Marketing Week - Social Media Conference: Communities, messaging και co-creation, στην επόμενη μέρα του Social Media Marketing

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Social Media Conference: Communities, messaging και co-creation, στην επόμενη μέρα του Social Media Marketing

2 Ιουλίου 2019 | 13:21 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Conferences

Σε επαναδιαπραγμάτευση φαίνεται να βρίσκεται ο χαρακτηρισμός «κοινωνικό» αναφορικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τη στροφή στα groups και στις πλατφόρμες messaging να αναδιατάσσει τις ισορροπίες στο social media marketing.

Τη σημασία του σωστού context και του relevant περιεχομένου ανέδειξαν οι ομιλητές του Social Media Conference που διοργάνωσε η Boussias Communications και το Marketing Week την Πέμπτη, 6 Ιουνίου. Μέσα από inspirational success stories και υποδειγματικά cases, experts από την Ελλάδα και το εξωτερικό μοιράστηκαν actionable tips για αποτελεσματική αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παρουσίασαν νέες πλατφόρμες με αυξανόμενη δυναμική, καθώς και έξυπνους συνδυασμούς social media marketing με άλλα digital assets όπως το email marketing. Η στροφή προς τα communities και τα Facebook groups εντοπίστηκαν ανάμεσα στις σημαντικότερες τάσεις, μαζί με την επικοινωνία στις πλατφόρμες messaging, ενώ έμφαση δόθηκε και στις δυνατότητες των automations.

Το σωστό context και η δύναμη του real time marketing τέθηκαν στο επίκεντρο, ενώ, μαζί με το αυθεντικό, συναισθηματικό storytelling που τροφοδοτεί συζητήσεις, τοποθετήθηκαν ως βασικοί παράγοντες αποτελεσματικού social media marketing. Σε ένα session αφιερωμένο στο influencer marketing, οι ομιλητές πρότειναν λύσεις στα ζητήματα που προκύπτουν συνηθέστερα στις συνεργασίες με creators, ενώ πάνελ ειδικών συζήτησε όλα όσα προέκυψαν από το F8 και τη σημασία τους για τους marketers.

ΤΟ ΡΑΒΔΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ… AUTOMATED
Αν και πολλοί τοποθετούν αυτοματισμούς και δημιουργικότητα σε αντίπαλα «στρατόπεδα», η Ausrine Cebatore, Sales Manager της Smartly.io, Facebook Marketing Partner, ανέδειξε τις δυνατότητες που δίνουν τα automations στις μάρκες να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις για προσωποποιημένο περιεχόμενο, όλο και συχνότερα.

Παρουσιάζοντας τις λύσεις τις Smartly, η Cebatore πρότεινε μια νέα προσέγγιση της δημιουργικότητας: στη θέση της δημιουργίας μιας ready-to-go καμπάνιας αντέτεινε τη δημιουργία μεμονωμένων assets τα οποία, μέσω αυτοματισμών, μπορούν να συνδυαστούν δημιουργικά συνθέτοντας πολλαπλές επιλογές relevant περιεχομένου. Ακόμα και για μικρότερες επιχειρήσεις με περιορισμένο budget, υπάρχει η επιλογή για χρήση φωτογραφιών αντί για video, ενώ επιτρέπεται η στόχευση πόλεων με μετρήσιμο και αποτελεσματικό τρόπο, καθώς και η ενσωμάτωση χιουμοριστικών στοιχείων.

