Marketing Week - Αθλητικά sites: «Παίζοντας μπάλα» στην εποχή του video content

Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Αθλητικά sites: «Παίζοντας μπάλα» στην εποχή του video content

2 Ιουλίου 2019 | 12:22 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Sites / Portals,Sports,Trends

Με βασικό χαρακτηριστικό το πιστό κοινό και το έγκυρο και έγκαιρο περιεχόμενο, τα αθλητικά sites έχουν εισέλθει σε μια νέα εποχή. Στην εποχή του video content, της ταχύτητας, του broadcasting και του live streaming, του native περιεχομένου και της αμεσότητας των social media. Τα brands δηλώνουν δυναμικά το «παρών», επιλέγοντάς τα για την προβολή τους και τη σύνδεσή τους με τους καταναλωτές, σε ένα περιβάλλον γεμάτο πληροφορία και εικόνα.

Η εξασφάλιση της βέλτιστης εμπειρίας του επισκέπτη, το engagement και η αξιόπιστη και έγκαιρη πληροφόρηση αποτελούν προτεραιότητα για τα αθλητικά sites. Παράλληλα, στόχος τους είναι η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, καθώς και η ολοκληρωμένη και αποτελεσματική επαφή με το κοινό. Το κοινό τους έχει πλέον διευρυνθεί σημαντικά, όπως και η διαφημιστική τους «εργαλειοθήκη», με το μέλλον τους να χαρακτηρίζεται ως πολλά υποσχόμενο.

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ VS ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ
Σε έναν χώρο που εξελίσσεται διαρκώς, και ο οποίος καλείται να διαχειριστεί έναν τεράστιο όγκο πληροφορίας και ειδήσεων καθημερινά, προκύπτουν πολλές προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες. Ας δούμε τι υποστηρίζουν σχετικά οι επαγγελματίες του χώρου. Η «πρόκληση» όχι μόνο για τα sites, αλλά γενικότερα για τα ΜΜΕ, είναι πάντα η εγκυρότητα, τονίζει ο Δημήτρης Κωνσταντινίδης, Sports Editorial Director της 24Media: «Η παγίδα του fake news παραμονεύει και αν δεν είσαι προσανατολισμένος στην εγκυρότητα και την ποιότητα στις υπηρεσίες που προσφέρεις τότε θα υπηρετείς μόνο την ταχύτητα (σημαντικό αλλά όχι μοναδικό ζητούμενο).

Το αποτέλεσμα θα είναι να χάσεις την αξιοπιστία σου. Δεν μπορεί να ισχύει κάτι διαφορετικό από τα παραπάνω για τα αθλητικά sites, τα οποία μάλιστα έχουν και μεγαλύτερο όγκο πληροφορίας να δώσουν στον χρήστη, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Προκύπτει λοιπόν ότι, “ευκαιρία” είναι να εκμεταλλευτείς τα εργαλεία που σου δίνει η τεχνολογία και η δυνατότητα να απευθύνεσαι σε όλο και περισσότερες κατηγορίες του πληθυσμού που έρχονται σε επαφή μαζί της για να είσαι γρήγορος, αποτελεσματικός, αλλά κυρίως έγκυρος. Έτσι δημιουργείς πιστό κοινό».

ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Η τήρηση των αρχών της δεοντολογίας, υπηρετώντας όσα αυτή επιτάσσει, είναι βασική πρόκληση για τα αθλητικά sites, μας λέει ο Αχιλλέας Ζούγρης, Υπεύθυνος επικοινωνίας του Basketblog.gr, σε μια εποχή που οι λεγόμενες «οπαδικές» σελίδες ελκύουν το κοινό με κείμενα που σε καμιά περίπτωση δεν συνάδουν με τη δεοντολογία.

Σύμφωνα με τον ίδιο, για να ξεχωρίσεις και να γίνεις καλύτερος, πρέπει να αξιοποιήσεις κάθε «όπλο» που προσφέρει η τεχνολογία, καθώς και να εκμεταλλευτείς στο έπακρο την αμεσότητα των social media. «Μια πρόκληση, αλλά και ταυτόχρονα ευκαιρία είναι να παράγεις έξυπνο και όμορφα ντυμένο περιεχόμενο, ξεφεύγοντας από την τακτική της απλής αναδιατύπωσης, που σίγουρα δεν… τραβάει τον αναγνώστη», συμπληρώνει ο ίδιος.

