Για την καμπάνια του Εύρηκα Easy Iron
Mια ακόμα σημαντική διεθνή διάκριση απέσπασε η attp, η οποία είδε την καμπάνια που δημιούργησε για το βοήθημα σιδερώματος Εύρηκα Easy Iron να παρουσιάζεται στο νέο τεύχος του Lurzer’s Archive, ανάμεσα στις καλύτερες του κόσμου.

Σχολιάζοντας την πολύ μεγάλη αυτή διάκριση για την εταιρεία, ο Θοδωρής Περδικάκης, Head Creative Director, δηλώνει: «Στην attp είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή την επιτυχία. Η ελληνική σημαία εμφανίζεται στο Lurzer’s Archive σπάνια μέσα στα χρόνια. Ευχαριστώ τον Νίκο Παλαιολόγο και τη δημιουργική ομάδα της attp για τη super ιδέα, τον Μάριο Θεολόγη για τη super εκτέλεση και την Εύρηκα Ελλάς για τις super ευκαιρίες». Το Lurzer’s Archive θεωρείται η βίβλος της παγκόσμιας διαφήμισης. Από το 1984 αποτελεί μια πινακοθήκη έμπνευσης, αλλά και δημιουργικής αναφοράς, αναδεικνύοντας τις πραγματικά εξαιρετικές δουλειές από κάθε γωνιά του πλανήτη. Οι συμμετοχές για να καταφέρουν να εμφανιστούν στο Lurzer’s Archive αξιολογούνται ιδιαίτερα αυστηρά από επιτροπές, περνώντας από δύο στάδια επιλογής.