Marketing Week - Μη χοίρον βέλτιστον

Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2020

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Μη χοίρον βέλτιστον

7 Μαΐου 2009 | 12:23 Γράφει ο Θαλής  Κουτούπης Topics: Δημόσιος Τομέας,Φαρμακοβιομηχανία

Θαλής Κουτούπης

Στάθης Γεωργιάδης: Ήταν ένας από τους πρωτομάστορες της ελληνικής διαφήμισης, τότε που λεγόταν «ρεκλάμα» και που έλειπαν εντελώς τα σημερινά μέσα, αλλά περίσσευε το δημιουργικό μεράκι κι η αγάπη για το επάγγελμα. Δεν είχα την τύχη να συνεργαστώ ποτέ με τον Στάθη Γεωργιάδη, αλλά τρέφαμε μια αμοιβαία και ειλικρινή εκτίμηση και συμπάθεια. Έφυγε στα 92 του κι άφησε στα παιδιά του, τον Βαγγέλη και τη Νικόλ, το βαρύ έργο να κρατήσουν ψηλά τη σημαία του ευσυνείδητου επαγγελματισμού, της ευγένειας και του ήθους, όπως εκείνος!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778