Marketing Week - Το ΔΣ της ΕΙΙΡΑ καυτηριάζει κυβερνητικές τοποθετήσεις για το ραδιόφωνο

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Επισημαίνοντας πλήρη απουσία δράσεων

Το ΔΣ της ΕΙΙΡΑ καυτηριάζει κυβερνητικές τοποθετήσεις για το ραδιόφωνο

25 Ιουνίου 2019 | 16:19 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Θεσμικά,Ραδιόφωνο

Με σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο site της Ένωσης, το ΔΣ της ΕΙΙΡΑ καυτηριάζει πρόσφατες κυβερνητικές αναφορές στο ραδιόφωνο ως Μέσο, επισημαίνοντας την πλήρη απουσία δράσεων της κυβέρνησης κατά τη διάρκεια της θητείας της για την επίλυση των προβλημάτων του κλάδου.

Αφορμή στάθηκε σχόλιο του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα σε πρόσφατη συνέντευξή του, που αναφέρθηκε στο ραδιόφωνο ως ένα «φιλικό μέσο που αξίζει να του δίνει κανείς σημασία». Η ΕΙΙΡΑ επισημαίνει ότι το σχόλιο αυτό έγινε μόλις μία μέρα μετά τον απολογισμό πεπραγμένων που έκανε ο αρμόδιος Υπουργός Νίκος Παππάς, όπου, σε σύνολο 30 σελίδων δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά στο ραδιόφωνο, αποδεικνύοντας ότι μπορεί μεν ο Πρωθυπουργός να θεωρεί το ραδιόφωνο ένα Μέσο άξιο σημασίας, ωστόσο καμία σημασία δεν δόθηκε σε αυτό κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησής του.

Η ΕΙΙΡΑ τονίζει ότι έχει κατ’ επανάληψη κάνει έκκληση για ρεαλιστική συνεννόηση και επίλυση μιας σειράς ζητημάτων, με αλλεπάλληλες παρεμβάσεις και προτάσεις προς τον κ. Παππά, τον κ. Κρέτσο, την Υπουργό Εργασίας κ. Αχτσιόγλου, ακόμη και προς τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, χωρίς ωστόσο να λάβει ποτέ απάντηση.

Υπογραμμίζει ότι η ΕΙΙΡΑ θα συνεχίσει στο πλαίσιο του θεσμικού της ρόλου να επιδιώκει τη συνεννόηση και διαβούλευση -όπως έκανε μέχρι τώρα- και μετά τις εκλογές, «με την αισιόδοξη σκέψη πως θα υπάρξει ανταπόκριση από την επόμενη κυβέρνηση». Ολόκληρο το σχόλιο της ΕΙΙΡΑ δημοσιεύεται στο site www.eiira.gr.

Marketing Week Online( 25 Ιουνίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778