«Βρισκόμαστε σε μια κομβική στιγμή στην πορεία μας, καθώς επιδιώκουμε να επιτύχουμε τη νέα γενιά ανάπτυξης για τα brands μας».

Αυτό ανέφερε σε δήλωσή του ο Mark McCallum, Chief Brands Officer της Brown-Forman, η οποία προχωρά σε αναθεώρηση των creative agencies of record για το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου χαρτοφυλακίου της. Η εξέλιξη αφορά και τον λογαριασμό του Jack Daniel’s, τον οποίο χειρίζεται η Arnold Worldwide της Havas. Παρόλο που δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, πηγές που γνωρίζουν το θέμα αναφέρουν ότι περίπου 20 agencies είναι αυτά που θα διεκδικήσουν τη διατήρηση των λογαριασμών. Τον διαγωνισμό διεξάγει η AR Partners στη Νέα Υόρκη.
(Πηγή: Campaignlive)