σύμβολο του άπειρου και μήνυμα «Είναι καιρός να σταματήσει να σε νοιάζει ο καιρός».

    Ποιο ήταν το βασικό ζητούμενο από πλευράς της Fujitsu και πώς αυτό επιτυγχάνεται μέσω της συγκεκριμένης καμπάνιας;

Ζητούμενο ήταν να δημιουργηθεί μία καμπάνια που θα έπειθε το κοινό ότι όταν έρθει η στιγμή να επιλέξει κλιματιστικό, δεν υπάρχει κάτι άλλο πέρα από Fujitsu και παράλληλα, να μπορεί να τρέξει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Το οποίο ήταν ένα challenge φυσικά.

    Η ορθή χρήση των media, τόσο online όσο και offline, αποτελεί σημαντικό κομμάτι της επικοινωνίας ενός προϊόντος. Στην προκειμένη περίπτωση, ποια στρατηγική ακολουθήσατε για τη βέλτιστη αξιοποίησή τους;

Η φετινή αλλαγή στη στρατηγική επικοινωνίας, εστιάζοντας στην προβολή του brand και των αξιών του, προφανώς επηρέασε τη συνολική στρατηγική media. Επιπλέον ο κλάδος του κλιματισμού έχει έντονη εποχικότητα (με μικρή διάρκεια προβολής από Μάιο έως αρχές Αυγούστου), γεγονός που αυξάνει την πίεση του ανταγωνισμού.

Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζοντας την προβολή στα media, κινηθήκαμε σε δύο άξονες:
– Να προσεγγίσουμε όσο δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό μοναδικών καταναλωτών.
– Οι καταναλωτές να εκτίθενται συνεχώς στα διαφημιστικά μας μηνύματα σε όλα τα Μέσα (offline & online).

Προκειμένου να τα πετύχουμε αυτά και παράλληλα να αυξήσουμε την απόδοση των media, χωρίς παράλληλη αύξηση του budget κινηθήκαμε ως εξής:
– Δημιουργήσαμε δύο μικρά διαφημιστικά video σε διάρκεια (10 sec).
– Ξεκινήσαμε νωρίς τη διαφημιστική προβολή από τον Απρίλιο, προλαβαίνοντας τον ανταγωνισμό.

Συγκεκριμένα, οι ενέργειες που έγιναν είναι οι εξής:
1. Από Απρίλιο έως Αύγουστο, ακριβώς πριν το βραδινό δελτίο καιρού του Σκάι, υπάρχει διαφημιστικό video, το οποίο έχει δημιουργηθεί ειδικά για την ενέργεια αυτή.

2. Αυξήσαμε την εβδομαδιαία τηλεοπτική «πίεση» στο τρίμηνο Μάιος – Ιούλιος, με στόχο να ενισχυθεί το awareness, ενώ παράλληλα προσαρμόζουμε και την ένταση αναλόγως των μεταβολών στη θερμοκρασία.

3. Επενδύουμε μεγάλο ποσοστό του budget στα Digital Media Channels, με τα video να αποτελούν την αιχμή του δόρατος της επικοινωνίας, στο YouTube & Facebook. Παράλληλα η προβολή στο GDN, Programmatic, Facebook συμπληρώνουν τη διαφήμιση στο digital.

4. Ραδιοφωνική καμπάνια σε επιλεγμένους σταθμούς, οι οποίοι ταιριάζουν στο προφίλ των καταναλωτών της Fujitsu.

Ήδη, όντας στα μισά της καμπάνιας, η απήχηση του brand είναι μεγάλη, γεγονός που αποτυπώνεται σε αύξηση των πωλήσεων.

    Διανύουμε την εποχή κατά την οποία ο ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη κατηγορία «χτυπάει κόκκινο». Με ποιον τρόπο η επικοινωνία της Fujitsu τη διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα brands του κλάδου;

Είπαμε κι εμείς να «χτυπήσουμε κόκκινο» μιας και το χρώμα μας ανήκει δικαιωματικά. Ακριβώς επειδή γνωρίζαμε ότι ο ανταγωνισμός θα βομβαρδίσει το κοινό με εικόνες κλιματιστικών και χαρακτηριστικά, αποφασίσαμε να τα αποφύγουμε όλα αυτά και να επικεντρωθούμε στο τι σημαίνει το όνομα Fujitsu.

    Όσον αφορά στον digital χώρο, ο οποίος χαρακτηρίζεται από έντονο clutter, ποιο θεωρείτε ότι είναι το στοιχείο-κλειδί που θα κάνει μια καμπάνια και ένα brand να ξεχωρίσει;

Με δεδομένο ότι δεν έχουμε πάντα τα απαραίτητα budget για υπερπαραγωγές, το ζητούμενο είναι η «Μεγάλη Ιδέα». Μια ιδέα είναι μεγάλη, όταν η έμπνευσή της προέρχεται από την ουσία, δηλαδή την ψυχή του brand. Δεν χρειάζεται το σκεπτικό να είναι πολύπλοκο, ίσα ίσα, η μαγεία βρίσκεται στην απλότητα. Αυτό που πείθει, είναι η αυθεντικότητα.