Ο εμβληματικός δημιουργός «έφυγε» στα 85
Ο σχεδιαστής και επί δεκαετίες creative director της Chanel Karl Lagerfeld απεβίωσε χθες, σε ηλικία 85 ετών στο Παρίσι.

Αν και διαμόρφωσε σε μεγάλο βαθμό τη βιομηχανία της μόδας μέσα από τις δημιουργίες του για τον γαλλικό οίκο, δάνεισε περιστασιακά το ταλέντο του σε brands από ολόκληρο το εταιρικό φάσμα, συχνά με επεισοδιακό τρόπο. Το 2004 συνεργάστηκε με την Η&Μ, όπου, με μια ταινία-πρόκληση για την υπεροψία της μόδας και της αριστοκρατίας, πρόβαλε, σε μια τολμηρή κίνηση από την πλευρά του, την οικονομική σειρά ρούχων του.

Την ίδια χρονιά, σχεδίασε τα κοστούμια για την καμπάνια του αρώματος Chanel No5, με πρωταγωνίστρια τη Nicole Kidman και budget τουλάχιστον 18 εκατ. λίρες. Αν και δεν ήταν επισήμως επικεφαλής, οι ιδιαιτερότητες του σχεδιαστή πιθανότατα «φούσκωσαν» το ποσό και οδήγησαν στη δημιουργία content house από τον οίκο μόδας, πολύ πριν το social video.

Το 2011, ο Lagerfeld σκηνοθέτησε μια σειρά από ταινίες μικρού μήκους για τα παγωτά Magnum: Δημιούργησε μια σουίτα ξενοδοχείου από σοκολάτα, με πρωταγωνιστή έναν άνθρωπο από σοκολάτα, αν και, όπως παραδέχτηκε, ο ίδιος δεν τρώει σοκολάτα. Η διάσημη φράση του «Αν δεν ήμουν στη μόδα, θα ήμουν στη διαφήμιση» προέκυψε μέσα από τη συνεργασία του με την Diet Coke, για την οποία το 2011 σχεδίασε μια σειρά special edition μπουκαλιών, ενώ τρία χρόνια μετά, ο δημιουργός «πρωταγωνίστησε» -δίνοντας τη συγκατάθεση για την εμφάνιση ενός σωσία του- σε καμπάνια τη Διεθνούς Αμνηστίας για την ευαισθητοποίηση ενάντια στα βασανιστήρια.
(Πηγή: TheDrum)