Η λίστα φανερώνει επένδυση σε celebrities και συναίσθημα
Λίγο πριν την έναρξη των Cannes Lions 2018, το YouTube παρουσιάζει την ειδική έκδοση Cannes YouTube Ads Leaderboard, τιμώντας τις πιο δημοφιλείς παγκόσμιες video διαφημίσεις που προβλήθηκαν από το περσινό Φεστιβάλ και μετά.

Αυτές οι διαφημίσεις αντιστοιχούν σε 563,5 εκατ. λεπτά χρόνου θέασης και 465,4 εκατ. προβολές, από το συνολικό leaderboard. Οι πρώτες τρεις θέσεις ανήκουν σε διαφημίσεις από την Ινδία, τη Φινλανδία και τη Γαλλία, ενώ ακολουθούν οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, δείχνοντας ότι οι επιτυχημένες διαφημίσεις συγκεντρώνουν views απ’ όλο τον κόσμο. Στη φετινή λίστα εμφανίζονται και διασημότητες, όπως η Natalie Portman ως Miss Dior και οι Rebel Wilson, CardiB, Gordon Ramsay και Anthony Hopkins στο hit της Amazon. Την επένδυση στο συναίσθημα επέλεξαν οι LG, Budweiser και John Lewis, ενώ σημαντική είναι η παρουσία στη λίστα brands παιχνιδιών, όπως LEGO, Nintendo και Clash of Clans.