Το κοινό είναι εκπαιδευμένο και αναζητά σε κάθε του επαφή με τα αθλητικά sites την καλύτερη και πληρέστερη κάλυψη, σύμφωνα με τον Θοδωρή Παπαλουκά, Euroleague legend, Διευθυντή του Eurohoops Academy. Η πρόκληση που αντιμετωπίζει κάθε αθλητικό site είναι να παρέχει πλούσιο περιεχόμενο, να καλύπτει τις ανάγκες όλων των φιλάθλων και να παρέχει έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

«Ωστόσο, ακόμα μεγαλύτερο διακύβευμα για το Eurohoops αποτελεί η πιστή παραμονή στις αρχές που διέπουν την αρχική φιλοσοφία του μέσου και η αποφυγή να παρασυρθεί το site από την οπαδική κουλτούρα του μίσους και των κλικ, αλλά ταυτόχρονα να επιδιώκει την επιβίωση σε ένα τέτοιο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η ευκαιρία που διαμορφώνεται για τα αθλητικά sites και ιδιαίτερα για το Eurohoops είναι να συνεχίσει να αποτελεί πρεσβευτή ενός άλλου αθλητισμού, μέσα από το οποίο θα προβάλλονται τα σωστά πρότυπα», επισημαίνει.

Συνοψίζοντας, ο Νίκος Συρίγος, Επικεφαλής των Αθλητικών Sites της DPG Digital Media, υπογραμμίζει: «Κάθε μέρα είναι μία πρόκληση και συνάμα ευκαιρία για τα αθλητικά sites. Τόσο για την κάλυψη της επικαιρότητας, όσο και για την αξιοποίηση όσων δημιουργεί ο αθλητισμός σε παγκόσμιο επίπεδο. Από ρεκόρ μέχρι… συναισθήματα!».

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ SITES
Με την εξέλιξη του χώρου, είναι αναμενόμενο να έχει εξελιχθεί και το ίδιο το κοινό των αθλητικών sites.
Ο φίλαθλος που κλικάρει τα αθλητικά sites είναι κυρίως άνδρας από τους νεότερους μέχρι τους μεγαλύτερους, που πλέον έχουν εξοικειωθεί με το διαδίκτυο και απολαμβάνουν άμεση, έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση, μας ενημερώνει ο Νίκος Συρίγος.

Σύμφωνα με τον Δημήτρη Κωνσταντινίδη, ο σύγχρονος επισκέπτης των αθλητικών sites είναι άνδρας με σχετικά μεγάλο εύρος ηλικιακά, αλλά με τον πυρήνα να βρίσκεται στο 25-45, και ενδιαφέροντα πέρα από το αθλητικό κομμάτι, και στο fitness, τη διατροφή και το αυτοκίνητο (αγωνιστικό και μη).

Τα αθλητικά sites όπως και ο αθλητισμός ανδροκρατούνται, αλλά το τελευταίο διάστημα οι γυναίκες αυξάνονται συνεχώς, υποστηρίζει ο Θοδωρής Παπαλουκάς, καθώς στο Eurohoops, οι γυναίκες μπορούν κατά περίπτωση να ξεπερνούν και το 10%-15%. «Το δυναμικό κοινό μέχρι ηλικίας 45 ετών είναι αυτό που κυριαρχεί κατά κράτος ανάμεσα στους αναγνώστες μας, αλλά όσο η άνθιση της τεχνολογίας κάνει εύκολα προσβάσιμα τα sites και σε μεγαλύτερες ηλικίες, ο μέσος όρος ανεβαίνει».

