Marketing Week - Στα «χέρια» της Diorama/Deca περνά η Μινέρβα

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Συμφωνία για τη μεταβίβαση από την PZ Cussons, έναντι 45 εκατ. ευρώ

Στα «χέρια» της Diorama/Deca περνά η Μινέρβα

29 Αυγούστου 2019 | 16:36 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

H PZ Cussons Plc, ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους καταναλωτικών προϊόντων διεθνώς, προχώρησε σε συμφωνία για τη μεταβίβαση του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Μινέρβα Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων ΑΕ στην εταιρεία Mirties Enterprises Company Limited, θυγατρική της Diorama Investments SICAR SA.

Διαχειριστής της Diorama έχει οριστεί η Deca Investments. Το τίμημα της εξαγοράς ανήλθε σε 45,1 εκατ. ευρώ. Ο Alex Kanellis, Chief Executive της PZ Cussons Plc, δήλωσε: «Η συμφωνία για τη μεταβίβαση της Μινέρβα εντάσσεται στη νέα στρατηγική της PZ Cussons “Focus, Scale and Accelerate” η οποία επικεντρώνεται στις κύριες κατηγορίες προϊόντων μας -προσωπικής φροντίδας και καλλυντικών-, και σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές που αποτελούν το μεγάλο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα και θα μας προσφέρουν μεγαλύτερη ανάπτυξη.

Πιστεύω ότι η Diorama/Deca είναι ένας εξαιρετικός συνεργάτης που θα προσφέρει στη Μινέρβα σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης. Ευχαριστούμε όλους τους εργαζόμενους για την αφοσίωση και την εξαιρετική δουλειά τους όλο το διάστημα της συνεργασίας μας και τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο μέλλον».

Ο Partner και Διευθυντής Επενδύσεων της DECA Investments AIFM, Γιάννης Καλαντζής, δήλωσε: «Είμαστε βέβαιοι ότι μαζί με τους συνεπενδυτές μας, τη διοίκηση και τους εργαζόμενους, θα κάνουμε την Μινέρβα ακόμα μεγαλύτερη και πιο κερδοφόρα εταιρεία που θα αποτελεί σημείο αναφοράς για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και την ελληνική επιχειρηματική κοινότητα».

Marketing Week Online( 29 Αυγούστου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778