Marketing Week - H Apple σταματά να «ακούει» τις συνομιλίες με τη Siri

Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Μετά από καταγγελίες για παραβίαση προσωπικών δεδομένων

H Apple σταματά να «ακούει» τις συνομιλίες με τη Siri

29 Αυγούστου 2019 | 16:44 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Τεχνολογία

Τις απολογίες της εξέφρασε η Apple για τον τρόπο διαχείρισης των δεδομένων από τις συνομιλίες με την ψηφιακή βοηθό Siri.

Η ανακοίνωση ήρθε σε συνέχεια κριτικής που δέχθηκε ο τεχνολογικός γίγαντας για το γεγονός ότι απασχολεί υπαλλήλους προκειμένου να ακούν τις ηχογραφημένες αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τους voice assistants με στόχο τη βελτίωση του προϊόντος. Η εταιρεία είχε προσλάβει εκατοντάδες άτομα στο πλαίσιο μιας διαδικασίας με την ονομασία «grading», την οποία ανέστειλε στον απόηχο της κατακραυγής.

Ωστόσο, το πρόγραμμα εκτιμάται ότι θα επιστρέψει, αφού ολοκληρωθεί σειρά αλλαγών σε αναβαθμίσεις του λογισμικού αυτό το φθινόπωρο. «Συνειδητοποιούμε ότι δεν ανταποκριθήκαμε στα υψηλά ιδανικά μας και απολογούμαστε για αυτό», ανέφερε η Apple σε ανακοίνωσή της. Όπως έγινε σαφές, οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν αν θα επιτρέπουν στην εταιρεία να ακούει ανώνυμα δείγματα audio προκειμένου να βελτιώσει τη Siri και στη συνέχεια θα έχουν τη δυνατότητα να βγουν από το πρόγραμμα.

Αν και οι ηχογραφήσεις δεν θα αποθηκεύονται πλέον, απομαγνητοφωνήσεις που θα έχουν δημιουργηθεί μέσω υπολογιστή θα διατηρούνται ανώνυμα για διάστημα έως 6 μήνες. Επίσης, μόνο υπάλληλοι της Apple θα ακούν τα δείγματα και όχι εξωτερικοί συνεργάτες, ενώ ηχογραφήσεις που έγιναν κατά λάθος, επειδή το σύστημα νόμιζε ότι ο χρήστης είπε «Hey Siri», θα διαγραφούν.
(Πηγή: AdAge)

Marketing Week Online( 29 Αυγούστου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778