Marketing Week - Απειλείται η κυριαρχία του διαφημιστικού Big 6;

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Μείωση εσόδων και αμφισβήτηση του κυρίαρχου μοντέλου

Απειλείται η κυριαρχία του διαφημιστικού Big 6;

16 Οκτωβρίου 2019 | 16:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Προβληματισμό προκαλούν τα στοιχεία για τις 6 μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες παγκοσμίως.

To Publicis Group ανακοίνωσε πτώση εσόδων της τάξης του 2,7%, η οποία αμέσως οδήγησε σε μείωση της τιμής της μετοχής του κατά 13% και πτώση 4% για την WPP. Πολλοί αναρωτιούνται αν πρόκειται για μια ένδειξη της έλευσης μιας νέας ύφεσης, αν και όπως φαίνεται σηματοδοτείται μάλλον ένας βαθύτερος μετασχηματισμός του διαφημιστικού οικοσυστήματος. Διεθνείς αναλυτές βλέπουν την ανάγκη επαναδιαπραγμάτευσης του παραδοσιακού τρόπου λειτουργίας των agencies, το οποίο έχει παραμείνει εν πολλοίς αναλλοίωτο σε έναν ραγδαία μεταβαλλόμενο κόσμο.

Παρά το γεγονός ότι το τηλεοπτικό περιεχόμενο έχει προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον, με τους ψηφιακούς γίγαντες όπως το Netflix και το Amazon Prime να θέτουν τους όρους, οι μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες δεν δείχνουν σημεία αλλαγής. Τα μεγάλα brands συνειδητοποιούν σταδιακά ότι δεν χρειάζονται συνεργάτη αντιστοίχου μεγέθους και έρχονται αντιμέτωπα με αλλεπάλληλες αλλαγές στις ομάδες που χειρίζονται τους λογαριασμούς τους, καθώς εμβληματικά agencies αγωνίζονται να διατηρήσουν τα ταλέντα τους.

Παράλληλα, δυσαρέσκεια υπάρχει και με τους χρόνους απόκρισης, με τις εταιρείες να μετατοπίζονται από το μοντέλο των 4 pieces of content το χρόνο, στα 4.000, όπως είπε χαρακτηριστικά ο Βrad Jakeman, πρώην Πρόεδρος της PepsiCo. Σε αυτό το περιβάλλον, boutique agencies αλλά και consultancies κερδίζουν έδαφος, θέτοντας τις μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες προ των ευθυνών τους.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 16 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778