Σε μια κίνηση προσέγγισης non-binary και transgender καταναλωτών, η Procter & Gamble ανακοίνωσε ότι αφαιρεί το σύμβολο της Αφροδίτης, διαχρονικά συνδεδεμένο με τη θηλυκότητα, από τις συσκευασίες της Always.

«Για πάνω από 35 χρόνια, η Always θέτει στο επίκεντρο τα κορίτσια και τις γυναίκες και θα συνεχίσουμε έτσι. Είμαστε επίσης αφοσιωμένοι στη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη και βρισκόμαστε σε ένα διαρκές ταξίδι κατανόησης των αναγκών όλων μας των πελατών», αναφέρεται σε ανακοίνωση.

Η απόφαση ήρθε σε συνέχεια αιτημάτων από άτομα που χρησιμοποιούν τα προϊόντα, δεν ταυτίζονται ωστόσο με το γυναικείο φύλο και προκάλεσε αμφιλεγόμενα σχόλια στα social media: Μερίδα χρηστών υποδέχθηκε με θέρμη την πρωτοβουλία, για τον σεβασμό και την ευαισθησία που επιδεικνύει απέναντι στις συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων, ενώ άλλοι αντέδρασαν με επικριτικά σχόλια, μιλώντας για «δουλοπρέπεια» μπροστά σε μια απειροελάχιστη μερίδα πληθυσμού και υποταγή στις απαιτήσεις «τρελών φιλελεύθερων».

Ο επανασχεδιασμός συνιστά την τελευταία μιας σειράς ενεργειών από πολλές εταιρείες, που στόχο έχουν να απευθυνθούν σε transgender, genderqueer ή nonbinary κοινό. Σύμφωνα με έρευνες, οι αλλαγές αυτές έχουν μεγάλη απήχηση στα νεανικά κοινά, με περισσότερους από τους μισούς millennials να βλέπουν το φύλο όχι ως δίπολο, αλλά ως φάσμα.
(Πηγή: The New York Times)