Για το λανσάρισμα του T-Cross, η Volkswagen ξεκινά μια ολοκληρωμένη 360°καμπάνια, η οποία περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, διαφημίσεις σε έντυπα και ψηφιακά μέσα, καθώς και παραγωγή περιεχομένου για μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ως πρέσβειρα της καμπάνιας για το νέο compact SUV της μάρκας επιλέχθηκε η Cara Delevingne, ηθοποιός, μοντέλο και τραγουδίστρια, διάσημη στις νεαρές ηλικίες και με περισσότερους από 41 εκατομμύρια followers. Το μότο της καμπάνιας, αλλά και hashtag #MoreThan1Thing περιγράφει την ευελιξία, το ταλέντο και την πολυσχιδή προσωπικότητα τόσο του T-Cross όσο και της πρέσβειράς του.

Ο Jurgen Stackmann, μέλος του ΔΣ της Volkswagen Υπεύθυνου για τις Πωλήσεις, το Marketing και τις After Sales υπηρεσίες, δήλωσε: «Η Κάρα Ντελεβίν και το T-Cross είναι ένα τέλειο ζευγάρι: και οι δύο είναι cool, πολύπλευροι και πολυτάλαντοι. Και οι δύο είναι MoreThan1Thing (Περισσότερα Από Ένα Πράγμα)!

Η συνεργασία αυτή είναι ιδανική απ’ όποια πλευρά και αν την δεις». Η καμπάνια έχει δημιουργηθεί και υλοποιείται από τα πρακτορεία DDB Berlin, DDB Hamburg και adam & eve/ DDB London. Το τηλεοπτικό σποτ θα προβληθεί και στη χώρα μας τον επόμενο μήνα, ενώ περιεχόμενο της καμπάνιας θα φιλοξενηθεί και στην ιστοσελίδα της Volkswagen www.volkswagen.gr.