Με μια χρονιά γεμάτη από specs δισεκατομμυρίων να φτάνει στο τέλος της, η World Federation of Advertisers (WFA) διεξήγαγε έρευνα, σύμφωνα με την οποία τα agencies αποδίδουν καλύτερα όταν βρίσκονται σε σχέση σταθερής συνεργασίας με τα brands.

Για τη μελέτη Effective Agency Management, η WFA, σε συνεργασία με το The Observatory International, απευθύνθηκε σε 42 υψηλόβαθμα στελέχη διαφημιζόμενων, από 14 κατηγορίες, με συνολικό παγκόσμιο ad spend άνω των 50 δισ. δολαρίων. Όπως προέκυψε, οι marketers είναι πιο πιθανό να αξιολογήσουν τη δουλειά των agencies ως «εξαιρετική» ή «πολύ καλή», όταν πρόκειται για μόνιμους συνεργάτες τους, σε σχέση με τις συνεργασίες ανά project.

Παρά το ότι το in-housing αλλά και η μετάβαση σε πιο ευέλικτα agency models έχουν κυριαρχήσει στη συζήτηση το τελευταίο διάστημα, το 65% των marketers παγκοσμίως δήλωσε ότι οι μακροχρόνιες σχέσεις με το agency είναι σημαντικές ή απαραίτητες για εξαιρετικά αποτελέσματα. Το 81% υποστήριξε ότι συνεργάζονται πολύ στενά με τα agencies, ενώ το 45% τα χαρακτήρισε «ζωτικό» κομμάτι της ομάδας.

Creative και media agencies είναι αυτά που συνήθως απολαμβάνουν μακροβιότερες σχέσεις. Περιθώρια βελτίωσης εντοπίζονται σε σειρά παραγόντων όπως το budget και το briefing, με το 79% να παραδέχεται ότι χρειάζονται πιο ξεκάθαρα briefs και μόνο 2 στους 10 marketers να θεωρούν ότι είναι «πολύ καλοί» σε αυτό.
(Πηγή: TheDrum)