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Αχιλλέας Ζούγρης περιγράφει τον σύγχρονο επισκέπτη ως νέο, μορφωμένο και εξοικειωμένο με την τεχνολογία. Σχετικά με το basketblog.gr, site εξειδικευμένο στο μπάσκετ, το 34% των επισκεπτών είναι μεταξύ 25-34 ετών, ενώ το 28% βρίσκεται στην κατηγορία 18-24 ετών. Το ποσοστό των γυναικών που διαβάζει το site, φτάνει το 46%, ενώ το 75% των αναγνωστών του είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου και το 71% επισκέπτεται το basketblog.gr από το κινητό του.

ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟ MOBILE VIDEO
Η ραγδαία αύξηση της κατανάλωσης mobile video περιεχομένου, η οποία εκτιμάται στο 100% σε ετήσια βάση (Insivia), δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο τον χώρο των αθλητικών sites. Έως το 2022, τα online videos θα αντιστοιχούν σε πάνω από το 82% του συνόλου του consumer internet traffic (Cisco), με το 78% του κοινού να δηλώνει ότι παρακολουθεί online videos κάθε εβδομάδα και το 55% ότι παρακολουθεί καθημερινά (HubSpot). Η στροφή των sites στο online video είναι αναπόφευκτη, πόσω μάλλον σε έναν χώρο όπως ο αθλητισμός, όπου το περιεχόμενο μπορεί να ενισχυθεί σημαντικά με την προβολή εικόνας.

Παράλληλα, αξία στα sites έρχονται να προσθέσουν και νέα διαθέσιμα features, όπως τα push notifications, καθώς σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Παπαλουκά, Managing Partner & Head of Business Development του Eurohoops Organization, «κάθε νέα τεχνολογία που φέρνει τους αναγνώστες πιο κοντά στην πηγή της ενημέρωσης εκτοξεύει το engagement των χρηστών, οι οποίοι είναι συνεχώς συνδεδεμένοι και περιμένουν όλα τα νέα άμεσα στο κινητό τους».

Τα δεδομένα στον χώρο έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό, γιατί πλέον είναι τελείως διαφορετικό το περιεχόμενο που παρέχεται, επιβεβαιώνει και ο Αχιλλέας Ζούγρης: «Ας σκεφτούμε την ταχύτητα με την οποία ένας αναγνώστης μπορεί να μάθει για ένα γεγονός, έχοντας μπροστά του όχι μόνο ένα στεγνό κείμενο, αλλά και εικόνα/βίντεο, παραμένοντας έτσι περισσότερο στο site. Το προϊόν γίνεται ακόμη πιο ελκυστικό όταν το κοινό μπορεί να δει πλάνα μέσα από τα αποδυτήρια των ομάδων ή να ακούσει την ομιλία του προπονητή, νιώθοντας πως βρίσκεται δίπλα στην δράση».

Το video περιεχόμενο είναι από τα πιο σημαντικά εργαλεία και «όπλα» των media σε σχέση με το παρελθόν, τόσο για το δημοσιογραφικό, όσο και για το εμπορικό κομμάτι, συμπληρώνει ο Δημήτρης Κωνσταντινίδης: «Τα νέα features θα δείξουν και την κατεύθυνση ακόμα καλύτερα τα επόμενα χρόνια σε σχέση και με το ποιος θέλει και μπορεί να επενδύσει σε αυτό τον τομέα».

Η εξασφάλιση της βέλτιστης εμπειρίας του επισκέπτη, το engagement και η αξιόπιστη και έγκαιρη πληροφόρηση αποτελούν προτεραιότητα για τα αθλητικά sites. Παράλληλα, στόχος τους είναι η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, καθώς και η ολοκληρωμένη και αποτελεσματική επαφή με το κοινό. Το κοινό τους έχει πλέον διευρυνθεί σημαντικά, όπως και η διαφημιστική τους «εργαλειοθήκη», με το μέλλον τους να χαρακτηρίζεται ως πολλά υποσχόμενο.