ΓΙΑΤΙ ΤΟ FACEBOOK ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ...
...Και πού κρύβονται οι νέες ευκαιρίες. Σε αυτά επικεντρώθηκε ο Pete Durant, Head of Social Media & Digital Marketing της Endemol Shine UK. Όπως υποστήριξε, δεν είναι μόνο ο «θόρυβος» που καθιστά το Facebook λιγότερο αποτελεσματική επιλογή, αλλά και το γεγονός ότι η εμπιστοσύνη των χρηστών απέναντι στα brands στη συγκεκριμένη πλατφόρμα κυμαίνεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Ο ίδιος πρότεινε τη χρήση λιγότερο «busy» καναλιών, όπως το Wattpad. Αν και διαθέτει κοινό μόλις 15.000 ατόμων μηνιαίως στην Ελλάδα, εμφανίζει σημαντική δυναμική και, το σημαντικότερο, τα επίπεδα engagement είναι εξαιρετικά υψηλά, με τους χρήστες του να περνούν 30-40 λεπτά σε αυτό κατά μέσο όρο. Παράλληλα, συνέστησε την αξιοποίηση του Pinterest το οποίο επιτρέπει πολλά διαφορετικά formats, προσκαλώντας τους marketers να εμπνευστούν από άλλα πεδία για τη δημιουργία relevant περιεχομένου.

ΝΕΟΙ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
Δεν είναι μόνο οι νέες πλατφόρμες που αναδιατάσσουν τα δεδομένα στο οικοσύστημα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Νέοι αφηγηματικοί κανόνες αναδύονται σταδιακά, καλώντας τους marketers να προσαρμοστούν. Ανάμεσα σε αυτούς, ο Pete Durant ξεχώρισε την άμεση απεύθυνση στον χρήστη – σε κάθε έναν προσωπικά, όχι σε κάποιο σύνολο – γκρεμίζοντας έτσι τον «τοίχο» της οθόνης.

Η τεχνική αυτή είναι κατάλληλη για όλα τα Μέσα, αποδεικνύεται όμως ακόμη πιο αποτελεσματική σε Snapchat και Instagram, όπου το κοινό περιμένει ακόμη περισσότερη «εγγύτητα». Ωστόσο, το πότε θα εκτεθούν τα άτομα σε ένα μήνυμα μετατρέπεται πλέον σε μια από τις καθοριστικότερες παραμέτρους και θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κατά προτεραιότητα.

ΟΔΗΓΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΟΠΑΔΩΝ
Ένα πλήρες roadmap για τη δημιουργία μιας πιστής βάσης σχεδίασε η Teresa Heath-Wareing, Founder & Director της THW Marketing Limited. Όπως τόνισε, οι ακόλουθοί σας στα social media «δεν σας ανήκουν» και άρα θα πρέπει οι πλατφόρμες να χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με άλλα εργαλεία, όπως το email marketing. Ο δρόμος προς το conversion;

1. Προσφέρετε κάτι στο οποίο δεν μπορούν να αντισταθούν (lead magnet): γνωρίστε το κοινό σας και συνομιλήστε απευθείας μαζί του προκειμένου να κατανοήσετε τι είναι αυτό που πραγματικά θέλει.

2. Επικοινωνήστε σε κάθε κανάλι την προσφορά σας.

3. Δημιουργήστε μια landing page συνεπή με τη διαφήμιση της προσφοράς όπου θα παρουσιάζεται συνοπτικά αλλά ξεκάθαρα τι προσφέρετε, ζητώντας μόνο τα απαραίτητα στοιχεία.

4. Χρησιμοποιήστε αυτοματισμούς για να στείλετε αυτό που υποσχεθήκατε άμεσα, ευχαριστώντας τον παραλήπτη. Χρησιμοποιήστε tags για να ξέρετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται ο κάθε χρήστης.

5. Ρωτήστε για την εμπειρία τους και επιστρέψτε με νέα προσφορά, κάνοντας ένα call to action σε κάθε mail.

6. Ελέγξτε ξανά τη διαδικασία και δοκιμάστε με διαφορετικές εκδοχές.

ΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ
Στην καθοριστική επίδραση των αλγορίθμων στην καθημερινότητά μας έστρεψε την προσοχή η Χρύσα Φακή, Marketing Consultant της Generation Y – International e-Business Experts. Κάνοντας λόγο για λανθασμένη χρήση των social media, υπογράμμισε τη σημασία της εξατομικευμένης επικοινωνίας και υπενθύμισε τη δυναμική του mobile και την ανάγκη για δημιουργία ανάλογου περιεχομένου.

