Τον λογαριασμό κατείχε η JWT

Στο πλαίσιο αυτό, η τράπεζα ανέθεσε στη Saatchi & Saatchi να δημιουργήσει ένα νέο brand positioning για την εταιρεία, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί και στη διαφήμιση της HSBC σε αεροδρόμια παγκοσμίως. Αντί της απλής εκμετάλλευσης της δημιουργικής εμπειρίας της Saatchi & Saatchi, η HSBC θα επωφεληθεί από ένα μείγμα υπηρεσιών, με το digital knowhow της DigitasLBI και τις επικοινωνιακές γνώσεις του MSL Group να σχηματίζουν ένα ειδικό τμήμα, το οποίο θα κατευθύνει η Saatchi & Saatchi από τα γραφεία της στο Λονδίνο. Το agency ανήκει στο διαφημιστικό roster της τράπεζας από το 2012. Ο Magnus Djaba, Παγκόσμιος Πρόεδρος της Saatchi & Saatchi και CEO της Saatchi & Saatchi London, ανέφερε σχετικά: «Η HSBC βρίσκεται στο μεταίχμιο αλλαγών σε ένα ταχέως αναπτυσσόμενο χώρο οικονομικών υπηρεσιών και είμαστε χαρούμενοι και περήφανοι που μας επέλεξαν να τους βοηθήσουμε να επικοινωνήσουν το μήνυμα αυτό στους παγκόσμιους καταναλωτές».

(Πηγή: The Drum)