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ VS ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ
Σε έναν χώρο που εξελίσσεται διαρκώς, και ο οποίος καλείται να διαχειριστεί έναν τεράστιο όγκο πληροφορίας και ειδήσεων καθημερινά, προκύπτουν πολλές προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες. Ας δούμε τι υποστηρίζουν σχετικά οι επαγγελματίες του χώρου. Η «πρόκληση» όχι μόνο για τα sites, αλλά γενικότερα για τα ΜΜΕ, είναι πάντα η εγκυρότητα, τονίζει ο Δημήτρης Κωνσταντινίδης, Sports Editorial Director της 24Media: «Η παγίδα του fake news παραμονεύει και αν δεν είσαι προσανατολισμένος στην εγκυρότητα και την ποιότητα στις υπηρεσίες που προσφέρεις τότε θα υπηρετείς μόνο την ταχύτητα (σημαντικό αλλά όχι μοναδικό ζητούμενο).

Το αποτέλεσμα θα είναι να χάσεις την αξιοπιστία σου. Δεν μπορεί να ισχύει κάτι διαφορετικό από τα παραπάνω για τα αθλητικά sites, τα οποία μάλιστα έχουν και μεγαλύτερο όγκο πληροφορίας να δώσουν στον χρήστη, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Προκύπτει λοιπόν ότι, “ευκαιρία” είναι να εκμεταλλευτείς τα εργαλεία που σου δίνει η τεχνολογία και η δυνατότητα να απευθύνεσαι σε όλο και περισσότερες κατηγορίες του πληθυσμού που έρχονται σε επαφή μαζί της για να είσαι γρήγορος, αποτελεσματικός, αλλά κυρίως έγκυρος. Έτσι δημιουργείς πιστό κοινό».

ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Η τήρηση των αρχών της δεοντολογίας, υπηρετώντας όσα αυτή επιτάσσει, είναι βασική πρόκληση για τα αθλητικά sites, μας λέει ο Αχιλλέας Ζούγρης, Υπεύθυνος επικοινωνίας του Basketblog.gr, σε μια εποχή που οι λεγόμενες «οπαδικές» σελίδες ελκύουν το κοινό με κείμενα που σε καμιά περίπτωση δεν συνάδουν με τη δεοντολογία.

Σύμφωνα με τον ίδιο, για να ξεχωρίσεις και να γίνεις καλύτερος, πρέπει να αξιοποιήσεις κάθε «όπλο» που προσφέρει η τεχνολογία, καθώς και να εκμεταλλευτείς στο έπακρο την αμεσότητα των social media. «Μια πρόκληση, αλλά και ταυτόχρονα ευκαιρία είναι να παράγεις έξυπνο και όμορφα ντυμένο περιεχόμενο, ξεφεύγοντας από την τακτική της απλής αναδιατύπωσης, που σίγουρα δεν… τραβάει τον αναγνώστη», συμπληρώνει ο ίδιος.

Το κοινό είναι εκπαιδευμένο και αναζητά σε κάθε του επαφή με τα αθλητικά sites την καλύτερη και πληρέστερη κάλυψη, σύμφωνα με τον Θοδωρή Παπαλουκά, Euroleague legend, Διευθυντή του Eurohoops Academy. Η πρόκληση που αντιμετωπίζει κάθε αθλητικό site είναι να παρέχει πλούσιο περιεχόμενο, να καλύπτει τις ανάγκες όλων των φιλάθλων και να παρέχει έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

«Ωστόσο, ακόμα μεγαλύτερο διακύβευμα για το Eurohoops αποτελεί η πιστή παραμονή στις αρχές που διέπουν την αρχική φιλοσοφία του μέσου και η αποφυγή να παρασυρθεί το site από την οπαδική κουλτούρα του μίσους και των κλικ, αλλά ταυτόχρονα να επιδιώκει την επιβίωση σε ένα τέτοιο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η ευκαιρία που διαμορφώνεται για τα αθλητικά sites και ιδιαίτερα για το Eurohoops είναι να συνεχίσει να αποτελεί πρεσβευτή ενός άλλου αθλητισμού, μέσα από το οποίο θα προβάλλονται τα σωστά πρότυπα», επισημαίνει.