Στάθηκε επίσης στα πλεονεκτήματα που προσφέρει η μετατροπή των εργαζομένων μιας εταιρείας σε «πρεσβευτές» της στα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και στις νέες τάσεις όπως το virtual reality και το mind reading. Η εις βάθος κατανόηση του κοινού με τη δημιουργία περσόνων πριν ξεκινήσει το marketing, η γνώση των αντιλήψεων του κοινού για τον ανταγωνισμό, αλλά και η προσέγγιση νέων κοινών με looklalike modelling εντοπίστηκαν ως βασικά εργαλεία αποτελεσματικής επικοινωνίας.

ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΙΜΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ
Αυτό εξήγησε η Saskia Jones, Data Strategy Director & Partner της BBH, αναφερόμενη στα social media, συνιστώντας στους marketers να δημιουργήσουν περιεχόμενο που οι χρήστες θα θέλουν να δουν. Δίνοντας προτεραιότητα στην εδραίωση φήμης, η οποία ενισχύει penetration και loyalty, επέμεινε ιδιαίτερα στη σημασία της ιδέας, η οποία θα πρέπει να προέρχεται από insights γύρω από τα νέα trends. Απορρίπτοντας τη χρήση των data για το «stalking» των χρηστών στο διαδίκτυο, τάχθηκε υπέρ της χρήσης τους για την επικοινωνία μαζί του με υλικό που προσφέρει ενημέρωση και έμπνευση, ακόμη και σε πλατφόρμες που δεν είναι τόσο διαδεδομένες.

TO ΜΟΝΤΕΛΟ «PET»
Όχι, δεν πρόκειται για κάποιο κατοικίδιο, αλλά για ένα καινοτόμο μοντέλο επικοινωνίας που εφαρμόζει η The Coca-Cola Company και το οποίο εξέθεσε η Ντέμπορα Ζωγοπούλου, Digital Manager της εταιρείας. Το P, αντιπροσωπεύει τη λέξη purpose, την αποστολή που οφείλει να πρεσβεύει κάθε επιχείρηση, για την επικοινωνία της οποίας, αλλά και για την εμπλοκή των καταναλωτών σε αυτήν, τα social media καθίστανται καταλυτικά.

Οι πρωτοβουλίες Zero Waste Cities και Be Santa αποτελούν ενδεικτικά παραδείγματα. Το Ε φέρνει την εμπειρία (experience) στο κέντρο, υπενθυμίζοντας την αναγκαιότητα δημιουργίας για το κοινό αξιομνημόνευτων εμπειριών που θέλουν να μοιραστούν. Τέλος, το Τ, για το talkability, ζητά τη διεκδίκηση μιας θέσης στην επικαιρότητα με τρόπο που αντιπροσωπεύει τη μάρκα, με το προϊόν στο επίκεντρο και βασικό συστατικό την έκπληξη.

Τη σημασία του σωστού context και του relevant περιεχομένου ανέδειξαν οι ομιλητές του Social Media Conference που διοργάνωσε η Boussias Communications και το Marketing Week την Πέμπτη, 6 Ιουνίου. Μέσα από inspirational success stories και υποδειγματικά cases, experts από την Ελλάδα και το εξωτερικό μοιράστηκαν actionable tips για αποτελεσματική αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παρουσίασαν νέες πλατφόρμες με αυξανόμενη δυναμική, καθώς και έξυπνους συνδυασμούς social media marketing με άλλα digital assets όπως το email marketing. Η στροφή προς τα communities και τα Facebook groups εντοπίστηκαν ανάμεσα στις σημαντικότερες τάσεις, μαζί με την επικοινωνία στις πλατφόρμες messaging, ενώ έμφαση δόθηκε και στις δυνατότητες των automations.

