Πήρε πίσω τη διχαστική του απόφαση το Hallmark Channel να απομακρύνει μια διαφήμιση που «θεωρήθηκε αμφιλεγόμενη» επειδή απεικόνιζε ομοφυλοφιλικό γάμο.

Το σποτ εμφανίστηκε στο καλωδιακό δίκτυο της Hallmark Cards, του Crown Media Family Networks και διαφήμιζε ένα δωρεάν εργαλείο οργάνωσης γάμου. Πιο συγκεκριμένα, έδειχνε δύο λεσβίες να παντρεύονται, προβάλλοντας πώς η χρήση του website μπορούσε να κάνει τον σχεδιασμό της τελετής πιο εύκολη. Η ταινία σταμάτησε να προβάλλεται στο κανάλι μετά από παρέμβαση της συντηρητικής χριστιανικής οργάνωσης One Million Moms, η οποία διατείνεται ότι «αγωνίζεται κατά της απρέπειας».

Ανέκαθεν πολέμιοι των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων, μέλη της οργάνωσης ανέφεραν ότι μίλησαν απευθείας με τον Bill Abbott, Chief Executive της μητρικής εταιρείας της Hallmark, εκφράζοντας τα παράπονά τους για τη διαφήμιση. Ωστόσο, η απομάκρυνσή της προκάλεσε σάλο, με το #BoycottHallmarkChannel να γίνεται σύντομα trending στο Twitter και διασημότητες όπως η Ellen DeGeneres να ζητούν εξηγήσεις.

Εν μέσω της κατακραυγής, η Hallmark Cards επανέφερε τη διαφήμιση και ο πρόεδρος και Chief Executive, Mike Perry, εξέδωσε ανακοίνωση παραδεχόμενος το λάθος, σημειώνοντας επίσης ότι η εταιρεία θα συνεργαστεί με το συμβουλευτικό group Glaad, για την «καλύτερη εκπροσώπηση της LGBTQ+ κοινότητας σε ολόκληρο το portfolio των brands».
(Πηγή: TheDrum)