Στη διαδικασία θα συμμετέχει και η Mediabrands

(ΤΟΚΙΟ) Η ιαπωνική εταιρεία δαπάνησε 563 εκατ. ευρώ σε measured media στις ΗΠΑ το 2014. Το πιθανότερο είναι ότι η Mediabrands του Interpublic Group, με τις UM, Initiative και BPN, θα συμμετέχει στο spec για να υπερασπιστεί τον λογαριασμό. Η UM έχει συνεργαστεί με τη Sony για πάνω από μια δεκαετία, ενώ αυτή τη στιγμή χειρίζεται την Sony Pictures. Το 2013, η Sony ανέθεσε στην Mediacom του WPP τον παγκόσμιο media λογαριασμό για τις mobile συσκευές. Την ίδια χρονιά, η Carat της Dentsu Aegis απέσπασε τον λογαριασμό του mobile για τη Βόρειο Αμερική, κατέχοντας ήδη τον λογαριασμό του Sony PlayStation.

(Πηγή: Advertising Age)