Συνοψίζοντας, ο Νίκος Συρίγος, Επικεφαλής των Αθλητικών Sites της DPG Digital Media, υπογραμμίζει: «Κάθε μέρα είναι μία πρόκληση και συνάμα ευκαιρία για τα αθλητικά sites. Τόσο για την κάλυψη της επικαιρότητας, όσο και για την αξιοποίηση όσων δημιουργεί ο αθλητισμός σε παγκόσμιο επίπεδο. Από ρεκόρ μέχρι… συναισθήματα!».

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ SITES
Με την εξέλιξη του χώρου, είναι αναμενόμενο να έχει εξελιχθεί και το ίδιο το κοινό των αθλητικών sites.
Ο φίλαθλος που κλικάρει τα αθλητικά sites είναι κυρίως άνδρας από τους νεότερους μέχρι τους μεγαλύτερους, που πλέον έχουν εξοικειωθεί με το διαδίκτυο και απολαμβάνουν άμεση, έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση, μας ενημερώνει ο Νίκος Συρίγος.

Σύμφωνα με τον Δημήτρη Κωνσταντινίδη, ο σύγχρονος επισκέπτης των αθλητικών sites είναι άνδρας με σχετικά μεγάλο εύρος ηλικιακά, αλλά με τον πυρήνα να βρίσκεται στο 25-45, και ενδιαφέροντα πέρα από το αθλητικό κομμάτι, και στο fitness, τη διατροφή και το αυτοκίνητο (αγωνιστικό και μη).

Τα αθλητικά sites όπως και ο αθλητισμός ανδροκρατούνται, αλλά το τελευταίο διάστημα οι γυναίκες αυξάνονται συνεχώς, υποστηρίζει ο Θοδωρής Παπαλουκάς, καθώς στο Eurohoops, οι γυναίκες μπορούν κατά περίπτωση να ξεπερνούν και το 10%-15%. «Το δυναμικό κοινό μέχρι ηλικίας 45 ετών είναι αυτό που κυριαρχεί κατά κράτος ανάμεσα στους αναγνώστες μας, αλλά όσο η άνθιση της τεχνολογίας κάνει εύκολα προσβάσιμα τα sites και σε μεγαλύτερες ηλικίες, ο μέσος όρος ανεβαίνει».

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Αχιλλέας Ζούγρης περιγράφει τον σύγχρονο επισκέπτη ως νέο, μορφωμένο και εξοικειωμένο με την τεχνολογία. Σχετικά με το basketblog.gr, site εξειδικευμένο στο μπάσκετ, το 34% των επισκεπτών είναι μεταξύ 25-34 ετών, ενώ το 28% βρίσκεται στην κατηγορία 18-24 ετών. Το ποσοστό των γυναικών που διαβάζει το site, φτάνει το 46%, ενώ το 75% των αναγνωστών του είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου και το 71% επισκέπτεται το basketblog.gr από το κινητό του.

ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟ MOBILE VIDEO
Η ραγδαία αύξηση της κατανάλωσης mobile video περιεχομένου, η οποία εκτιμάται στο 100% σε ετήσια βάση (Insivia), δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο τον χώρο των αθλητικών sites. Έως το 2022, τα online videos θα αντιστοιχούν σε πάνω από το 82% του συνόλου του consumer internet traffic (Cisco), με το 78% του κοινού να δηλώνει ότι παρακολουθεί online videos κάθε εβδομάδα και το 55% ότι παρακολουθεί καθημερινά (HubSpot). Η στροφή των sites στο online video είναι αναπόφευκτη, πόσω μάλλον σε έναν χώρο όπως ο αθλητισμός, όπου το περιεχόμενο μπορεί να ενισχυθεί σημαντικά με την προβολή εικόνας.

Παράλληλα, αξία στα sites έρχονται να προσθέσουν και νέα διαθέσιμα features, όπως τα push notifications, καθώς σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Παπαλουκά, Managing Partner & Head of Business Development του Eurohoops Organization, «κάθε νέα τεχνολογία που φέρνει τους αναγνώστες πιο κοντά στην πηγή της ενημέρωσης εκτοξεύει το engagement των χρηστών, οι οποίοι είναι συνεχώς συνδεδεμένοι και περιμένουν όλα τα νέα άμεσα στο κινητό τους».

