Στη ForestView ανέθεσε η Ider το σύνολο της επικοινωνίας και των social media για τα καλσόν της εταιρείας.

Η νέα καμπάνια «Η Ider και η άλλη», ξεκινάει από 3 ταινίες που είναι ήδη live online και θα υποστηριχθεί με περισσότερες ενέργειες και activations. Το δημιουργικό concept της επικοινωνίας τονίζει τα μοναδικά χαρακτηριστικά των καλσόν Ider με ανατρεπτικό και πρωτότυπο για την κατηγορία τρόπο, δημιουργώντας παράλληλα μια φρέσκια και ανανεωμένη εικόνα για το brand.

Η ελληνική εταιρεία Ider διαθέτει μακροχρόνια πορεία στον χώρο των καλσόν και των εσωρούχων και τοποθετείται ως συνώνυμο της ποιότητας και της άνεσης, με σχέδια και patterns που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, διατηρώντας παράλληλα τη διαχρονική τους αξία.