Marketing Week - Eurobank, Performance Brand of the Year: «Η στρατηγική μας για το μέλλον κινείται γύρω από το segment of one»

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Eurobank, Performance Brand of the Year: «Η στρατηγική μας για το μέλλον κινείται γύρω από το segment of one»

10 Ιουλίου 2019 | 07:01 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Finance,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Η ομάδα της Eurobank αποτιμά τη φετινή της διάκριση στα PEAK Awards και αναλύει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει το Performance Marketing. Τα όσα μας λένε τα στελέχη, δείχνουν με σαφήνεια ότι η Eurobank εφαρμόζει μια καλά μελετημένη και οργανωμένη στρατηγική.

Τα βραβεία αποτελούν πάντα μια εφήμερη ικανοποίηση της δικαιολογημένης «ματαιοδοξίας» των στελεχών που τα παραλαμβάνουν. Ακόμη περισσότερο όμως, αποτελούν ορόσημα για την εξέλιξη ολόκληρων κλάδων και πηγή έμπνευσης για όποιον επιθυμεί να αριστεύσει σε αυτούς.

Αρκεί, να μπορέσει να εκτεθεί στην ουσία των έργων που οδηγούν στις διακρίσεις και, τρόπον τινά, να μάθει τα μυστικά τους. Αυτή την ευκαιρία μας δίνουν τα στελέχη της Eurobank μιλώντας για την πρόσφατη διάκριση της Τράπεζας ως Performance Brand of The Year στα φετινά PEAK Awards, αναλύοντας τα ίδια τα έργα και τη στρατηγική πίσω από αυτά.

    MW: Πώς αντιλαμβάνεστε την αξία της διάκρισής σας ως Performance Brand of The Year στα φετινά PEAK Awards;

Ελπιδοφόρος Παπανικολόπουλος Digital Analytics & Performance Marketing Manager: Η διάκριση έρχεται ως επιστέγασμα της σκληρής δουλειάς και συνεργασίας μιας πολυπληθούς ομάδας, των εξαιρετικών αποτελεσμάτων των καμπανιών, καθώς και της εμπιστοσύνης που δείχνει ο οργανισμός της Eurobank μέσω της σημαντικής επένδυσης του στο Performance Marketing.

Η αναγνώριση αυτή αποτελεί κίνητρο για όλους μας, ώστε να συνεχίσουμε ακόμη πιο εντατικά προς την κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού που ήδη βαδίζουμε με σημαντικά επιτεύγματα. Επίσης αποτελεί επιβράβευση για όσους έχουν εργαστεί «hands on» στις βραβευμένες καμπάνιες, αλλά και για το top management που στηρίζει εμπράκτως καθημερινά τις προσπάθειες μας και ενθαρρύνει την καινοτομία με κάθε δυνατό τρόπο.

Ιδιαίτερη αξία και τιμή αποτελεί το γεγονός ότι διακρινόμαστε για δεύτερη φορά τα τελευταία τρία χρόνια ως Brand of the Year στην πιο αναγνωρισμένη διοργάνωση στο χώρο του Performance Marketing, όπου συμμετέχει σχεδόν το σύνολο της διαφημιστικής αγοράς, τόσο από την μεριά των agencies όσο και των brands και υποστηρίζεται από την Google.

    Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα της digital marketing στρατηγικής σας που οδήγησαν στις εξαιρετικές καμπάνιες οι οποίες βραβεύθηκαν;

Δημήτρης Πιζάνιας Senior Digital Analytics & Performance Marketing Officer: Οι καμπάνιες οι οποίες βραβεύτηκαν αφορούν τελείως διαφορετικά initiatives της Τράπεζας. Από την μία είχαμε καμπάνιες που απευθύνονταν στο σύνολο του πελατολογίου της Τράπεζας (όπως το λανσάρισμα του νέου Eurobank e-Banking και Mobile App και η Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του προγράμματος επιβράβευσης €πιστροφή) και, από την άλλη, την καμπάνια του egg – enter grow go για τον 7ο χρόνο του προγράμματος, που αφορά κυρίως startup επιχειρήσεις.

