Φέρνοντας στο προσκήνιο τον κομβικό ρόλο της Εξυπηρέτησης Πελατών, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών τιμά τους ανθρώπους που εργάζονται στο πλαίσιό της και προτάσσει την πελατοκεντρική κουλτούρα της εταιρείας, μέσα από engaging δράσεις.

Με τίτλο «ΓιορτάΖΟΥΜΕ την Εξυπηρέτηση» διοργανώνεται φέτος η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (CS Week), στις 7 – 12 Οκτωβρίου και η διαδικασία υποβολής συμμετοχών είναι ήδη ανοιχτή για τις ενδιαφερόμενες εταιρείες. Ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και Sales & Human Resources Director στην Praktiker Hellas, μιλά για τον ρόλο του θεσμού, τους τρόπους με τους οποίους προσθέτει αξία στις εταιρείες που συμμετέχουν, αλλά και τις δυνατότητες που έχουν για να τον αξιοποιήσουν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Ποια η σημασία και οι στόχοι του θεσμού της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών;
H Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (CS Week) είναι ένας διεθνής θεσμός που το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) έφερε στην Ελλάδα, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται στην εξυπηρέτηση και υποστήριξη του πελάτη. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες πρωτοβουλίες του ΕΙΕΠ και η σημασία της έγκειται στην εμπλοκή δεκάδων εταιρειών στην Ελλάδα που οργανώνουν δράσεις με επίκεντρο την Εξυπηρέτηση, δημιουργώντας ένα γόνιμο πλαίσιο για την ανάδειξή της.

Τι αποκομίζουν οι εταιρείες που λαμβάνουν μέρος;
Μέσα από τη συμμετοχή τους στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, οι εταιρείες έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν τον ανθρωποκεντρικό τους χαρακτήρα και τις αξίες τους, με ειδικά σχεδιασμένες εκπαιδευτικές αλλά και ψυχαγωγικές δράσεις για τους εργαζομένους, τους συνεργάτες και τους πελάτες τους. Οι δράσεις ενδυναμώνουν τις σχέσεις κάθε εταιρείας με τα εμπλεκόμενα μέλη, επιβεβαιώνοντας την προσήλωσή της στην άρτια Εξυπηρέτηση Πελατών.

Οι δράσεις που σχεδιάζονται για τους εργαζομένους κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών βελτιώνουν τις σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων και της διοίκησης και συνάμα ενισχύουν το loyalty του ανθρώπινου δυναμικού, ενισχύοντας το θετικό κλίμα εντός της ομάδας. Όσον αφορά τις δράσεις για τους πελάτες, αποτελούν ένα άριστο όχημα θετικής δημοσιότητας για την επιχείρηση επιτρέποντάς της να μιλήσει για τις αξίες και την κουλτούρα της. Επίσης, ενισχύουν τη ροή των επιμέρους τοπικών καταστημάτων και εξασφαλίζουν διαδραστική επαφή με τους πελάτες.

Πώς μπορούν να συμμετέχουν οι εταιρείες που ενδιαφέρονται;
Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους επικοινωνώντας με το ΕΙΕΠ στο [email protected]. Με την εκδήλωση του ενδιαφέροντός τους, το ΕΙΕΠ μοιράζεται μαζί τους ενδεικτικές δράσεις που μπορούν να διοργανώσουν κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών καθώς και τα εργαλεία επικοινωνίας του θεσμού.

Τι δράσεις μπορούν να διοργανώσουν οι εταιρείες κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών;
Οι συμμετέχουσες εταιρείες μπορούν να γιορτάσουν την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνοντας ποικίλες δράσεις για τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους. Το ΕΙΕΠ μοιράζεται μαζί τους δράσεις που διαχωρίζονται με βάση το κοινό, τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα, τον βαθμό διαδραστικότητας, τις δυνατότητες ανάπτυξης της ομαδικότητας των εργαζομένων, την ανάγκη επιβράβευσης των εργαζομένων, κ.ά., αλλά φυσικά κάθε εταιρεία είναι ανοιχτή να διοργανώσει όποια δράση την εκφράζει καλύτερα για να γιορτάσει την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.