Marketing Week - Γυναικεία sites και περιοδικά: Ακολουθώντας τους ρυθμούς της σύγχρονης αναγνώστριας

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Γυναικεία sites και περιοδικά: Ακολουθώντας τους ρυθμούς της σύγχρονης αναγνώστριας

12 Ιουνίου 2019 | 08:08 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Trends,Περιοδικά

Σε έναν κόσμο που διαρκώς μεταβάλλεται, τα γυναικεία sites και περιοδικά θέτουν ως πρωταρχικό στόχο τη δημιουργία και διατήρηση μιας πιστής αναγνωστικής βάσης. Βασικά εργαλεία τους είναι η πολυδιάστατη και πολυκαναλική παρουσία, καθώς και το έγκυρο και πρωτογενές περιεχόμενο. Παράλληλα, φέρνουν κοντά brands και καταναλώτριες με πληθώρα νέων, δημιουργικών τρόπων, ξεφεύγοντας από τις παραδοσιακές διαφημιστικές μεθόδους.

Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν, ο χώρος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης καλείται να επαναπροσδιοριστεί, να επανατοποθετηθεί και να υιοθετήσει νέες τεχνολογίες και πρακτικές, προκειμένου να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά του. Ένας από τους κλάδους με τη μεγαλύτερη διαχρονικά κυκλοφορία και με το πιο πιστό κοινό είναι αυτός των γυναικείων media. Μέσα δηλαδή, που απευθύνονται στις γυναίκες ως βασικό κοινό-στόχο.

Μέσα σε όλες αυτές τις εξελίξεις, τα επιτυχημένα γυναικεία περιοδικά προχώρησαν στην επανεφεύρεση της ταυτότητάς τους, ως brands που υπηρετούν και έρχονται σε επαφή με το κοινό τους, μέσα από πληθώρα διαφορετικών καναλιών: online, social media, apps και φυσικά print. Η συγκεκριμένη τάση ξεκίνησε με τον διαμοιρασμό του ίδιου περιεχομένου σε όλα τα προαναφερόμενα κανάλια, αλλά το 2019 βλέπουμε την τάση διαφοροποίησης να επικρατεί.

Το ίδιο brand προσφέρει διαφορετικό περιεχόμενο σε κάθε κανάλι, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις εκάστοτε δυνατότητές του. Με διαφοροποιημένο περιεχόμενο, με κοινό όμως ύφος-ταυτότητα, ο κάθε τίτλος μπορεί να κάνει engage το κοινό σε όλες τις πλατφόρμες παρουσίας του, από το έντυπο τεύχος έως το app και το site.

Επιπλέον, το κοινό μπορεί να επιλέξει να ξεφυλλίσει την έντυπη έκδοση σε στιγμές διαλείμματος, χαλάρωσης και ηρεμίας, και να απευθυνθεί για πληροφόρηση στο site σε στιγμές που απαιτούν ταχύτητα, αμεσότητα και στοχευμένες αναζητήσεις. Παράλληλα με όλα τα παραπάνω, δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη και η πηγή εσόδων για έναν τίτλο, με τα brands να αναζητούν εναλλακτικές έναντι της διαφήμισης.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του woodwing.com, η Condé Nast, διεθνής εκδοτικός όμιλος με μεγάλους τίτλους όπως η Vogue, αποφάσισε το 2019 να βασίζει στη διαφήμιση το 50% των συνολικών εσόδων της, και όχι το 70% όπως έκανε μέχρι πρότινος. Στο πλαίσιο αυτό, θα δημιουργήσει τα επόμενα δύο χρόνια 150 νέες θέσεις εργασίας που θα εστιάσουν σε πέντε νέες περιοχές άντλησης εσόδων, συμπεριλαμβανομένων των video, creative services, consumer revenue, data licensing και events.

ΡΑΓΔΑΙΑ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ SITES
Ας έρθουμε όμως και στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στα εγχώρια sites που απευθύνονται στο γυναικείο κοινό.
Τα γυναικεία sites ξεκίνησαν στην πλειοψηφία τους είτε σαν blogs ή σαν συμπληρωματικά των print εκδοχών τους, σημειώνει σχετικά η Μίνα Μπιράκου, Lifestyle Editorial Director της 24Media. «Έπειτα, πέρασαν μια φάση υπερβολικής πολυσυλλεκτικότητας -λίγο απ’ όλα- χωρίς χαρακτήρα ή συγκεκριμένη εξειδίκευση. Κάποιες φορές έμοιαζαν περισσότερο με gossip και celebrity sites, άλλες σχεδόν με ιατρικά portal.

Πλέον, θεωρώ ότι βρίσκονται σε πολύ καλή φάση. Έχουν ενημέρωση, έχουν εξειδικευμένους συντάκτες, έχουν πρωτογενές υλικό και έχουν άποψη και θέση σχετικά με τη θέση της γυναίκας στη σημερινή πραγματικότητα», καταλήγει η ίδια. Σύμφωνα με την Διονυσία Ζαπατίνα, Head of Lifestyle της DPG Digital Media, τα γυναικεία sites στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχουν συντονιστεί με το προφίλ της σύγχρονης γυναίκας, που καλείται να καλύψει πολλαπλούς ρόλους, προσέχει περισσότερο τον εαυτό της και την εξωτερική της εμφάνιση, συνεχώς ενημερώνεται και αναζητά περιεχόμενο κοντά στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες της.

Και συνεχίζει: «Αναλύοντας τα δεδομένα περασμένων ετών, παρατηρούμε την εξέλιξη των γυναικείων sites, τα οποία εμπλουτίζουν διαρκώς το περιεχόμενό τους, αξιοποιώντας σύγχρονες δημιουργικές μεθόδους ώστε να καλύπτουν τα διαφορετικά γυναικεία κοινά και ενδιαφέροντα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, αποτελεί το κορυφαίο γυναικείο site Queen.gr της DPG Digital Media που μέσα σ’ έναν χρόνο δημιούργησε δύο microsites, το Teen.Queen.gr, που απευθύνεται στις έφηβες και το Plus.Queen.gr που ήρθε να καλύψει ένα μεγάλο κενό της αγοράς για τις ανάγκες του γυναικείου ηλικιακού κοινού άνω των 35+».

ΠΟΛΥΑΣΧΟΛΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Παράλληλα με την εξέλιξη των γυναικείων sites, δεν θα ήταν παράλογο να εξετάσουμε και το εάν και κατά πόσο έχει αλλάξει και το ίδιο το κοινό, οι επιθυμίες, ανάγκες και απαιτήσεις του. Η σύγχρονη γυναίκα αναγνώστρια είναι πολύπλευρη προσωπικότητα, ευφυής, δραστήρια και έχει πολλές απαιτήσεις, δεν ξεγελιέται με εντυπωσιασμούς, θέλει σωστή πληροφόρηση, χρηστικά tip που θα κάνουν τη ζωή της πιο εύκολη, περιεχόμενο που θα τη χαλαρώσει και παράλληλα θα την ενημερώσει για όλα όσα την αφορούν, υποστηρίζει η Διονυσία Ζαπατίνα: «Από τις τελευταίες τάσεις της μόδας και της ομορφιάς, τα πιο σύγχρονα gadgets και τις γρήγορες, νόστιμες κι εύκολες συνταγές μαγειρικής, μέχρι τεχνικές χαλάρωσης και αυτοβελτίωσης, καθώς και συμβουλές για μια επαγγελματική συνέντευξη ή τη σύνταξη ενός ελκυστικού βιογραφικού. Και όλα αυτά πρέπει να μπορεί να τα βρει εύκολα και γρήγορα, καθώς ο χρόνος της είναι πολύτιμος και δεν τον σκορπάει».

Στο ίδιο μήκος κύματος, η Μίνα Μπιράκου επισημαίνει ότι η σύγχρονη αναγνώστρια είναι μια γυναίκα δυναμική, πολυάσχολη και με πολλά ενδιαφέροντα, χρησιμοποιεί το internet όχι μόνο για την ενημέρωσή της, αλλά και για την ψυχαγωγία της και τις καθημερινές της ανάγκες. Και συμπληρώνει: «Αυτό σημαίνει ότι είναι και εξοικειωμένη, αλλά και πιο απαιτητική στο τι της σερβίρεις. Δεν σερφάρει μόνο σε ελληνικά sites, αγαπάει την pop κουλτούρα, έχει κοινωνική ζωή, παρακολουθεί τα trends σε μόδα και ομορφιά, αλλά θέλει και να μαθαίνει τρόπους να τα ενσωματώνει στο δικό της στιλ και στη δική της ζωή. Ενδιαφέρεται για το ευ ζην της και είναι ευαισθητοποιημένη σε σύγχρονα προβλήματα (bullying, σεξισμό, διακρίσεις)».

Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν, ο χώρος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης καλείται να επαναπροσδιοριστεί, να επανατοποθετηθεί και να υιοθετήσει νέες τεχνολογίες και πρακτικές, προκειμένου να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά του. Ένας από τους κλάδους με τη μεγαλύτερη διαχρονικά κυκλοφορία και με το πιο πιστό κοινό είναι αυτός των γυναικείων media. Μέσα δηλαδή, που απευθύνονται στις γυναίκες ως βασικό κοινό-στόχο.

Μέσα σε όλες αυτές τις εξελίξεις, τα επιτυχημένα γυναικεία περιοδικά προχώρησαν στην επανεφεύρεση της ταυτότητάς τους, ως brands που υπηρετούν και έρχονται σε επαφή με το κοινό τους, μέσα από πληθώρα διαφορετικών καναλιών: online, social media, apps και φυσικά print. Η συγκεκριμένη τάση ξεκίνησε με τον διαμοιρασμό του ίδιου περιεχομένου σε όλα τα προαναφερόμενα κανάλια, αλλά το 2019 βλέπουμε την τάση διαφοροποίησης να επικρατεί.

Το ίδιο brand προσφέρει διαφορετικό περιεχόμενο σε κάθε κανάλι, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις εκάστοτε δυνατότητές του. Με διαφοροποιημένο περιεχόμενο, με κοινό όμως ύφος-ταυτότητα, ο κάθε τίτλος μπορεί να κάνει engage το κοινό σε όλες τις πλατφόρμες παρουσίας του, από το έντυπο τεύχος έως το app και το site.

Επιπλέον, το κοινό μπορεί να επιλέξει να ξεφυλλίσει την έντυπη έκδοση σε στιγμές διαλείμματος, χαλάρωσης και ηρεμίας, και να απευθυνθεί για πληροφόρηση στο site σε στιγμές που απαιτούν ταχύτητα, αμεσότητα και στοχευμένες αναζητήσεις. Παράλληλα με όλα τα παραπάνω, δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη και η πηγή εσόδων για έναν τίτλο, με τα brands να αναζητούν εναλλακτικές έναντι της διαφήμισης.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του woodwing.com, η Condé Nast, διεθνής εκδοτικός όμιλος με μεγάλους τίτλους όπως η Vogue, αποφάσισε το 2019 να βασίζει στη διαφήμιση το 50% των συνολικών εσόδων της, και όχι το 70% όπως έκανε μέχρι πρότινος. Στο πλαίσιο αυτό, θα δημιουργήσει τα επόμενα δύο χρόνια 150 νέες θέσεις εργασίας που θα εστιάσουν σε πέντε νέες περιοχές άντλησης εσόδων, συμπεριλαμβανομένων των video, creative services, consumer revenue, data licensing και events.

ΡΑΓΔΑΙΑ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ SITES
Ας έρθουμε όμως και στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στα εγχώρια sites που απευθύνονται στο γυναικείο κοινό.
Τα γυναικεία sites ξεκίνησαν στην πλειοψηφία τους είτε σαν blogs ή σαν συμπληρωματικά των print εκδοχών τους, σημειώνει σχετικά η Μίνα Μπιράκου, Lifestyle Editorial Director της 24Media. «Έπειτα, πέρασαν μια φάση υπερβολικής πολυσυλλεκτικότητας -λίγο απ’ όλα- χωρίς χαρακτήρα ή συγκεκριμένη εξειδίκευση. Κάποιες φορές έμοιαζαν περισσότερο με gossip και celebrity sites, άλλες σχεδόν με ιατρικά portal.

Πλέον, θεωρώ ότι βρίσκονται σε πολύ καλή φάση. Έχουν ενημέρωση, έχουν εξειδικευμένους συντάκτες, έχουν πρωτογενές υλικό και έχουν άποψη και θέση σχετικά με τη θέση της γυναίκας στη σημερινή πραγματικότητα», καταλήγει η ίδια. Σύμφωνα με την Διονυσία Ζαπατίνα, Head of Lifestyle της DPG Digital Media, τα γυναικεία sites στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχουν συντονιστεί με το προφίλ της σύγχρονης γυναίκας, που καλείται να καλύψει πολλαπλούς ρόλους, προσέχει περισσότερο τον εαυτό της και την εξωτερική της εμφάνιση, συνεχώς ενημερώνεται και αναζητά περιεχόμενο κοντά στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες της.

Και συνεχίζει: «Αναλύοντας τα δεδομένα περασμένων ετών, παρατηρούμε την εξέλιξη των γυναικείων sites, τα οποία εμπλουτίζουν διαρκώς το περιεχόμενό τους, αξιοποιώντας σύγχρονες δημιουργικές μεθόδους ώστε να καλύπτουν τα διαφορετικά γυναικεία κοινά και ενδιαφέροντα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, αποτελεί το κορυφαίο γυναικείο site Queen.gr της DPG Digital Media που μέσα σ’ έναν χρόνο δημιούργησε δύο microsites, το Teen.Queen.gr, που απευθύνεται στις έφηβες και το Plus.Queen.gr που ήρθε να καλύψει ένα μεγάλο κενό της αγοράς για τις ανάγκες του γυναικείου ηλικιακού κοινού άνω των 35+».

ΠΟΛΥΑΣΧΟΛΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Παράλληλα με την εξέλιξη των γυναικείων sites, δεν θα ήταν παράλογο να εξετάσουμε και το εάν και κατά πόσο έχει αλλάξει και το ίδιο το κοινό, οι επιθυμίες, ανάγκες και απαιτήσεις του. Η σύγχρονη γυναίκα αναγνώστρια είναι πολύπλευρη προσωπικότητα, ευφυής, δραστήρια και έχει πολλές απαιτήσεις, δεν ξεγελιέται με εντυπωσιασμούς, θέλει σωστή πληροφόρηση, χρηστικά tip που θα κάνουν τη ζωή της πιο εύκολη, περιεχόμενο που θα τη χαλαρώσει και παράλληλα θα την ενημερώσει για όλα όσα την αφορούν, υποστηρίζει η Διονυσία Ζαπατίνα: «Από τις τελευταίες τάσεις της μόδας και της ομορφιάς, τα πιο σύγχρονα gadgets και τις γρήγορες, νόστιμες κι εύκολες συνταγές μαγειρικής, μέχρι τεχνικές χαλάρωσης και αυτοβελτίωσης, καθώς και συμβουλές για μια επαγγελματική συνέντευξη ή τη σύνταξη ενός ελκυστικού βιογραφικού. Και όλα αυτά πρέπει να μπορεί να τα βρει εύκολα και γρήγορα, καθώς ο χρόνος της είναι πολύτιμος και δεν τον σκορπάει».

Στο ίδιο μήκος κύματος, η Μίνα Μπιράκου επισημαίνει ότι η σύγχρονη αναγνώστρια είναι μια γυναίκα δυναμική, πολυάσχολη και με πολλά ενδιαφέροντα, χρησιμοποιεί το internet όχι μόνο για την ενημέρωσή της, αλλά και για την ψυχαγωγία της και τις καθημερινές της ανάγκες. Και συμπληρώνει: «Αυτό σημαίνει ότι είναι και εξοικειωμένη, αλλά και πιο απαιτητική στο τι της σερβίρεις. Δεν σερφάρει μόνο σε ελληνικά sites, αγαπάει την pop κουλτούρα, έχει κοινωνική ζωή, παρακολουθεί τα trends σε μόδα και ομορφιά, αλλά θέλει και να μαθαίνει τρόπους να τα ενσωματώνει στο δικό της στιλ και στη δική της ζωή. Ενδιαφέρεται για το ευ ζην της και είναι ευαισθητοποιημένη σε σύγχρονα προβλήματα (bullying, σεξισμό, διακρίσεις)».


ΙΣΧΥΡΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
Παρά τη συνεχή ανάπτυξη των σχετικών ιστοσελίδων, ο γυναικείος Τύπος προσπαθεί, και καταφέρνει ως έναν βαθμό, να διατηρεί τη δυναμική του. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η Φαίη Ευθυμίου, Διευθύντρια Έκδοσης του περιοδικού Forma, παρά την παγκόσμια πτωτική τάση του περιοδικού Τύπου, τα γυναικεία περιοδικά έχουν μια αυτούσια δυναμική και ένα ισχυρό και ενεργό κοινό που τους εξασφαλίζει μια θέση στην αγορά, γεγονός που αποδεικνύεται τόσο από τις ήδη υπάρχουσες εκδόσεις όσο και από τις νέες.

Τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει πολλούς γυναικείους τίτλους να κυκλοφορούν πρώτα ως ένθετα σε κυριακάτικες εφημερίδες και κατόπιν μόνα τους στα περίπτερα. Η κίνηση αυτή επιλέγεται συνήθως, για να τονώσει την κυκλοφορία ενός περιοδικού, μετά από μια μακρά περίοδο πτωτικής πορείας, καθώς και για να διευρύνει το αναγνωστικό του κοινό. Δεν παύει να κρύβει, όμως, και παγίδες.

Σύμφωνα με τη Φαίη Ευθυμίου, στα υπέρ αυτής της ενέργειας συμπεριλαμβάνεται η αύξηση της κυκλοφορίας και ενδεχομένως και των εμπορικών εσόδων, ενώ στα κατά το μη στοχευμένο γυναικείο κοινό, καθώς και η πιθανή δυσκολία της πιστής αναγνώστριας να βρει το περιοδικό όταν το επιθυμεί. Σε ένα τέτοιο ασταθές περιβάλλον, σε τι επενδύουν τα εν λόγω περιοδικά, προκειμένου να διατηρήσουν και να αυξήσουν την αναγνωστική τους βάση; Ποια στοιχεία τα διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό; Σίγουρα η αξιοπιστία, το περιεχόμενο, η αισθητική.

«Ένα γυναικείο περιοδικό στη σημερινή αγορά οφείλει να είναι έγκυρο και αξιόπιστο. Με δεδομένο βέβαια ότι η εικόνα είναι μία από τις βασικές του δυνάμεις, το lay out και η εικαστική του προσέγγιση πρέπει να είναι σύγχρονα και πρωτοποριακά. Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι ποικίλο και να στηρίζεται τόσο στην επώνυμη αρθρογραφία όσο και στην ανάδειξη νέων τάσεων και εξελίξεων.

Τέλος, η επιτυχημένη/στοχευμένη επιλογή προσφοράς δώρων εξακολουθεί να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι στρατηγικής και ανταγωνιστικότητας για τα περισσότερα ελληνικά γυναικεία περιοδικά, καθώς είναι ένα σημαντικό κίνητρο αγοράς προς τις αναγνώστριες και μία extra παροχή προς αυτές», σημειώνει η Φαίη Ευθυμίου.

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΕΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Τόσο ο Τύπος, όσο και το διαδίκτυο αποτελεί πρόσφορο έδαφος για τα brands, προκειμένου να έρθουν σε επαφή με τους καταναλωτές. Οι publishers έχουν αρχίσει να εξερευνούν νέους τρόπους προβολής των brands, εκτός από την παραδοσιακή διαφήμιση/καταχώριση, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τα έσοδά τους, αλλά και να φέρουν σε επαφή brands και καταναλώτριες με πιο δημιουργικούς και ευφάνταστους τρόπους.

Η 24Media το επιτυγχάνει μέσω της έξυπνης προσαρμογής της θεματολογίας με ενυπόγραφα και βιωματικά κείμενα, μέσα από social media ενέργειες, βίντεο, φωτογραφικές παραγωγές, συνδυαστικές δράσεις με άλλα sites του δικτύου του ομίλου, αναφέρει η Μίνα Μπιράκου: «Έχουμε ξεχωριστό τμήμα που παράγει native περιεχόμενο, οπότε στήνουμε ολόκληρα 360 projects με τα οποία και ο πελάτης μένει ικανοποιημένος, αλλά και ο αναγνώστης τελικά απολαμβάνει ένα premium και fun περιεχόμενο. Διοργανώνουμε custom events με την εμπλοκή των αναγνωστών μας. Γενικά, η συμμετοχή τους και η επικοινωνία τους μαζί μας είναι σημαντικές».

Απαντώντας στα απαιτητικά ζητούμενα της αγοράς, η DPG Digital Media δημιούργησε εξειδικευμένο Business Unit για την παροχή branded content και native advertising υπηρεσιών, επισημαίνει η Διονυσία Ζαπατίνα. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν native content, video productions, tailor made digital platforms, αξιοποίηση influencers που συνεργάζονται με το δίκτυο της DPG και υλοποίηση ολοκληρωμένων 360 projects.

«Παράλληλα, μέσα από το εξειδικευμένο τμήμα Audience Development της εταιρείας, ενισχύουμε την υλοποίηση τέτοιου είδους ενεργειών και σε επίπεδο social media. Αντιμετωπίζουμε κάθε brief ως μια μοναδική ευκαιρία για τη δημιουργία και παραγωγή premium περιεχομένου μέσα από μια διαφορετική κάθε φορά δημιουργική προσέγγιση, αναλόγως με τις ανάγκες και τα KPI’s του εκάστοτε brand», προσθέτει.

Από πλευράς print, η Φαίη Ευθυμίου υποστηρίζει ότι παραδοσιακά υπήρχαν εναλλακτικοί τρόποι προβολής ενός προϊόντος πέραν της διαφημιστικής καταχώρισης όπως η έμμεση προβολή, τα advertorials, οι creative ενέργειες και οι δειγματοδιανομές, καθώς ένα περιοδικό αποτελεί ένα ευέλικτο μέσο επικοινωνίας και διαφήμισης. «Ακόμα υπάρχει έδαφος για καινούργιες δημιουργικές ενέργειες μέσα από εκδηλώσεις και δράσεις οι οποίες μπορούν να εξυπηρετήσουν τόσο την προβολή του διαφημιζομένου όσο και του Μέσου», καταλήγει η ίδια.

ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ, ΟΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ BRANDS ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ
«Όταν ένα brand διαφημίζεται μέσα σε ένα περιοδικό, έχει στοχευμένο κοινό και κατ’ επέκταση μεγαλύτερες πιθανότητες να αναπτύξει μια σχέση αξιοπιστίας και ανάγκης με το καταναλωτικό κοινό. Με δεδομένο λοιπόν ότι κάθε γυναικείο περιοδικό έχει το δικό του πιστό κοινό, η σχέση αυτή εξασφαλίζει στο brand μία ουσιαστική επικοινωνία του προϊόντος. Τέλος, χρησιμοποιώντας τη μεγάλη δύναμη του περιοδικού, που είναι ο συνδυασμός της εικόνας και του κειμένου, οι δυνατότητες ανάπτυξης της συγκεκριμένης τάσης είναι μεγάλες».
Φαίη Ευθυμίου, Forma

ΤΙ ΠΡΟΣΕΛΚΥΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΕΣ ΣΕ ΕΝΑ SITE; ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, Η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ, ΤΟ ΦΙΛΙΚΟ USER INTERFACE, Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΑ SOCIAL MEDIA;
«Το τι τελικά προσελκύει τις αναγνώστριες σε ένα site δεν είναι μονοδιάστατο. Είναι όλα όσα αναφέρετε παραπάνω μαζί στη σωστή ισορροπία. Αυτό τελικά είναι και το trigger key για κάθε property. Να μπορέσει να έχει την ποιότητα και την πληροφορία με τρόπο που να ικανοποιεί την πλειοψηφία του κοινού, γιατί σίγουρα δεν γίνεται να αρέσουν όλα σε όλους».
Διονυσία Ζαπατίνα, DPG Digital Media

«Κατά τη γνώμη μου, ένα γυναικείο ψηφιακό μέσο πρέπει να έχει ξεκάθαρο χαρακτήρα και άποψη. Αυτό επιτυγχάνεται με συγκεκριμένη φιλοσοφία και τρόπο γραφής. Έπειτα, το “authority” των εξειδικευμένων συντακτών, η γνώση τους, η πρόσβασή τους σε experts του χώρου που τους αφορά. Η αναγνώστρια θα σε ξεχωρίσει για την πρότασή σου, για την επιλογή σου στην είδηση ή στο προϊόν που της δίνεις και για τον τρόπο που της το εξηγείς και το αναλύεις.

Όχι για την ικανότητά σου απλώς να της πετάς άπειρες πληροφορίες. Επίσης, το premium περιεχόμενο σε διαφοροποιεί. Η δυνατότητα, όχι μόνο να γράψεις για ένα πρόσωπο της επικαιρότητας ή κάποιον expert ή να αναφέρεις έναν προορισμό, μια τάση της μόδας κ.λπ., αλλά να μπορέσεις να φωτογραφίσεις, να κάνεις βίντεο, να έχεις δικό σου δυνατό περιεχόμενο. Τo φιλικό user interface προφανώς παίζει ρόλο -πλέον σε κάθε πλευρά της ζωής. Τα social media επίσης είναι πολύ σημαντικά, αφού σε μεγάλο βαθμό είναι ο τρόπος εισόδου της αναγνώστριας στο site σου».
Μίνα Μπιράκου, 24Media

Marketing Week (T. 1565)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778