Στο σύνολο των καμπανιών σκοπός μας πάντοτε ήταν να εκμεταλλευτούμε το σύνολο των δυνατοτήτων των διαθέσιμων καναλιών τόσο σε δυνατότητες στόχευσης όσο και σε διαθέσιμα formats. Βασικός μας άξονας ήταν η βέλτιστη εμπειρία του χρήστη όταν εκτίθεται στα διαφημιστικά μας μηνύματα και όταν επισκέπτεται τα properties μας. Συνδυάζοντας first και third party data και αναλύοντας συνεχώς τα signals των χρηστών και την αλληλεπίδρασή τους με τις ενέργειές μας, προσπαθούσαμε πάντοτε να βρισκόμαστε με την κατάλληλη διαφημιστική ένταση και περιεχόμενο αναλόγως του σταδίου που βρισκόταν το journey του.

    Ποιος είναι ο ρόλος του δημιουργικού περιεχομένου και ποια η προσέγγισή σας σε κάθε μια από τις καμπάνιες;

Μαρία Γρεβενίτου Corporate Adver-tising & Branding Manager: O προσανατολισμός μας στην Eurobank είναι να λειτουργούμε έχοντας τον πελάτη στο επίκεντρο. Με συνέπεια στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση, έχουμε υιοθετήσει από το 2015 ως βασική υπόσχεση επικοινωνίας το «προτεραιότητα σε εσένα» που δίνει έμφαση στις εξειδικευμένες και διαφορετικές ανάγκες των πελατών μας. Η επικοινωνιακή μας στρατηγική συνδυάζει μια σταθερή οπτική ταυτότητα, στηρίζεται στην προσωποποιημένη επικοινωνία και στοχεύει στην καθημερινή εξυπηρέτηση των πελατών μας.

    Ειδικότερα, πώς προσεγγίζετε το θέμα των data, που αποτελεί τη «ραχοκοκαλιά» στο performance marketing;

Δημήτρης Πιζάνιας: Το σύνολο της στρατηγικής μας κινείται γύρω από το πώς διαχειριζόμαστε και αξιοποιούμε τα δεδομένα. Προτού λανσαριστεί οποιαδήποτε ενέργεια, διασφαλίζουμε ότι είμαστε σε θέση να συλλέγουμε με αξιοπιστία όλα τα απαραίτητα δεδομένα της περιήγησης των χρηστών στα assets μας. Γι’ αυτό το λόγο, μεγάλο μέρος της επένδυσής μας κατανέμεται σε analytics tools (Google Analytics 360, Hotjar κλπ.).

Σημαντικό ρόλο παίζει και η διαχείριση των 3rd party data. Οι διαφημιστικές πλατφόρμες στο σύνολό τους εξελίσσονται συνεχώς, δίνοντάς μας νέες δυνατότητες αξιοποίησης των διαθέσιμων δεδομένων των χρηστών τους ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την απόδοση των ενεργειών μας.

Μέσω του integration των Analytics και των διαφημιστικών πλατφορμών, σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε ένα single point of view για όλα τα δεδομένα ώστε να αξιολογούνται συνεχώς οι καμπάνιες μας, να εξάγονται τα σωστά συμπεράσματα και να μπορούμε να προβούμε στις απαραίτητες διορθώσεις για optimization.

    Ποια είναι τα πολύτιμα μαθήματα/insights που αποκομίσατε από τη διαδρομή σας προς την αριστεία στο χώρο του performance; Ποιες συμβουλές θα δίνατε δηλαδή ευρύτερα προς τους διαφημιζόμενους;

Ελπιδοφόρος Παπανικολόπουλος: Θα μπορούσαμε να αναφερθούμε σε αρκετά τα οποία αφορούν στην δημιουργία και την διαχείριση των καμπανιών στην πράξη. Παρόλα αυτά, σημαντικότερο ρόλο στην επιτυχία της οποιαδήποτε ενέργειας παίζουν δύο βασικοί παράγοντες.

Πρώτος παράγοντας είναι η εμπιστοσύνη. Εμπιστοσύνη τόσο στους ανθρώπους της εταιρίας όσο και στους συνεργάτες της, στην χρησιμοποίηση νέων τεχνολογιών, στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών καθώς και στις ιδέες που προκύπτουν από τους ανθρώπους της ομάδας που ασχολούνται day to day σε βάθος με τις εκάστοτε καμπάνιες.