Τα δεδομένα στον χώρο έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό, γιατί πλέον είναι τελείως διαφορετικό το περιεχόμενο που παρέχεται, επιβεβαιώνει και ο Αχιλλέας Ζούγρης: «Ας σκεφτούμε την ταχύτητα με την οποία ένας αναγνώστης μπορεί να μάθει για ένα γεγονός, έχοντας μπροστά του όχι μόνο ένα στεγνό κείμενο, αλλά και εικόνα/βίντεο, παραμένοντας έτσι περισσότερο στο site. Το προϊόν γίνεται ακόμη πιο ελκυστικό όταν το κοινό μπορεί να δει πλάνα μέσα από τα αποδυτήρια των ομάδων ή να ακούσει την ομιλία του προπονητή, νιώθοντας πως βρίσκεται δίπλα στην δράση».

Το video περιεχόμενο είναι από τα πιο σημαντικά εργαλεία και «όπλα» των media σε σχέση με το παρελθόν, τόσο για το δημοσιογραφικό, όσο και για το εμπορικό κομμάτι, συμπληρώνει ο Δημήτρης Κωνσταντινίδης: «Τα νέα features θα δείξουν και την κατεύθυνση ακόμα καλύτερα τα επόμενα χρόνια σε σχέση και με το ποιος θέλει και μπορεί να επενδύσει σε αυτό τον τομέα».


ΤΑ SITES ΩΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
Πιστό και εξειδικευμένο κοινό, προβολή, ανταποδοτικότητα και προαγωγή του αθλητικού πνεύματος φαίνεται να αποτελούν βασικούς παράγοντες για την επένδυση ενός brand σε ένα site αθλητικού περιεχομένου. Σελίδες με πολυπληθές κοινό, με engaging και αξιόπιστο περιεχόμενο, προσελκύουν τα brands ως διαφημιστικά μέσα, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να προβληθούν αποτελεσματικά, μέσα από αμιγώς διαφημιστικά υλικά, από native περιεχόμενο, από ενότητες «sponsored by».

Ο Αχιλλέας Ζούγρης επισημαίνει σχετικά ότι τα μεγάλα brands, είτε πρόκειται για εταιρείες ένδυσης, είτε για στοιχηματικές κ.λπ., θέλουν να εξασφαλίζουν πως το προϊόν τους προβάλλεται σε ένα site με πιστούς φίλους, τόσο σε επισκέψεις στη σελίδα, όσο και με ακολούθους στα social media σε ικανοποιητικό πάντα αριθμό. «Θέλουν, φυσικά, οι υπηρεσίες που παρέχουν να ταυτίζονται με μια σελίδα που προσφέρει έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση, που συνεπάγεται την αυξημένη κίνηση και ταυτόχρονα το μεγαλύτερο δυνατό reach των διαφημίσεων τους».

Τα brands ζητούν προβολή και ανταποδοτικότητα, σημειώνει ο Δημήτρης Κωνσταντινίδης, ενώ καλό είναι ότι θέλουν πλέον να αποφεύγεται η υπερβολή στην προώθηση του μηνύματός τους. «Το digital δεν είναι πλέον κάτι καινούργιο οπότε ο δίαυλος επικοινωνίας ανάμεσα στις δύο πλευρές λειτουργεί κατά κανόνα εξαιρετικά, ειδικά όταν μιλάμε για τη συνεργασία ομίλων που έχουν την τεχνογνωσία και τους ανθρώπινους πόρους για να υλοποιήσουν από κοινού μεγάλα project». Αυτό που προσφέρουν λοιπόν τα μεγάλα sites είναι η εμπειρία τους, η ιδέα τους και η πρόταση που «κουμπώνει» ακριβώς στην ανάγκη των brands, καταλήγει ο ίδιος.

