Marketing Week - Στη NetSteps ανέθεσε η Mitos Swimwear

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Επιμέλεια digital εικόνας και e-commerce στρατηγικής

Στη NetSteps ανέθεσε η Mitos Swimwear

6 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:49 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: e-commerce,New Business,Ένδυση

Το luxury brand Mitos Swimwear ανέθεσε στη NetSteps την επιμέλεια της digital εικόνας και στρατηγικής του στο e-commerce.

Σχεδιάζοντας και υλοποιώντας μία ολοκληρωμένη digital στρατηγική, η NetSteps κατάφερε να αυξήσει τα έσοδα από τις online πωλήσεις της Mitos Swimwear κατά 50%, ενώ τα μαγιό του brand φορέθηκαν φέτος το καλοκαίρι 77% περισσότερο σε σχέση με πέρυσι. Η συνεργασία NetSteps και Mitos Swimwear επικεντρώνεται στην προβολή της ποιότητας και του luxury feel των χειροποίητων μαγιών με ξεχωριστά εικαστικά, εξειδικευμένη στόχευση κοινού και υψηλής αισθητικής διαφημίσεις.

Marketing Week Online( 6 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778