Δεύτερος παράγοντας και εξίσου σημαντικός είναι η λήψη αποφάσεων βάσει των δεδομένων. Η πληθώρα των διαθέσιμων data μας δίνει την δυνατότητα να τεστάρουμε συνεχώς το σύνολο των ενεργειών μας και να κινούμαστε με βάση τα συμπεράσματα που εξάγονται από την ανάλυση τους.

Τα βραβεία αποτελούν πάντα μια εφήμερη ικανοποίηση της δικαιολογημένης «ματαιοδοξίας» των στελεχών που τα παραλαμβάνουν. Ακόμη περισσότερο όμως, αποτελούν ορόσημα για την εξέλιξη ολόκληρων κλάδων και πηγή έμπνευσης για όποιον επιθυμεί να αριστεύσει σε αυτούς.

Αρκεί, να μπορέσει να εκτεθεί στην ουσία των έργων που οδηγούν στις διακρίσεις και, τρόπον τινά, να μάθει τα μυστικά τους. Αυτή την ευκαιρία μας δίνουν τα στελέχη της Eurobank μιλώντας για την πρόσφατη διάκριση της Τράπεζας ως Performance Brand of The Year στα φετινά PEAK Awards, αναλύοντας τα ίδια τα έργα και τη στρατηγική πίσω από αυτά.

    MW: Πώς αντιλαμβάνεστε την αξία της διάκρισής σας ως Performance Brand of The Year στα φετινά PEAK Awards;

Ελπιδοφόρος Παπανικολόπουλος Digital Analytics & Performance Marketing Manager: Η διάκριση έρχεται ως επιστέγασμα της σκληρής δουλειάς και συνεργασίας μιας πολυπληθούς ομάδας, των εξαιρετικών αποτελεσμάτων των καμπανιών, καθώς και της εμπιστοσύνης που δείχνει ο οργανισμός της Eurobank μέσω της σημαντικής επένδυσης του στο Performance Marketing.

Η αναγνώριση αυτή αποτελεί κίνητρο για όλους μας, ώστε να συνεχίσουμε ακόμη πιο εντατικά προς την κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού που ήδη βαδίζουμε με σημαντικά επιτεύγματα. Επίσης αποτελεί επιβράβευση για όσους έχουν εργαστεί «hands on» στις βραβευμένες καμπάνιες, αλλά και για το top management που στηρίζει εμπράκτως καθημερινά τις προσπάθειες μας και ενθαρρύνει την καινοτομία με κάθε δυνατό τρόπο.

Ιδιαίτερη αξία και τιμή αποτελεί το γεγονός ότι διακρινόμαστε για δεύτερη φορά τα τελευταία τρία χρόνια ως Brand of the Year στην πιο αναγνωρισμένη διοργάνωση στο χώρο του Performance Marketing, όπου συμμετέχει σχεδόν το σύνολο της διαφημιστικής αγοράς, τόσο από την μεριά των agencies όσο και των brands και υποστηρίζεται από την Google.

    Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα της digital marketing στρατηγικής σας που οδήγησαν στις εξαιρετικές καμπάνιες οι οποίες βραβεύθηκαν;

Δημήτρης Πιζάνιας Senior Digital Analytics & Performance Marketing Officer: Οι καμπάνιες οι οποίες βραβεύτηκαν αφορούν τελείως διαφορετικά initiatives της Τράπεζας. Από την μία είχαμε καμπάνιες που απευθύνονταν στο σύνολο του πελατολογίου της Τράπεζας (όπως το λανσάρισμα του νέου Eurobank e-Banking και Mobile App και η Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του προγράμματος επιβράβευσης €πιστροφή) και, από την άλλη, την καμπάνια του egg – enter grow go για τον 7ο χρόνο του προγράμματος, που αφορά κυρίως startup επιχειρήσεις.