Το σωστό context και η δύναμη του real time marketing τέθηκαν στο επίκεντρο, ενώ, μαζί με το αυθεντικό, συναισθηματικό storytelling που τροφοδοτεί συζητήσεις, τοποθετήθηκαν ως βασικοί παράγοντες αποτελεσματικού social media marketing. Σε ένα session αφιερωμένο στο influencer marketing, οι ομιλητές πρότειναν λύσεις στα ζητήματα που προκύπτουν συνηθέστερα στις συνεργασίες με creators, ενώ πάνελ ειδικών συζήτησε όλα όσα προέκυψαν από το F8 και τη σημασία τους για τους marketers.

ΤΟ ΡΑΒΔΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ… AUTOMATED
Αν και πολλοί τοποθετούν αυτοματισμούς και δημιουργικότητα σε αντίπαλα «στρατόπεδα», η Ausrine Cebatore, Sales Manager της Smartly.io, Facebook Marketing Partner, ανέδειξε τις δυνατότητες που δίνουν τα automations στις μάρκες να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις για προσωποποιημένο περιεχόμενο, όλο και συχνότερα.

Παρουσιάζοντας τις λύσεις τις Smartly, η Cebatore πρότεινε μια νέα προσέγγιση της δημιουργικότητας: στη θέση της δημιουργίας μιας ready-to-go καμπάνιας αντέτεινε τη δημιουργία μεμονωμένων assets τα οποία, μέσω αυτοματισμών, μπορούν να συνδυαστούν δημιουργικά συνθέτοντας πολλαπλές επιλογές relevant περιεχομένου. Ακόμα και για μικρότερες επιχειρήσεις με περιορισμένο budget, υπάρχει η επιλογή για χρήση φωτογραφιών αντί για video, ενώ επιτρέπεται η στόχευση πόλεων με μετρήσιμο και αποτελεσματικό τρόπο, καθώς και η ενσωμάτωση χιουμοριστικών στοιχείων.

ΓΙΑΤΙ ΤΟ FACEBOOK ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ...
...Και πού κρύβονται οι νέες ευκαιρίες. Σε αυτά επικεντρώθηκε ο Pete Durant, Head of Social Media & Digital Marketing της Endemol Shine UK. Όπως υποστήριξε, δεν είναι μόνο ο «θόρυβος» που καθιστά το Facebook λιγότερο αποτελεσματική επιλογή, αλλά και το γεγονός ότι η εμπιστοσύνη των χρηστών απέναντι στα brands στη συγκεκριμένη πλατφόρμα κυμαίνεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Ο ίδιος πρότεινε τη χρήση λιγότερο «busy» καναλιών, όπως το Wattpad. Αν και διαθέτει κοινό μόλις 15.000 ατόμων μηνιαίως στην Ελλάδα, εμφανίζει σημαντική δυναμική και, το σημαντικότερο, τα επίπεδα engagement είναι εξαιρετικά υψηλά, με τους χρήστες του να περνούν 30-40 λεπτά σε αυτό κατά μέσο όρο. Παράλληλα, συνέστησε την αξιοποίηση του Pinterest το οποίο επιτρέπει πολλά διαφορετικά formats, προσκαλώντας τους marketers να εμπνευστούν από άλλα πεδία για τη δημιουργία relevant περιεχομένου.

ΝΕΟΙ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
Δεν είναι μόνο οι νέες πλατφόρμες που αναδιατάσσουν τα δεδομένα στο οικοσύστημα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Νέοι αφηγηματικοί κανόνες αναδύονται σταδιακά, καλώντας τους marketers να προσαρμοστούν. Ανάμεσα σε αυτούς, ο Pete Durant ξεχώρισε την άμεση απεύθυνση στον χρήστη – σε κάθε έναν προσωπικά, όχι σε κάποιο σύνολο – γκρεμίζοντας έτσι τον «τοίχο» της οθόνης.

