Marketing Week - Τηλεόραση: Ξεκινά η «μάχη» για τα 300 εκατ. ευρώ

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Ανατροπές και εκπλήξεις φέρνει η νέα τηλεοπτική σεζόν

Τηλεόραση: Ξεκινά η «μάχη» για τα 300 εκατ. ευρώ

6 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:50 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Τηλεόραση

Σφοδρός ανταγωνισμός μεταξύ πέντε τηλεοπτικών σταθμών γενικής στόχευσης, πολυδάπανες επενδύσεις και υπερπροσφορά περιεχομένου είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της τηλεοπτικής σεζόν που ξεκινά, με μεγάλα ρίσκα και υψηλές αξιώσεις για τον καταμερισμό της διαφημιστικής πίτας, η οποία σε ετήσια βάση φτάνει τα 300 εκατομμύρια ευρώ.

Με μέσο όρο επένδυσης τα 35-40 εκατ. ευρώ ανά σταθμό μόνο για πρόγραμμα και χωρίς να έχει σημειωθεί η άνοδος που αναμενόταν στο ύψος της δαπάνης για την τηλεόραση, οι πέντε βασικοί πανελλαδικοί παίκτες ΑΝΤ1, Alpha, Star, Σκάι και Open προσφέρουν πρωτότυπο περιεχόμενο σχεδόν σε όλες τις ζώνες. Σχεδόν το 80% της πίτας θα διαμοιραστεί ανάμεσα στους «big 5» σε ένα τοπίο μάλλον αχαρτογράφητο, με την αγορά να προετοιμάζεται για ανατροπές και εκπλήξεις και τη μάχη για έσοδα να εξελίσσεται σε κανονικό χρηματιστήριο.

«Είμαστε έτοιμοι για εκπλήξεις» δηλώνουν στελέχη από την πλευρά των media agencies, καθώς, εκτός από τη γενική εικόνα, την εξέλιξη του tv buying θα καθορίσει και η καθημερινή πορεία κάθε εκπομπής. Παράλληλα, επειδή δεν υπάρχει ακόμα ουσιαστική ανάπτυξη και άνοδος στη διαφημιστική πίτα, μένει να φανεί εάν όλοι οι παίκτες θα μπορέσουν να βγάλουν τα έσοδα με βάση το κόστος της επένδυσής τους και πώς οι συνθήκες αυτές θα διαμορφώσουν τις τιμές. Περισσότερα για τη νέα τηλεοπτική σεζόν στο «Media Views» του Marketing Week που κυκλοφορεί τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου.

Marketing Week Online( 6 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778