Στο σύνολο των καμπανιών σκοπός μας πάντοτε ήταν να εκμεταλλευτούμε το σύνολο των δυνατοτήτων των διαθέσιμων καναλιών τόσο σε δυνατότητες στόχευσης όσο και σε διαθέσιμα formats. Βασικός μας άξονας ήταν η βέλτιστη εμπειρία του χρήστη όταν εκτίθεται στα διαφημιστικά μας μηνύματα και όταν επισκέπτεται τα properties μας. Συνδυάζοντας first και third party data και αναλύοντας συνεχώς τα signals των χρηστών και την αλληλεπίδρασή τους με τις ενέργειές μας, προσπαθούσαμε πάντοτε να βρισκόμαστε με την κατάλληλη διαφημιστική ένταση και περιεχόμενο αναλόγως του σταδίου που βρισκόταν το journey του.

    Ποιος είναι ο ρόλος του δημιουργικού περιεχομένου και ποια η προσέγγισή σας σε κάθε μια από τις καμπάνιες;

Μαρία Γρεβενίτου Corporate Adver-tising & Branding Manager: O προσανατολισμός μας στην Eurobank είναι να λειτουργούμε έχοντας τον πελάτη στο επίκεντρο. Με συνέπεια στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση, έχουμε υιοθετήσει από το 2015 ως βασική υπόσχεση επικοινωνίας το «προτεραιότητα σε εσένα» που δίνει έμφαση στις εξειδικευμένες και διαφορετικές ανάγκες των πελατών μας. Η επικοινωνιακή μας στρατηγική συνδυάζει μια σταθερή οπτική ταυτότητα, στηρίζεται στην προσωποποιημένη επικοινωνία και στοχεύει στην καθημερινή εξυπηρέτηση των πελατών μας.

    Ειδικότερα, πώς προσεγγίζετε το θέμα των data, που αποτελεί τη «ραχοκοκαλιά» στο performance marketing;

Δημήτρης Πιζάνιας: Το σύνολο της στρατηγικής μας κινείται γύρω από το πώς διαχειριζόμαστε και αξιοποιούμε τα δεδομένα. Προτού λανσαριστεί οποιαδήποτε ενέργεια, διασφαλίζουμε ότι είμαστε σε θέση να συλλέγουμε με αξιοπιστία όλα τα απαραίτητα δεδομένα της περιήγησης των χρηστών στα assets μας. Γι’ αυτό το λόγο, μεγάλο μέρος της επένδυσής μας κατανέμεται σε analytics tools (Google Analytics 360, Hotjar κλπ.).

Σημαντικό ρόλο παίζει και η διαχείριση των 3rd party data. Οι διαφημιστικές πλατφόρμες στο σύνολό τους εξελίσσονται συνεχώς, δίνοντάς μας νέες δυνατότητες αξιοποίησης των διαθέσιμων δεδομένων των χρηστών τους ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την απόδοση των ενεργειών μας.

Μέσω του integration των Analytics και των διαφημιστικών πλατφορμών, σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε ένα single point of view για όλα τα δεδομένα ώστε να αξιολογούνται συνεχώς οι καμπάνιες μας, να εξάγονται τα σωστά συμπεράσματα και να μπορούμε να προβούμε στις απαραίτητες διορθώσεις για optimization.

    Ποια είναι τα πολύτιμα μαθήματα/insights που αποκομίσατε από τη διαδρομή σας προς την αριστεία στο χώρο του performance; Ποιες συμβουλές θα δίνατε δηλαδή ευρύτερα προς τους διαφημιζόμενους;

Ελπιδοφόρος Παπανικολόπουλος: Θα μπορούσαμε να αναφερθούμε σε αρκετά τα οποία αφορούν στην δημιουργία και την διαχείριση των καμπανιών στην πράξη. Παρόλα αυτά, σημαντικότερο ρόλο στην επιτυχία της οποιαδήποτε ενέργειας παίζουν δύο βασικοί παράγοντες.

Πρώτος παράγοντας είναι η εμπιστοσύνη. Εμπιστοσύνη τόσο στους ανθρώπους της εταιρίας όσο και στους συνεργάτες της, στην χρησιμοποίηση νέων τεχνολογιών, στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών καθώς και στις ιδέες που προκύπτουν από τους ανθρώπους της ομάδας που ασχολούνται day to day σε βάθος με τις εκάστοτε καμπάνιες.

