Marketing Week - 47 Purity Street: «Ως εταιρεία born Digital, δεν αρκεί να είμαστε καινοτόμοι αλλά και ευέλικτοι!»

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

47 Purity Street: «Ως εταιρεία born Digital, δεν αρκεί να είμαστε καινοτόμοι αλλά και ευέλικτοι!»

23 Οκτωβρίου 2019 | 07:21 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Η 47 Purity Street μετρά ήδη 10 χρόνια «ζωής» και συνεχίζει με τον ίδιο ενθουσιασμό και με ακόμα περισσότερη δημιουργικότητα! Η επιτυχία της είναι αποτέλεσμα ομαδικής προσπάθειας, ενώ η σε βάθος γνώση του αντικειμένου της, αλλά και των ίδιων των brands με τα οποία συνεργάζεται, της επιτρέπουν να σχεδιάζει αποτελεσματικές tailor-made καμπάνιες επικοινωνίας.

Ως ένα boutique digital agency που δίνει έμφαση στην αυθεντικότητα, στη συνέπεια και στην ευελιξία, περιγράφουν την 47 Purity Street η Φιλιώ Ιωαννίδη και ο Γιάννης Νικολόπουλος, Co-Founders της εταιρείας, και η Τζένη Ιωαννίδου, Group Account Director.

    MW: Ας πιάσουμε το «νήμα» της 47 Purity Street από την αρχή. Πότε και πώς δημιουργήθηκε;

Φιλιώ Ιωαννίδη: Με τον Γιάννη ήμασταν συνάδελφοι σε εταιρεία Media για αρκετά χρόνια και βλέπαμε ότι αργά, αλλά σταθερά το Digital έμπαινε στη ζωή μας. Ήταν το καινούριο trend, που όλοι «φοβόντουσαν», δεν το πολυάγγιζαν καθώς πίστευαν στα παραδοσιακά Μέσα. Πριν 15 χρόνια κανείς δεν θεωρούσε το Digital ως κυρίαρχο Μέσο, αλλά μόνο ως συμπληρωματικό και αυτό μόνο σε πολύ «προχωρημένους» πελάτες.

Αντιληφθήκαμε τη σημασία του, τις απεριόριστες δυνατότητες και την αποτελεσματικότητά του κι έτσι αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε τη 47 Purity Street! Παρόλο που η κρίση είχε αρχίσει σιγά σιγά να εμφανίζεται, δεν μας σταμάτησε! Με πείσμα, πολλή δουλειά και αφοσίωση διαμορφώσαμε σκληρό χαρακτήρα, μάθαμε να ζούμε με τις καθημερινές προκλήσεις και καταφέραμε μέσα από αυτές τις δύσκολες συνθήκες να εξελιχθούμε και να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας.

    Ως boutique digital agency, ποιες υπηρεσίες προσφέρετε;

Γιάννης Νικολόπουλος: Ολοκληρωμένες υπηρεσίες Marketing που εστιάζουν στο Digital, αλλά και υπηρεσίες που αφορούν και τα υπόλοιπα «κανάλια» επικοινωνίας. Οτιδήποτε δηλαδή χρειάζεται από τη σύλληψη ενός creative concept έως και την υλοποίησή του! Η 47 Purity Street είναι ένα in-house, full stack agency που μπορεί να ανταπεξέλθει σε οτιδήποτε έχει σχέση με προγραμματισμό και δημιουργία.

Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι tailor-made, σύμφωνα με τα ζητούμενα του πελάτη: από τον σχεδιασμό και τη δημιουργία μιας display καμπάνιας, το Community Management, ένα Video Creation μέχρι τη δημιουργία software για online couponing.

Ως εταιρεία born Digital, έχουμε άριστη γνώση του αντικειμένου όμως αναγνωρίζουμε τη δύναμη μίας integrated καμπάνιας και είμαστε ευέλικτοι σε κάθε νέο project. Αξιοποιούμε όλα τα «κανάλια» επικοινωνίας, έχοντας ως γνώμονα την ομπρέλα της στρατηγικής επικοινωνίας του brand.

