Η Monogram αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της εταιρείας Septona και ανέλαβε τη συνολική στρατηγική και ανάπτυξη της digital επικοινωνίας του brand.

Στόχος της νέας συνεργασίας είναι η δημιουργία ισχυρής παρουσίας για το brand, που θα αναδεικνύει σωστά τις αξίες του και θα δημιουργεί μοναδικό περιεχόμενο, που θα το κάνει να ξεχωρίζει. Ο Γιάννης Αρμπής, CEO της Monogram, δήλωσε: «Αναλαμβάνουμε με μεγάλη χαρά τη νέα εποχή στην επικοινωνία της Septona και προσανατολιζόμαστε στο να φέρουμε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα για το brand, μέσα από ένα καλά μελετημένο πλάνο επικοινωνίας».