Δεύτερος παράγοντας και εξίσου σημαντικός είναι η λήψη αποφάσεων βάσει των δεδομένων. Η πληθώρα των διαθέσιμων data μας δίνει την δυνατότητα να τεστάρουμε συνεχώς το σύνολο των ενεργειών μας και να κινούμαστε με βάση τα συμπεράσματα που εξάγονται από την ανάλυση τους.


Ποια πιστεύετε ότι θα είναι η εικόνα της επόμενης μέρας στον τομέα του performance marketing και από ποιους παράγοντες θα εξαρτηθεί;

Δημήτρης Πιζάνιας: Όπως ήδη έχουμε αναφέρει, το βασικότερο ρόλο στο performance marketing παίζουν τα δεδομένα. Ο τεράστιος όγκος των δεδομένων λοιπόν, σε πολλές περιπτώσεις καθιστά αδύνατη την διαχείρισή τους από κάποιον αναλυτή με τους παραδοσιακούς τρόπους που γνωρίζαμε και χρησιμοποιούσαμε μέχρι σήμερα. Η επόμενη μέρα λοιπόν για το performance marketing βρίσκεται στην ενοποίηση των διάφορων πηγών δεδομένων και στην εξαγωγή συμπερασμάτων μέσω ανάλυσης με χρήση μεθόδων AI.

Επιπροσθέτως, σε ότι αφορά κομμάτια όπως το bidding και το optimization των καμπανιών που σήμερα αποτελούν βασικό μέρος της δουλειάς κάθε performance marketer, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών θα διευκολύνει σε σημαντικό βαθμό την καθημερινότητα όλων μας, θα βελτιώσει τα παραγόμενα αποτελέσματα αλλά και θα δώσει την ευκαιρία ο χρόνος που καταναλώνεται σε διαδικαστικές αλλαγές να διοχετεύεται σε ζητήματα όπως η χάραξη της στρατηγικής.

    Σε ποιους άξονες στηρίζετε εσείς τη στρατηγική σας για το μέλλον;

Ελπιδοφόρος Παπανικολόπουλος: Η στρατηγική μας για το μέλλον κινείται γύρω από το segment of one. Στόχος μας είναι να μπορέσουμε να δούμε τον κάθε χρήστη ως μοναδικό ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

Η στρατηγική μας αυτή ακουμπά κάθε πτυχή του performance marketing. Την ενοποίηση του συνόλου των 1st και 3rd party data για την δημιουργία ενός 360 view για τον χρήστη που θα περιλαμβάνει την online και offline δραστηριότητα του, η οποία θα μας οδηγήσει σε ακόμη πιο advanced στόχευση.

Ως επακόλουθο, θα μας δοθεί η δυνατότητα να αναπτύξουμε σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό από ότι σήμερα το personalized content, τόσο στο επίπεδο των creatives και website content αλλά και στο επίπεδο του product offering.

ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΝΙΚΗΦΟΡΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
Eurobank e-Banking και Mobile App:
Η παρουσίαση των υπηρεσιών Eurobank e-Banking και Mobile App στο ευρύ κοινό, συνδυάστηκε με διαφημιστική καμπάνια που στηρίχθηκε στην υπόσχεση ότι το νέο ψηφιακό πρόσωπο της Eurobank είναι «το banking της δικής σου ζωής». Έχοντας εξελίξει, ως οφείλαμε σαν Τράπεζα, την εμπειρία αυτού του νέου ψηφιακού κόσμου, τον παρουσιάζουμε τόσο απλό και ανθρώπινο, όπως είναι ο πραγματικός.

Έναν κόσμο που δεν δυσκολεύει αλλά αντίθετα διευκολύνει την καθημερινότητα των πελατών μας. Με ανθρώπινη προσέγγιση αλλά και ανατρεπτικό χιουμοριστικό τρόπο, προβάλλουμε τη νέα εμπειρία ψηφιακής τραπεζικής εξυπηρέτησης αναδεικνύοντας τις digital υπηρεσίες μας. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αμεσότητα, την ευκολία απόκτησης πρόσβασης (digital onboarding), τη διαφάνεια και την ελκυστική εμπειρία χρήσης στις καθημερινές συναλλαγές των πελατών μας από όλα τα σημεία ψηφιακής εξυπηρέτησης (omnichannel).
Αδαμαντία Μαρινίδη Senior Marketing & Communication officer-Digital Channels