Ως ζητούμενο των brands από τα sites, ο Κωνσταντίνος Παπαλουκάς αναφέρει τη δημιουργία καθαρού περιβάλλοντος, να προάγεται το αθλητικό πνεύμα και τα σωστά πρότυπα για τους νέους που θα ταυτιστούν με το brand και να τεθούν οι αθλητές στον ρόλο των πρωταγωνιστών. Από την πλευρά του, ο Νίκος Συρίγος μας λέει ότι τα brands αναζητούν να στοχεύσουν στο εξειδικευμένο και απαιτητικό κοινό των αθλητικών sites, βάσει των επικοινωνιακών τους αναγκών και να το προσεγγίσουν κατά κύριο λόγο μέσα από δημιουργικές ενέργειες. Τα αθλητικά Μέσα του δικτύου της DPG Digital Media προσφέρουν υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και live ενημέρωση για όλα τα αθλητικά γεγονότα, αναπτύσσοντας τεχνολογικές λύσεις και custom πλατφόρμες για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των διαφημιζόμενων.

Και συνεχίζει: «Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ραγδαία αύξηση για video περιεχόμενο το οποίο καλύπτει ταυτόχρονα τις ανάγκες των brands για δημιουργία custom – made video ενεργειών, όσο και την αυξανόμενη ανάγκη για Inventory σε video content για να τρέχουν pre roll, κάτι το οποίο έχουμε αφουγκραστεί με αποτέλεσμα να ακολουθούμε αντίστοιχη στρατηγική αναπτύσσοντας το video content των site. Επίσης φροντίζουμε να βρισκόμαστε κοντά σε όλες τις μεγάλες διοργανώσεις, δημιουργώντας custom περιεχόμενο και δημιουργικές ενέργειες, το οποίο αποτελεί ένα βασικό όχημα αλληλεπίδρασης μεταξύ των brands και του αναγνωστικού κοινού».

ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ SPORTS BROADCASTING ΓΙΑ ΤΟ 2019
Διανύουμε μια χρονιά με σημαντικές αλλαγές στη μετάδοση αθλητικών γεγονότων (broadcasting) και στα over-the-top (OTT) media services. Μεγάλες τεχνολογικές πλατφόρμες, όπως το Amazon και το Facebook, έχουν βρεθεί να συναγωνίζονται με τις αμιγώς αθλητικές OTT πλατφόρμες για την απόκτηση των δικαιωμάτων μετάδοσης δημοφιλών διοργανώσεων. Με τη δημοτικότητα του online streaming να αυξάνεται διαρκώς, έμφαση δίνεται πλέον στην αντιμετώπιση και επίλυση της καθυστέρησης φόρτωσης εικόνας κατά τη live μετάδοση αγώνων.

Η στροφή στο OTT φέρνει μαζί της τον κίνδυνο αύξησης της «πειρατείας». Ήδη, το 2018 καταγράφηκαν στους προκριματικούς του UEFA Champions League περίπου 5 εκατομμύρια παράνομοι streamers. Στο πλαίσιο αυτό, αναμένεται να δούμε σύντομα όλο πιο έντονες συζητήσεις μεταξύ διοργανώσεων, content owners, distributors και εταιρειών content protection τεχνολογίας σχετικά με τη διασφάλιση της αξίας του αθλητικού περιεχομένου έναντι της πειρατείας.
Πηγή: www.interxion.com

ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ BRANDS ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ, ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ SITES
«Η σχέση μεταξύ brands και sites πρέπει να είναι αμφίδρομη»

«Η μαζικότητα του αθλητισμού είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα στην σύνδεση των brands με το κοινό. Με την αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, και ειδικότερα των social media, η πληροφορία φτάνει σε εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες με καταιγιστικό ρυθμό. Σύμφωνα με έρευνα της Media Chain, διεθνούς εταιρείας που εξειδικεύεται στη δημοσίευση περιεχομένου στα social media, το 64% των χρηστών ψάχνουν αθλητικό content στο Instagram (!) τουλάχιστον μια φορά την ημέρα, με το αντίστοιχο ποσοστό στο Facebook να φτάνει στο 58%.

