Λανσάρει σχετική καμπάνια ευαισθητοποίησης, σε print και digital
Μια πρωτότυπη καμπάνια περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «τρέχει» η βιομηχανία ζυμαρικών Μέλισσα, προτείνοντας τη χρήση μακαρονιών Νο2 ως καλαμάκια για την κατανάλωση κρύων ροφημάτων.

Στόχος της καμπάνιας, την οποία επιμελήθηκε η The Newtons Laboratory, είναι να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που έχουν τα πλαστικά καλαμάκια, με παρουσία σε στοχευμένα έντυπα Μέσα, καθώς και στο digital περιβάλλον, και συγκεκριμένα σε Facebook, Instagram και YouTube.

Επιπλέον, η Μέλισσα συνεργάζεται και με την Γρηγόρης μικρογεύματα, τοποθετώντας σε καταστήματα της αλυσίδας μακαρόνια Νο2 και καλώντας τους πελάτες να τα χρησιμοποιήσουν αντί για καλαμάκι για να πιούν τον καφέ τους. Η συγκεκριμένη ενέργεια στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό που είναι πιο ευαισθητοποιημένο σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, όπως τους εφήβους, τους νέους και τις νεαρές μαμάδες.