Η τεχνική αυτή είναι κατάλληλη για όλα τα Μέσα, αποδεικνύεται όμως ακόμη πιο αποτελεσματική σε Snapchat και Instagram, όπου το κοινό περιμένει ακόμη περισσότερη «εγγύτητα». Ωστόσο, το πότε θα εκτεθούν τα άτομα σε ένα μήνυμα μετατρέπεται πλέον σε μια από τις καθοριστικότερες παραμέτρους και θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κατά προτεραιότητα.

ΟΔΗΓΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΟΠΑΔΩΝ
Ένα πλήρες roadmap για τη δημιουργία μιας πιστής βάσης σχεδίασε η Teresa Heath-Wareing, Founder & Director της THW Marketing Limited. Όπως τόνισε, οι ακόλουθοί σας στα social media «δεν σας ανήκουν» και άρα θα πρέπει οι πλατφόρμες να χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με άλλα εργαλεία, όπως το email marketing. Ο δρόμος προς το conversion;

1. Προσφέρετε κάτι στο οποίο δεν μπορούν να αντισταθούν (lead magnet): γνωρίστε το κοινό σας και συνομιλήστε απευθείας μαζί του προκειμένου να κατανοήσετε τι είναι αυτό που πραγματικά θέλει.

2. Επικοινωνήστε σε κάθε κανάλι την προσφορά σας.

3. Δημιουργήστε μια landing page συνεπή με τη διαφήμιση της προσφοράς όπου θα παρουσιάζεται συνοπτικά αλλά ξεκάθαρα τι προσφέρετε, ζητώντας μόνο τα απαραίτητα στοιχεία.

4. Χρησιμοποιήστε αυτοματισμούς για να στείλετε αυτό που υποσχεθήκατε άμεσα, ευχαριστώντας τον παραλήπτη. Χρησιμοποιήστε tags για να ξέρετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται ο κάθε χρήστης.

5. Ρωτήστε για την εμπειρία τους και επιστρέψτε με νέα προσφορά, κάνοντας ένα call to action σε κάθε mail.

6. Ελέγξτε ξανά τη διαδικασία και δοκιμάστε με διαφορετικές εκδοχές.

ΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ
Στην καθοριστική επίδραση των αλγορίθμων στην καθημερινότητά μας έστρεψε την προσοχή η Χρύσα Φακή, Marketing Consultant της Generation Y – International e-Business Experts. Κάνοντας λόγο για λανθασμένη χρήση των social media, υπογράμμισε τη σημασία της εξατομικευμένης επικοινωνίας και υπενθύμισε τη δυναμική του mobile και την ανάγκη για δημιουργία ανάλογου περιεχομένου.

Στάθηκε επίσης στα πλεονεκτήματα που προσφέρει η μετατροπή των εργαζομένων μιας εταιρείας σε «πρεσβευτές» της στα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και στις νέες τάσεις όπως το virtual reality και το mind reading. Η εις βάθος κατανόηση του κοινού με τη δημιουργία περσόνων πριν ξεκινήσει το marketing, η γνώση των αντιλήψεων του κοινού για τον ανταγωνισμό, αλλά και η προσέγγιση νέων κοινών με looklalike modelling εντοπίστηκαν ως βασικά εργαλεία αποτελεσματικής επικοινωνίας.

ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΙΜΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ
Αυτό εξήγησε η Saskia Jones, Data Strategy Director & Partner της BBH, αναφερόμενη στα social media, συνιστώντας στους marketers να δημιουργήσουν περιεχόμενο που οι χρήστες θα θέλουν να δουν. Δίνοντας προτεραιότητα στην εδραίωση φήμης, η οποία ενισχύει penetration και loyalty, επέμεινε ιδιαίτερα στη σημασία της ιδέας, η οποία θα πρέπει να προέρχεται από insights γύρω από τα νέα trends. Απορρίπτοντας τη χρήση των data για το «stalking» των χρηστών στο διαδίκτυο, τάχθηκε υπέρ της χρήσης τους για την επικοινωνία μαζί του με υλικό που προσφέρει ενημέρωση και έμπνευση, ακόμη και σε πλατφόρμες που δεν είναι τόσο διαδεδομένες.