Χριστουγεννιάτικη καμπάνια €πιστροφή: Επικεντρωμένοι στις καθημερινές ανάγκες των πελατών μας και την διευκόλυνση των συναλλαγών τους, πόσο μάλλον δε σε γιορτινές περιόδους, η Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Προγράμματος Επιβράβευσης €πιστροφή, είχε ως στόχο την προώθηση ενός ολοκληρωμένου, ξεκάθαρου μηνύματος με βασικό όχημα την εφαρμογή €πιστροφή App και τη δημιουργία μίας ιστορίας σύμφωνης με την εικόνα του brand €πιστροφή, ώστε να συνδεθεί μαζί της το κοινό, από όλα τα κανάλια προβολής.

Με κύριο μήνυμα της καμπάνιας «Γίνονται γιορτές χωρίς το €πιστροφή app;», στοχεύσαμε σε awareness αλλά και engagement, με απώτερο σκοπό την αύξηση των downloads. Με ύφος εορταστικό, μοντέρνο και προτρεπτικό δημιουργήθηκαν εντυπωσιακά και impactful ad formats με ξεκάθαρο Call To Action. Τα αποτελέσματα της καμπάνιας υπερέβησαν τους στόχους που είχαν τεθεί και η ανταπόκριση του κοινού ξεπέρασε τις προσδοκίες μας, τόσο ως προς τη χρήση καρτών στους συνεργάτες που συμμετείχαν στην ενέργεια και είχαν αυξημένο ποσοστό €πιστροφή, όσο και ως προς τα downloads του €πιστροφή app που ήταν η βασική προϋπόθεση ισχύος της προσφοράς.
Νατάσα Κουκουράκη Individual Banking Marketing & Communication Manager, Ελένη Γιανναράκου Marketing & Communication Officer – Loyalty Program €pistrofi

egg – enter grow go: Με στόχο την προσέλκυση δυναμικών startups για την κατάθεση αιτήσεων ένταξης στο 7ο έτος του egg και με κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας «Μεγάλωσε το μέλλον της επιχείρησής σου», απευθυνθήκαμε σε κοινό νέων καινοτόμων επιχειρηματιών ηλικίας 35-45 ετών, τονίζοντας, με φρέσκο και άμεσο ύφος, τα στοιχεία επιτάχυνσης του προγράμματος καθώς και τα USPs του (εξωστρέφεια, υποδομές, δικτύωση με δυνητικούς πελάτες, χρηματοδότηση). Η digital καμπάνια πλαισιώθηκε από τηλεοπτικό spot 10’ στα κεντρικά δελτία ειδήσεων, ραδιοφωνικά spots και καταχωρήσεις στον τύπο.
Zέτα Κωνσταντινίδου Corporate & Investment Marketing Manager

Focus Points
Σε όλες τις καμπάνιες, σκοπός μας είναι να αξιοποιούμε το σύνολο των δυνατοτήτων των διαθέσιμων καναλιών, τόσο σε στόχευση όσο και σε formats.

• Συνδυάζουμε first και third party data και αναλύουμε συνεχώς τα signals των χρηστών και την αλληλεπίδρασή τους με τις ενέργειές μας

• Θέλουμε να είμαστε πάντα παρόντες με την κατάλληλη διαφημιστική ένταση και περιεχόμενο, ανάλογα με το στάδιο του customer journey

• Μέσω του integration των Analytics και των διαφημιστικών πλατφορμών, σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε ένα single point of view για όλα τα δεδομένα

• Δύο παράγοντες παίζουν βασικό ρόλο στην επιτυχία: Η εμπιστοσύνη στους ανθρώπους της εταιρείας
και στους συνεργάτες και η λήψη αποφάσεων που βασίζονται σε δεδομένα

• Η επόμενη μέρα για το performance marketing βρίσκεται στην ενοποίηση των διάφορων πηγών δεδομένων και στην εξαγωγή συμπερασμάτων μέσω ανάλυσης με χρήση μεθόδων AI

Marketing Week (T. 1567)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778