Marketing Week - WFA: Τα agencies αποδίδουν καλύτερα σε «μακροχρόνιες σχέσεις»

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σημαντικά περιθώρια βελτίωσης στη διαδικασία του briefing

WFA: Τα agencies αποδίδουν καλύτερα σε «μακροχρόνιες σχέσεις»

29 Οκτωβρίου 2019 | 19:24 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Έρευνες

Με μια χρονιά γεμάτη από specs δισεκατομμυρίων να φτάνει στο τέλος της, η World Federation of Advertisers (WFA) διεξήγαγε έρευνα, σύμφωνα με την οποία τα agencies αποδίδουν καλύτερα όταν βρίσκονται σε σχέση σταθερής συνεργασίας με τα brands.

Για τη μελέτη Effective Agency Management, η WFA, σε συνεργασία με το The Observatory International, απευθύνθηκε σε 42 υψηλόβαθμα στελέχη διαφημιζόμενων, από 14 κατηγορίες, με συνολικό παγκόσμιο ad spend άνω των 50 δισ. δολαρίων. Όπως προέκυψε, οι marketers είναι πιο πιθανό να αξιολογήσουν τη δουλειά των agencies ως «εξαιρετική» ή «πολύ καλή», όταν πρόκειται για μόνιμους συνεργάτες τους, σε σχέση με τις συνεργασίες ανά project.

Παρά το ότι το in-housing αλλά και η μετάβαση σε πιο ευέλικτα agency models έχουν κυριαρχήσει στη συζήτηση το τελευταίο διάστημα, το 65% των marketers παγκοσμίως δήλωσε ότι οι μακροχρόνιες σχέσεις με το agency είναι σημαντικές ή απαραίτητες για εξαιρετικά αποτελέσματα. Το 81% υποστήριξε ότι συνεργάζονται πολύ στενά με τα agencies, ενώ το 45% τα χαρακτήρισε «ζωτικό» κομμάτι της ομάδας.

Creative και media agencies είναι αυτά που συνήθως απολαμβάνουν μακροβιότερες σχέσεις. Περιθώρια βελτίωσης εντοπίζονται σε σειρά παραγόντων όπως το budget και το briefing, με το 79% να παραδέχεται ότι χρειάζονται πιο ξεκάθαρα briefs και μόνο 2 στους 10 marketers να θεωρούν ότι είναι «πολύ καλοί» σε αυτό.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 29 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778