TO ΜΟΝΤΕΛΟ «PET»
Όχι, δεν πρόκειται για κάποιο κατοικίδιο, αλλά για ένα καινοτόμο μοντέλο επικοινωνίας που εφαρμόζει η The Coca-Cola Company και το οποίο εξέθεσε η Ντέμπορα Ζωγοπούλου, Digital Manager της εταιρείας. Το P, αντιπροσωπεύει τη λέξη purpose, την αποστολή που οφείλει να πρεσβεύει κάθε επιχείρηση, για την επικοινωνία της οποίας, αλλά και για την εμπλοκή των καταναλωτών σε αυτήν, τα social media καθίστανται καταλυτικά.

Οι πρωτοβουλίες Zero Waste Cities και Be Santa αποτελούν ενδεικτικά παραδείγματα. Το Ε φέρνει την εμπειρία (experience) στο κέντρο, υπενθυμίζοντας την αναγκαιότητα δημιουργίας για το κοινό αξιομνημόνευτων εμπειριών που θέλουν να μοιραστούν. Τέλος, το Τ, για το talkability, ζητά τη διεκδίκηση μιας θέσης στην επικαιρότητα με τρόπο που αντιπροσωπεύει τη μάρκα, με το προϊόν στο επίκεντρο και βασικό συστατικό την έκπληξη.


CONTENT CALENDAR Η REALTIME ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ;
Και τα δύο ήταν η απάντηση του Τάσου Βελιάδη, Chief Strategist της Socialab. Πριν από κάθε καμπάνια, ισχυρίστηκε, πρέπει να έχει αποφασιστεί ποιο είναι το συναίσθημα που θέλουμε να δημιουργήσουμε και να διασφαλιστεί ότι υπάρχει συνέπεια σε όλες τις δημοσιεύσεις. Ένα content calendar είναι απαραίτητο και θα πρέπει να περιλαμβάνει κάθε επικοινωνία.

Η ιστορία θα πρέπει να είναι έτσι φτιαγμένη ώστε να μπορεί ο παραλήπτης να ταυτιστεί, ενώ στόχος είναι η δημιουργία communities, ιδανικά γύρω από έναν σκοπό, για την ενίσχυση του organic reach. Ταυτόχρονα ωστόσο, το realtime posting είναι απαραίτητο, για θέματα που απασχολούν το κοινό και με περιεχόμενο που τους εμπνέει και τους εκπαιδεύει.

«ΤΟ ΝΕΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΕΟ»
Για τη διαρκή αλλαγή και μεταβλητότητα του κόσμου της επικοινωνίας μίλησε ο φωτογράφος Μάριος Θεολόγης, αναζητώντας τη θέση του φωτογράφου στο ρευστό αυτό τοπίο. Όπως σχολίασε, ο τρόπος που καταναλώνουμε το περιεχόμενο δεν μας αφήνει να δώσουμε έμφαση στην ποιότητα. Το «εύκολο» γίνεται πλέον εκ προθέσεως επειδή δήθεν ταιριάζει με την αισθητική του κοινού, όμως, όπως σημείωσε, το άμεσο στυλ των social media, αν και φαίνεται απλό χρειάζεται δουλειά και γνώσεις. Σε αυτό το περιβάλλον, όπου τα πάντα μπορούν να συμβούν αύριο, ο φωτογράφος θα πρέπει να έχει τη διάθεση ενός δεκαοχτάχρονου και την εμπειρία ενός πενηντάρη.

Η ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Το case του επιτυχημένου ελληνικού brand Think Pig παρουσίασαν οι συνιδρύτριές του Αθηνά Αλεξιάδου και Μαριλένα Βαϊνανίδη, συζητώντας επί σκηνής με τη Βασιλική Κοτζιά, Conference Host. «Στην αρχή δεν είχαμε social media στρατηγική» παραδέχτηκαν αφοπλιστικά, τοποθετώντας ως κύριο χαρακτηριστικό της προσέγγισής τους την ειλικρίνεια, η οποία βοηθά τον κόσμο να ταυτιστεί, λειτουργώντας απενοχοποιητικά. Πλέον, χωρίς να παρεκκλίνουν από αυτό το μονοπάτι, αυτό που κάνουν, όπως είπαν, είναι να αναζητούν τι πάει καλά και γιατί, αποκαλύπτοντας ότι μεταξύ αυτών είναι και οι αναρτήσεις που σχετίζονται με θέματα της επικαιρότητας.

«Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ INFLUENCER»
Τάδε έφη Πάπας Φραγκίσκος, χωρίς μάλλον να έχει στο μυαλό του ζητήματα όπως το budget, τα metrics και το fraud. Σε αυτά εστίασε η Χριστιάνα Θωμαΐδη, Business Director της Adjust, επισημαίνοντας ότι η αποτελεσματικότητα των influencers μεγεθύνεται όταν αξιοποιούνται στο σύνολο μιας καμπάνιας και όχι μεμονωμένα, με την επιλογή να βασίζεται σε engagement και performance προκειμένου να αποφευχθεί το fraud.

Όπως υποστήριξε, υπάρχουν εργαλεία, όπως αυτά της Adjust, για την εκλογή συνεργάτη που απηχεί τις αξίες της μάρκας, επιμένοντας ωστόσο ιδιαίτερα στο διακύβευμα της «συνδημιουργίας»: δεν πρόκειται για «product placement», ανέφερε χαρακτηριστικά, καλώντας τους marketers να δώσουν ένα σαφές brief και να εμπιστευτούν τον creator, ακόμα κι αν «τσαλακωθεί» η εικόνα του brand, προκειμένου, μέσα από την αυθεντικότητα, να αξιοποιήσει τη σχέση που έχει χτίσει με το κοινό του.

ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ
Μα φυσικά το context. Μια ιστορία είναι τέλεια όταν απευθύνεται στο κοινό που επιθυμεί να την ακούσει επεσήμανε ο Oliver Yonchev, Managing Director της Social Chain USA. Σύμφωνα με την εισήγησή του, ο μοναδικός τρόπος να ξεχωρίσει το περιεχόμενο μιας μάρκας μέσα στον καταιγισμό των social media, είναι να την εκφράζει αυθεντικά μέσα από ιστορίες με βάθος.

Προς αυτή την κατεύθυνση, οι εταιρείες οφείλουν να κατανοήσουν τις πολιτισμικές στιγμές που έχουν αξία για τους χρήστες, το πώς αυτοί αισθάνονται και πώς συμπεριφέρονται ως προς αυτές. Αναφορικά με τον εντοπισμού του κατάλληλου influencer, o Yonchev ανέδειξε τη σημασία του πραγματικού reach και του βαθμού engagement, συμβουλεύοντας τους marketers να μοιραστούν την επιτυχία τους με τους influencers και να αναβαθμίσουν τη συνεργασία τους προκειμένου να τους δώσουν περαιτέρω κίνητρο.

ΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ INFLUENCERS
Τη θέση αυτή υποστήριξε και ο Harry Hugo, co-Founder & Chief Campaign Officer του The Goat Agency. Παρουσιάζοντας τις προκλήσεις ενός απαιτητικού case με την εμπλοκή influencers για ένα project 1 εκατ. λιρών, επικεντρώθηκε στην αξία της βέλτιστης εμπειρίας του ίδιου του content creator, αναφέροντας ότι μπορεί να αποφέρει έως και 40% περισσότερα posts. Επιπλέον, μοιράστηκε τις αναπάντεχες δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν ακόμη και στο κομμάτι των logistics και τοποθετήθηκε και αυτός υπέρ της αξιοποίησης όλων των δικτύων.