Ανταποκρινόμενοι σε αυτή τη ζήτηση, επενδύουμε όλο και περισσότερο σε αυτά τα μέσα. Πρέπει όμως η σχέση μεταξύ brands και sites να είναι αμφίδρομη. Αρχικά τα brands να επιλέξουν να επενδύσουν στις αθλητικές σελίδες, παίρνοντας μεγάλη προβολή στο κοινό που τις επισκέπτεται και με τη σειρά τους αυτές να προσφέρουν όσο το δυνατόν ελκυστικότερο προϊόν, χωρίς να θυσιάζεται η ποιότητα της ενημέρωσης. Από τη μεριά τους, οι αναγνώστες αναγνωρίζουν τα brands που στηρίζουν το άθλημά τους και τα επιβραβεύουν».
Αχιλλέας Ζούγρης, Υπεύθυνος επικοινωνίας, Basketblog.gr

«Το native, κυρίαρχος τρόπος προβολής των brands»
«Το native κομμάτι έχει εξελιχθεί τόσο όσον αφορά το κείμενο, αλλά και τις ποιοτικές video παραγωγές και τα διαδραστικά events. Άρα είναι πάντα ο κυρίαρχος τρόπος προβολής των brands στο κοινό και των αθλητικών sites. Παράλληλα η σύνδεση των brands και με επώνυμους ή εξελίξιμους αθλητές (ειδικά εν όψει Ολυμπιακών Αγώνων το 2020) είναι ακόμα ένας τρόπος προβολής τους που δεν έχει μόνο εμπορική προσέγγιση».
Δημήτρης Κωνσταντινίδης, Sports Editorial Director, 24Media

«Η phygital προσέγγιση του κοινού από ένα brand είναι η πιο αποτελεσματική»
«Τα brands επιλέγουν πολύ συχνά τον αθλητισμό ως μέσο για την προβολή τους και η σύνδεσή τους ιδιαίτερα με το μπάσκετ, ένα άθλημα που χαρακτηρίζεται από συνεχόμενες εθνικές επιτυχίες, είναι ιδιαίτερη επιτυχημένη. Μέσω του Eurohoops έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε αρκετές στοχευμένες ενέργειες που περνούν το μήνυμα των brands στο κοινό με native τρόπο, ενώ την ίδια στιγμή ανεβαίνει το brand awareness.

Παράλληλα, το κοινό μπορεί να ταυτιστεί ακόμα πιο εύκολα με ένα brand όταν βλέπει το συνδυασμό της online και offline καμπάνιας του. Στο Eurohoops έχουμε κατανοήσει ότι η phygital προσέγγιση του κοινού από ένα brand είναι η πιο αποτελεσματική. Απόρροια αυτής της λογικής ήταν η δημιουργία ενός ακόμα βραχίονα του οργανισμού Eurohoops, συνδετικού κρίκου με το site, του Eurohoops Events, το οποίο αναλαμβάνει την οργάνωση και παραγωγή αθλητικών events».
Κωνσταντίνος Παπαλουκάς, Managing Partner & Head of Business Development, Eurohoops Organization

«Περιεχόμενο και ειδικές δημιουργικές ενέργειες, με στόχο το ανδρικό κοινό»
«Ο αθλητισμός ανέκαθεν αποτελούσε έναν τομέα με τον οποίο τα brands μπορούν να συνδεθούν, αφού παγκοσμίως, ειδικά το pοδόσφαιρο, θεωρείται ένα άθλημα με υψηλό ποσοστό αφοσίωσης του κοινού και αλληλεπίδρασής του με αυτό.

Επίσης, ο αθλητισμός προάγει σε όλες τις εκφάνσεις του την ευγενή άμιλλα, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά θετικό περιβάλλον για να μπορέσουν να συνδεθούν τα brands με άμεσο τρόπο και να προγραμματίζουν κοινές δράσεις. Συνεπώς και στα αθλητικά sites, κυρίως μέσα από το περιεχόμενο και με ειδικές δημιουργικές ενέργειες, μπορούν τα brands και βρίσκουν το πρόσφορο έδαφος που αναζητούν για να καλύψουν τις επικοινωνιακές τους ανάγκες, στοχεύοντας πάντα στο απαιτητικό ανδρικό κοινό».
Νίκος Συρίγος, Επικεφαλής Αθλητικών Sites, DPG Digital Media

Marketing Week (T. 1567)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778