Η White ad δημιούργησε τη νέα επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρείας ελαστικών «Φωκάς».

Η νέα καμπάνια σε digital και ραδιόφωνο είχε ως κεντρικό μήνυμα το «Δεν χρειάζεται να ανακαλύψετε τον τροχό». Στόχος της ήταν να δείξει ότι ο πιο άμεσος και έξυπνος τρόπος για την απόκτηση νέων ελαστικών είναι τα καταστήματα Φωκάς. Το ραδιοφωνικό σποτ είχε σουρεαλιστικά και χιουμοριστικά στοιχεία, ενώ και η digital επικοινωνία είναι βασισμένη στο concept του «τροχού», με εικαστικά και μηνύματα που το υποστηρίζουν.