ΤΑ 4 ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ CONVERSION ΑΠΟ ΤΗΝ TERESA HEATH-WAREING
Γίνετε ορατοί:
Με παρουσία στα social media
Συγκεντρώστε ηλεκτρονικές διευθύνσεις: Δημιουργώντας ενδιαφέρον στους χρήστες
Εξασφαλίστε πωλήσεις: Οδηγώντας τους στο sales funnel
Δημιουργήστε fans: Με προσωποποιημένη επικοινωνία και μετά την πώληση

MESSAGING, COMMUNITIES KAI SHOPPING Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ F8
Έναν διεισδυτικό απολογισμό του συνεδρίου του Facebook F8 έκανε το πάνελ με συμμετέχοντες τους Απόστολο Αϊβαλή, Managing Partner της Aival.Com και Founder του Digital & Social Media Nation Greece, George Carey-Simos, Co-Founder & COO της WeRSM και Θεόδωρο Μουλό, Group CEO των Growth Rocks & Viral Loops, με συντονιστή τον Ντάνο Τσάκαλο, Head of Events του Marketing Week.

Ξεκάθαρη έμφαση στο messaging αναγνώρισε ο Θεόδωρος Μουλός, αναδεικνύοντας επίσης τα microgroups, αναγνωρίζοντας ωστόσο τη χρησιμότητα των business pages ως social proof. Από την πλευρά του, ο Απόστολος Αϊβαλής προέβλεψε ότι η πλατφόρμα θα μετεξελιχθεί σε e-commerce marketplace με έμφαση μάλιστα στην ασφάλεια.

Μιλώντας για τα groups και τη βαρύτητα που αποκτούν, εξέφρασε την πεποίθηση ότι θα πρέπει να λειτουργούν για community building και όχι διαφημιστικά, ενώ, στρεφόμενος στο Instagram, εκτίμησε ότι, με την αναβάθμιση των tags θα είναι οι influencers αυτοί που θα κάνουν την πώληση. Μια «πλατεία συζήτησης» βλέπει στα groups o George Carey-Simos, o οποίος επεσήμανε την εντεινόμενη αναζήτηση ιδιωτικότητας από το ίδιο το Facebook εκ μέρους των χρηστών. Τα business pages παραμένουν, υποστήριξε ο ίδιος, συνιστώντας στις μάρκες να συνεχίσουν να τα χρησιμοποιούν με organic και paid ενέργειες.

ΠΩΣ ENA ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΕΓΙΝΕ ΠΙΟ VIRAL ΑΠΟ ΤΗΝ PARIS HILTON
Μια ιστορία επιτυχίας μοιράστηκε με το κοινό ο Ron Simpson, Ιδρυτής του The Avocado Show. Όταν πριν από μερικά χρόνια ο Ron με έναν φίλο του αποφάσισαν να ανοίξουν ένα θεματικό εστιατόριο 45 θέσεων στο Άμστερνταμ, κανείς τους δεν περίμενε fans να κατασκηνώνουν έξω από αυτό την παραμονή των εγκαινίων, ούτε εκατοντάδες αιτήματα franchise πριν ακόμα ανοίξουν τις πόρτες. Και όμως, όλα αυτά έγιναν πραγματικότητα, κάνοντας το Avocado Show μια food start-up μοναδική στον κόσμο.

Αντί για τα βαρύγδουπα και κοινότυπα δελτία Τύπου για το opening, μια πρόταση στο Facebook ήταν αρκετή: «Ανοίγουμε εστιατόριο αβοκάντο στο Άμστερνταμ». Χωρίς budget, αλλά με τις πιο inspirational φωτογραφίες των πιάτων τους – τα οποία σερβίρονται ακριβώς έτσι και κάτω από τον ίδιο φωτισμό, ώστε οι επισκέπτες που τα βγάζουν φωτογραφία να έχουν το ίδιο αποτέλεσμα – έφεραν μέσα σε λίγες ημέρες πάνω από 100 χιλιάδες fans οnline, εκατοντάδες εκατομμύρια interactions και μια επένδυση εκατομμυρίων από μία γυναίκα που είναι γνωστή ως «Bill Gates των αβοκάντο».

Marketing Week (T. 1567)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778