    Εάν σας ζητούσα να μας τη «συστήσετε» με 3 λέξεις, ποιες θα επιλέγατε και γιατί;

Φιλιώ Ιωαννίδη: Αυθεντική: Προβάλλουμε το ποιοι πραγματικά είμαστε και τι πρεσβεύουμε, χτίζοντας έτσι μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μας. Κάτι που θεωρούμε ουσιώδες για την επιτυχία μιας εταιρείας!
Ευέλικτη: Δεν αρκεί μόνο να είσαι καινοτόμος και να παρουσιάζεις κάτι νέο και φρέσκο. Χρειάζεται να είσαι και ευέλικτος! Ειδικά στον χώρο του Digital Marketing, πρέπει να μπορείς να ακολουθήσεις τις ανάγκες της αγοράς που συνεχώς μεταβάλλονται και εξελίσσονται.
Συνεπής: Σε έναν ανταγωνιστικό χώρο, όπως το Digital Marketing, η συνέπεια κάνει εσένα να ξεχωρίζεις και τους πελάτες να σε εμπιστεύονται!

    Η 47 Purity Street συμπληρώνει πλέον 10 χρόνια ζωής. Τι αποκομίσατε από αυτά τα 10 χρόνια και τι προσδοκάτε από τα 10 επόμενα;

Φιλιώ Ιωαννίδη: 10 χρόνια ζωής! 3.650 ημέρες που μας έμαθαν και κάτι καινούριο! Σίγουρα λοιπόν, γνώση και εμπειρία που μας επαναπροσδιόρισαν ως προσωπικότητες, αλλά και ως επαγγελματίες! Για τα επόμενα 10 χρόνια και όχι μόνο, έχουμε θέσει στόχους ανάπτυξης, εξέλιξης, συνεχίζοντας να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών στους πελάτες μας. Το πιο σημαντικό όμως είναι να μην αφήσουμε τον ενθουσιασμό μας, αλλά και τη δημιουργικότητά μας να «ξεθωριάσει»!

    Μιλήστε μας λίγο για την ομάδα πίσω από την 47 Purity Street. Ποιος ο ρόλος της ομαδικότητας στην επιτυχία ενός digital agency όπως το δικό σας;

Τζένη Ιωαννίδου: H ομαδικότητα θα μπορούσαμε αναμφισβήτητα να πούμε ότι είναι το κύριο χαρακτηριστικό της 47 Purity Street. Αν δεν υπήρχε ο κοινός σκοπός, η αρμονική συνεργασία, το «εμείς» και όχι το «εγώ» δεν θα μπορούσε να υπάρχει αυτό το αποτέλεσμα της εταιρείας σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η ομάδα μας μοιράζεται κοινές αξίες, με κοινό σκοπό και ισχυρούς δεσμούς, διαμορφώνοντας πρόσφορο έδαφος για τη δημιουργία πρωτότυπων ιδεών. Όπως είχε αναφέρει ο Henry Ford, «Το να βρεθούμε μαζί είναι μια αρχή, το να παραμείνουμε μαζί είναι μια πρόοδος και το να δουλέψουμε παρέα, είναι μια επιτυχία»… Η επιτυχία που γνωρίζει η 47 Purity Street, μετά από 10 χρόνια ομαδικής προσπάθειας!

    Δραστηριοποιείστε σε έναν χώρο άκρως ανταγωνιστικό. Ποιο είναι, κατά τη γνώμη σας, το στοιχείο που σας διαφοροποιεί και σας κάνει να ξεχωρίζετε;

Φιλιώ Ιωαννίδη: Η 47 Purity Street είναι ένα boutique agency που προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Marketing, με focus στο Digital. Το πλεονέκτημά μας είναι πως οι πελάτες μας δεν είναι απλά πελάτες, αλλά strategic partners. Μετά από μακροχρόνιες συνεργασίες μαζί τους, η ομάδα μας γνωρίζει πλέον το κάθε brand σε βάθος. Είτε πρόκειται για ένα μεγάλο είτε για ένα μικρό project, δίνουμε πάντα την ίδια βαρύτητα, εξετάζοντας με κάθε λεπτομέρεια τα ζητούμενα, αλλά και τον επιχειρηματικό στόχο. Αυτό το πλεονέκτημα μάς δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάζουμε tailor-made καμπάνιες επικοινωνίας, κάθε φορά με τη συνέπεια που μας χαρακτηρίζει.

