Marketing Week - Στις online ενέργειες παραμένει η πλειοψηφία των διαφημιστικών επενδύσεων

Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σύμφωνα με το 11ο κύμα της έρευνας Forecomm_s της ΕΔΕΕ

Στις online ενέργειες παραμένει η πλειοψηφία των διαφημιστικών επενδύσεων

29 Αυγούστου 2019 | 16:35 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες

Η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) δημοσίευσε το report του 11ου κύματος της έρευνας Forecomm_s.

Σύμφωνα με την έρευνα, σε επίπεδο επιχείρησης οι θετικές προσδοκίες επανέρχονται στα υψηλά επίπεδα (+43) των τελευταίων μετρήσεων, ενώ σε επίπεδο κλάδου σημειώνουν θετικό ρεκόρ (+22). Το πρώτο 6μηνο του 2019 κλείνει με επιφυλακτικά θετικές εκτιμήσεις (+8) των διαφημιζομένων για τους προϋπολογισμούς που αφορούν ενέργειες marketing.

Το δεύτερο 3μηνο του 2019, οι online ενέργειες είτε ως άμεση επικοινωνία (online paid media) είτε ως αξιοποίηση πλατφορμών και εφαρμογών συνεχίζουν να απορροφούν το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος της πρόθεσης για επένδυση εκ μέρους των στελεχών της αγοράς (+36 και +30 αντίστοιχα).

Για τις υπόλοιπες ενέργειες marketing, τα ισοζύγια των εκτιμήσεων κινούνται κοντά στο μηδέν (από -4 έως +5), μη επιτρέποντας προσδοκίες για θεαματικές αλλαγές. Τα online media και η επένδυση σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες συνεχίζουν για ενδέκατο συνεχόμενο 3μηνο να κινούνται αυξητικά, καθώς οι διαφημιζόμενοι συνεχίζουν να εστιάζουν στην περαιτέρω αξιοποίηση των διαδικτυακών τεχνολογιών και μέσων.

Στον αντίποδα, τα offline media συνεχίζουν να μη συγκινούν τους διαφημιζόμενους που εκφράζουν μειωμένη πρόθεση επένδυσης (-3) για τέταρτο συνεχόμενο 3μηνο. Η διάθεση των διαφημιζόμενων για επένδυση σε ενέργειες Direct Marketing παραμένει ελαφρά αρνητική (-4) και οι προωθητικές ενέργειες είναι η μόνη από τις παραδοσιακές ενέργειες marketing που καταγράφει σταθερά θετική τάση περαιτέρω επένδυσης.

Οι διαφημιζόμενοι επιστρέφουν σε ελαφρά αρνητικές διαθέσεις όσον αφορά στην επένδυσή τους σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων (-4). Επίσης, για 4ο συνεχόμενο 6μηνο, οι εκτιμήσεις των στελεχών της διαφημιστικής αγοράς παραμένουν σε θετικό έδαφος τόσο όσον αφορά στην πορεία της επιχείρησής τους (+32) όσο και σε σχέση με την πορεία του κλάδου γενικότερα (+17).

Οι διαφημιστές εκτιμούν σε γενικές γραμμές τη δυναμικότητα των επιμέρους ενεργειών marketing με παρόμοιο τρόπο με τους διαφημιζόμενους: έμφαση σε online media και πλατφόρμες, αποεπένδυση ή στασιμότητα σε direct marketing, προωθητικές ενέργειες, PR και έρευνα αγοράς. Ιδιαίτερα απαισιόδοξοι εμφανίζονται σε σχέση με τα offline media.

Marketing Week Online( 29 Αυγούστου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778