Marketing Week - Σχετικότητα και αλλαγή

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Σχετικότητα και αλλαγή

12 Νοεμβρίου 2019 | 09:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends

Η μεγαλύτερη πρόκληση του marketing σήμερα είναι… το relevance (συνάφεια). Με άλλα λόγια, το στοίχημα της μάρκας να είναι συνεχώς «σχετική» με τη ζωή του καταναλωτή, ενώ η ζωή του συνεχώς αλλάζει και προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα. Να χτίζει προσωπική, ειλικρινή σχέση μαζί του. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι στερεοτυπικό και πολύ απλό, στη digital εποχή και με τη πληθώρα των ερευνών και των data που συλλέγουν οι εταιρίες, όμως συνεχίζει να αποτελεί τεράστια πρόκληση. Δεν είναι τυχαίο που ολοένα και περισσότερες εταιρίες δίνουν στρατηγική προτεραιότητα στην ουσιαστική σχέση με τον πελάτη τους, ως βασικό στοιχείο του brand building.

Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα… είναι ότι οι μάρκες παίρνουν θέση, τολμούν να σχολιάζουν κοινωνικά θέματα. Όχι τόσο δυναμικά στην Ελλάδα, αλλά στο εξωτερικό βλέπουμε συνεχώς καμπάνιες να αποδεικνύουν ότι οι μάρκες ζουν τη ίδια ζωή με τους καταναλωτές τους. Δεν είναι απόμακροι παρατηρητές, αλλά μέρος της πραγματικότητας. Αυτό που πρεσβεύει η μάρκα τείνει να είναι πιο σημαντικό από το τί πουλάει η μάρκα. Και όταν αυτό γίνεται με ειλικρινή τοποθέτηση, συνήθως επιβραβευεται από το κοινό.

Μια δουλειά που ζήλεψα ήταν… -αν και η σωστή διατύπωση είναι “θαύμασα” για το θάρρος της- η επετειακή δουλειά της Nike για τα 30 χρόνια του Just do it, με μήνυμα «Believe in something even if it means sacrificing everything».

Μια χαμένη ευκαιρία ήταν… κάθε μικρή διαφορά που δεν προλάβαμε να κάνουμε, γιατί δεν ήταν εκείνη τη στιγμή προτεραιότητα.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο… είναι το πάθος να κάνει πράγματα που είναι άξια να συζητηθούν. Να αφήνουν θετικό αποτύπωμα, να μας πηγαίνουν μπροστά. Κοινωνικά, πολιτισμικά.

Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing» θα… έβαζα τους marketers μέσα στη ζωή των πελατών τους, real time. Να κάνουν παρέα, να τα λένε, να καταλάβει ο ένας τον άλλον. Πιστεύω θα γινόντουσαν θαύματα.

Το κείμενο υπογράφει η Αλίν Μπαρδισμπανιάν, Marketing Communications Director, WIND

Marketing Week (T. 1575)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778