    Αποτελείτε ένα agency με πελάτες πολλά και μεγάλα brands. Πόσο δύσκολο, ή εύκολο, είναι να διατηρείτε ένα τόσο σημαντικό portfolio;

Τζένη Ιωαννίδη: Είναι μια πολύ μεγάλη πρόκληση, αλλά τη λατρεύουμε! Έχει αποδειχτεί ότι είναι η κινητήρια δύναμή μας.

    Κλείνοντας, θα ήθελα να μου περιγράψετε πώς βλέπετε το μέλλον για την ψηφιακή αγορά επικοινωνίας στην Ελλάδα.

Γιάννης Νικολόπουλος: Μερικοί το λέμε «παρόν». Η επεξεργαστική δύναμη των συσκευών που χρησιμοποιούμε τα τελευταία χρόνια έχει εκτοξευθεί, σε σημεία που πλέον ένα κινητό είναι σε θέση να αναγνωρίσει τον άνθρωπο που έχει απέναντί του μόλις σε μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου, ή μια συσκευή αναγνώρισης φωνής να σε πληροφορήσει για κάτι που σε ενδιαφέρει, απλά ξεκινώντας τη φράση με «Alexa», ή «Hey Siri» ή «Ok Google».

Προσθέτοντας σε έναν υπολογιστή ακοή και όραση, έχουμε ήδη καταφέρει να κάνουμε την επαφή με τους υπολογιστές… ανέπαφη. Πέραν όμως από την εμπειρία που μπορούμε να δούμε, τα Internet of Things, Machine Learning και Big Data, αυτά που δεν μπορούμε να δούμε τόσο εύκολα, έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Tο κινητό μας γνωρίζει όλες τις διαδρομές και στάσεις που έχουμε κάνει. Μάλιστα, μπορεί ακόμη και να ζητήσει τη γνώμη μας για ένα εστιατόριο που επισκεφθήκαμε, για να την μεταφέρει σε άλλους που θα έχουν την πρόθεση να επισκεφθούν το ίδιο εστιατόριο.

Αυτά ήταν για να περιγράψω ένα μικρό κομμάτι του «τώρα» στους μικρούς υπολογιστές που κρατάμε στα χέρια μας. Η επικοινωνία των brands επιβάλλεται να προσαρμοστεί σε αυτά τα δεδομένα και να εξελιχθεί μαζί τους. Η παραδοσιακή διαφήμιση αν και λειτουργεί για γνωστοποίηση του brand, δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στην πληροφόρηση που αναζητά πλέον ο καταναλωτής. Η ενεργή παρουσία στο Digital περιβάλλον έχει έρθει για να μείνει.

FOCUS POINTS
- Πριν 15 χρόνια κανείς δεν θεωρούσε το Digital ως κυρίαρχο Μέσο, αλλά μόνο ως συμπληρωματικό και αυτό μόνο σε πολύ «προχωρημένους» πελάτες.

- Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι tailor-made, σύμφωνα με τα ζητούμενα του πελάτη: από τον σχεδιασμό και τη δημιουργία μιας display καμπάνιας, το Community Management, ένα Video Creation μέχρι τη δημιουργία software για online couponing.

- Δεν αρκεί μόνο να είσαι καινοτόμος και να παρουσιάζεις κάτι νέο και φρέσκο στον χώρο του Digital Marketing. Χρειάζεται να είσαι και ευέλικτος!

- Σε έναν ανταγωνιστικό χώρο, όπως το Digital Marketing, η συνέπεια κάνει εσένα να ξεχωρίζεις και τους πελάτες να σε εμπιστεύονται!

- Η παραδοσιακή διαφήμιση αν και λειτουργεί για γνωστοποίηση του brand, δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στην πληροφόρηση που αναζητά πλέον ο καταναλωτής.

- Η ενεργή παρουσία στο Digital περιβάλλον έχει έρθει για να μείνει.

Marketing Week (T. 1574)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778