Marketing Week - Σημάδια ανάκαμψης εμφανίζει η ρ/φ διαφήμιση

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Σε επίπεδο δευτερολέπτων, σύμφωνα με το Spot Monitor

Σημάδια ανάκαμψης εμφανίζει η ρ/φ διαφήμιση

2 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:44 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες,Ραδιόφωνο

Ελαφρώς αυξημένο κατά 1,42% εμφανίζεται το σύνολο του ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου σε δευτερόλεπτα το διάστημα Ιανουάριος-Ιούλιος 2019, σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2018, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το Spot Monitor.

Συγκεκριμένα, το διάστημα αυτό καταγράφηκαν συνολικά 89.569.540 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου. Η Αθήνα ήταν η μόνη που κατέγραψε μείωση, με ποσοστό 1,50%, ενώ με θετικό πρόσημο έκλεισαν Θεσσαλονίκη και Περιφέρεια, με 3,56% και 2,61% αντίστοιχα. Η κατηγορία τρόφιμα-ποτά βρίσκεται σταθερά στην κορυφή των κατηγοριών με τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων την εξεταζόμενη περίοδο.

Το top 5 των κατηγοριών με τη δυναμικότερη διαφημιστική παρουσία στο συγκεκριμένο Μέσο συμπληρώνουν η κινητή τηλεφωνία, η διασκέδαση, το δημόσιο και ο εξοπλισμός οικοδομής. Παράλληλα, σε επίπεδο brands, το retail τροφίμων εξακολουθεί να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία,
με πρώτη στο εξεταζόμενο διάστημα τη Lidl, δεύτερο τον Μασούτη και τρίτη την AB Βασιλόπουλος.

Στην πρώτη θέση των «climbers» της διαφημιστικής προβολής σε επίπεδο χρόνου βρέθηκε η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, ακολουθούμενη από τον ΟΠΑΠ και την Europa Profil Αλουμίνιο, ενώ το brand που τη μείωσε περισσότερο ήταν ο Σκλαβενίτης, ακολουθούμενος από την Τράπεζα Πειραιώς. Στην Αθήνα, τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η ΑΒ Βασιλόπουλος. Το διάστημα Ιανουάριος-Ιούλιος 2019, ο μήνας με τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο ήταν ο Ιούνιος, με 14.329.111 δευτερόλεπτα.

Marketing Week Online( 2 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778