Η Braincandy λανσάρει στην ελληνική αγορά μια νέα υπηρεσία, που, όπως υποστηρίζει, αλλάζει τον τρόπο που οι εταιρείες αντιμετωπίζουν την έρευνα αγοράς.

Πρόκειται για την συνδρομητική υπηρεσία Wisdrop, η οποία, με μία μηνιαία συνδρομή, δίνει πρόσβαση σε δεκάδες έρευνες που αφορούν τον Έλληνα καταναλωτή και οι οποίες, μεμονωμένα θα κόστιζαν πολλαπλάσια. Οι έρευνες αυτές πραγματοποιούνται από την Braincandy ή από συνεργάτες της και αφορούν σε τομείς όπως υγεία, διατροφή, ομορφιά, τρόφιμα & ποτά, διασκέδαση, τουρισμός κ.ά.

Για τη διαχείριση του διαθέσιμου περιεχομένου έχει αναπτυχθεί μια εύχρηστη πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει στις εταιρείες να αποθηκεύουν και να διαχειρίζονται ακόμη και τις δικές τους έρευνες με ασφάλεια. «Πριν από 5 χρόνια θέσαμε έναν φιλόδοξο στόχο. Να κάνουμε την ποιοτική πληροφόρηση διαθέσιμη και προσιτή σε κάθε οργανισμό, ακόμη και στις μικρότερες οικογενειακές επιχειρήσεις.

Το Wisdrop αποτελεί σημείο εκκίνησης για τη γνώση της αγοράς και μια επένδυση με 100% εγγυημένη απόδοση», δήλωσε ο Σταμάτης Κάντζας, CEO και Ιδρυτής της Braincandy. Η υπηρεσία αναμένεται στις αρχές του 2020, ενώ ήδη πολλές εταιρείες έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους.