Είναι κριτής στις Κάννες, στα One Show και στα Clio Awards, ενώ έχει αποσπάσει βραβεία στα Cannes Lions, D&Ad’s, One Show, Loerie’s, London International, Bookmarks και πάει λέγοντας. Επίσης, ήταν μέλος της ομάδας που κέρδισε τρία Grand Prix στις Κάννες για τις καμπάνιες «Man Meals» της KFC και «Give me strength» του Lucozade.

    MW: Ποιος ήταν ο μεγαλύτερος φόβος σας στο ξεκίνημα της καριέρας σας;

Molefi Thulo: Ξεκίνησα στο marketing. Μια μέρα, ήμουν με τους φίλους μου σε μια μουσική συναυλία, την οποία διοργάνωνε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνίας. Καθώς κοιτούσα τη σκηνή, σκέφτηκα ότι έχω μια ιδέα γι’ αυτούς. Εκείνη την εποχή, μου άρεσε η διαφημιστική παρουσία του συγκεκριμένου brand και σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να συμβάλλω κι εγώ στη δουλειά που έβγαζαν προς τα έξω.

Έτσι, επικοινώνησα με το agency, κανόνισα συνάντηση με τον creative director και του είπα ότι είχα μια πολύ καλή ιδέα για το brand του. Πήγα στα γραφεία του για να παρουσιάσω την ιδέα μου και, μετά από την παρουσίαση, αντιμετωπίστηκα με ένα κενό βλέμμα. Αμέσως, σκέφτηκα ότι έχασα την ευκαιρία μου και παραιτήθηκα από αυτήν. Αυτό βέβαια, μέχρι να με ρωτήσει αν θα με ενδιέφερε να κάνω internship.

Τα υπόλοιπα, όπως λένε, είναι ιστορία. Ο φόβος μου εκείνη την περίοδο ήταν μήπως δεν ήμουν αρκετά έξυπνος. Αρκετά αστείος. Υποθέτω ότι πολύς κόσμος σκέφτεται έτσι, αλλά εκείνη τη στιγμή ήταν τρομακτικό. Και τότε, άρχισα να ασχολούμαι με διάφορα projects, και άρχισα να «χτίζω» αυτοπεποίθηση και ποιοτική σκέψη. Ένα από τα καλύτερα posts που έχω δει φέτος έλεγε ότι «Αυτό που θέλεις βρίσκεται στην άλλη πλευρά του φόβου».

    Περιγράψτε μια στιγμή-σταθμό της καριέρας σας.

Ευτυχώς, είχα πολλές ξεχωριστές στιγμές και ιδιαίτερα χρόνια στη βιομηχανία αυτή. Αλλά η χρονιά που θα θυμάμαι περισσότερο είναι όταν δούλευα με τους συναδέλφους μου στο Lucozade, ένα πολύ γνωστό energy drink, και ξεκινήσαμε να αναπτύσσουμε ένα ύφος για το brand και μια αίσθηση χιούμορ. Εκείνη την περίοδο επαναπροσδιορίσαμε ολόκληρη τη συγκεκριμένη κατηγορία. Η καμπάνια έκανε θαύματα για όλους μας, συμπεριλαμβανομένου ενός Grand Prix στο φεστιβάλ των Καννών.

    Ποιο είναι το μάθημα που αποκομίσατε από το πιο αγαπημένο σας λάθος;

Πάντα, πάντα να εμπιστεύεσαι το ένστικτό σου. Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αυτό, αλλά δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ. Είτε πρόκειται για μια απόφαση για τη δουλειά είτε για συναναστροφή με άλλους ανθρώπους, ξέρω πλέον να εμπιστεύομαι πάντα αυτό το εσωτερικό συναίσθημα. Με την ευκαιρία, τα λάθη μπορεί να είναι πολύ καλά, με την προϋπόθεση ότι μαθαίνεις από αυτά και σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο και creative.

    Από πού αντλείτε την έμπνευσή σας;

Μουσική, μουσική, μουσική! Είμαι ο τύπος του ανθρώπου που θα ακούσει ένα κινηματογραφικό soundtrack ενώ οδηγεί για τη δουλειά, γιατί εμπνέομαι από τη δημιουργικότητα του συνθέτη και από το πώς το τραγούδι με κάνει να νιώθω. Αυτοί που με γνωρίζουν, θα σας πουν ότι το αγαπημένο μου μέρος είναι το studio. Μπορώ να κάθομαι εκεί για ώρες και να σκέφτομαι. Δυστυχώς, δεν μπορώ να περνώ τις εργάσιμες ώρες μου σε ένα studio, γι’ αυτό πάντα διαλέγω να ακούσω ένα τραγούδι που ξέρω ότι θα με οδηγήσει στο σωστό mindset για το συγκεκριμένο brief ή project.

    Συμπληρώστε τη φράση: Αν θες να πας μπροστά στη διαφήμιση σήμερα, σε ικετεύω, ποτέ να μην…

Να μην είσαι ψεύτικος. Nα είσαι ο εαυτός σου. Αν φέρεις τη δική σου «γεύση» στο τραπέζι, θα πετύχεις. Το πιθανότερο είναι, ότι εσύ είσαι αυτός που μπορεί να πει τις ιστορίες σου με τον καλύτερο τρόπο, με τον τρόπο που εσύ τις ένιωσες. Και, το σημαντικότερο, μην υποθέτεις. Καλύτερα πήγαινε και ενημερώσου για τους καταναλωτές σου. Πήγαινε και γνώρισε καλύτερα από κοντά τις δουλειές των πελατών σου.

    Εάν ήσασταν millennial και επιθυμούσατε να μπείτε στη διαφήμιση τώρα, θα…

Θα έμπαινα με ανοιχτό μυαλό. Να είστε πρόθυμοι να μάθετε. Δεν υπάρχουν σωστές ή λάθος απαντήσεις στη διαφήμιση, παρά μόνο το να βρίσκεις έξυπνες λύσεις για τα προβλήματα των πελατών.

    «Επίσης, θα ήθελα να δηλώσω ότι…»

Μην ξεχνάτε να διασκεδάζετε. Όταν περνάς καλά, θα κάνεις τις καλύτερες δουλειές σου. Είναι αλήθεια, μπορώ να εγγυηθώ γι’ αυτό.

QUESTIONS FOR THE WORLD’S MOST AWARDED CREATIVE DIRECTORS
To MarketingWeek παρουσιάζει κατ’ αποκλειστικότητα τη σειρά συνεντεύξεων «The World’s Most Awarded Creative Directors». Μερικοί από τους πλέον βραβευμένους Creative Directors της διεθνούς διαφημιστικής σκηνής, απαντούν σε συγκεκριμένες ερωτήσεις, σκιαγραφώντας μοναδικά insights για τη δημιουργικότητα, για τις πηγές απ’ όπου αντλούν έμπνευση, για τη «ζωή» ενός Creative Director. Μέσα από τις απαντήσεις τους, δίνουν την ιδιαίτερη ματιά τους για τον χώρο της επικοινωνίας σήμερα.
(C) 2018 Best World Publicity