Marketing Week - To Facebook εστιάζει στην ποικιλομορφία του εργατικού δυναμικού του

Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Διπλασιάζει τον αριθμό γυναικών και μειονοτήτων μέχρι το 2024

To Facebook εστιάζει στην ποικιλομορφία του εργατικού δυναμικού του

10 Ιουλίου 2019 | 16:50 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Digital New Media,International,Trends

Στην ποικιλομορφία του εργατικού δυναμικού του στρέφεται το Facebook, θέτοντας ως στόχο, μέχρι το 2024, τουλάχιστον το 50% της στελεχιακής του σύνθεσης να περιλαμβάνει γυναίκες, αφροαμερικάνους, ισπανόφωνους, Ινδιάνους, κατοίκους των νησιών του Ειρηνικού, άτομα που ανήκουν σε 2 ή περισσότερες εθνότητες, άτομα με αναπηρίες και βετεράνους.

Σε ανακοίνωση με αφορμή τη δημοσίευση του Diversity Report για το 2019, ο τεχνολογικός γίγαντας δήλωσε ότι οι στόχοι αυτοί, όχι μόνο θα δημιουργήσουν μια πιο «φιλόξενη κοινότητα», αλλά και θα ενισχύσουν την λογοδοσία, που είναι το «απόλυτο κλειδί για την πρόοδο». Στο διάστημα των προηγούμενων 6 ετών, το Facebook αναφέρει ότι πέτυχε μεγαλύτερη εκπροσώπηση των γυναικών σε υψηλόβαθμες θέσεις, με την πλειοψηφία των γυναικών ηγετών τα τελευταία χρόνια να έχει αναδειχθεί μέσα από εσωτερικές προαγωγές.

Από το 2014, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, ο αριθμός των μαύρων γυναικών έχει αυξηθεί στους κόλπους της 25 φορές και των μαύρων ανδρών 10, ενώ, όπως δηλώνει, φιλοξενεί προγράμματα απασχόλησης για τους βετεράνους. Αυτή τη στιγμή, οι βετεράνοι αντιπροσωπεύουν το 2,2% του προσωπικού της.

Όπως ανακοίνωσε, το Facebook δρομολογεί και νέες πρωτοβουλίες διεθνώς προκειμένου να βελτιώσει την ένταξη ανθρώπων με αναπηρίες, ενώ έχει ορίσει την ενσωμάτωση των LGBTQ+ ατόμων ως «προτεραιότητα». Τα στατιστικά της εταιρείας δείχνουν ότι το 8% των υπαλλήλων της στις ΗΠΑ αυτοπροσδιορίζονται ως LGBTQ+.
(Πηγή: Marketingweek.com)

Marketing Week Online( 10 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778