Marketing Week - Το IQOS Brand of the Year στα φετινa Εvent Awards | Άρτεμις Νικολάου, Παπαστράτος: «Επενδύουμε καθημερινά στον παράγοντα “εμπειρία”»

Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Το IQOS Brand of the Year στα φετινa Εvent Awards | Άρτεμις Νικολάου, Παπαστράτος: «Επενδύουμε καθημερινά στον παράγοντα “εμπειρία”»

22 Ιουλίου 2019 | 14:01 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Καπνοβιομηχανία,Φεστιβάλ / Βραβεία

Brand of The Year στα φετινά Event Awards αναδείχθηκε το IQOS της Παπαστράτος. Μιλήσαμε με την Άρτεμις Νικολάου, Content Strategy & Development Manager της εταιρείας, για τη σημασία και τους λόγους πίσω από αυτή τη μεγάλη διάκριση.

Σε περισσότερα από 6 δισ. δολάρια ανέρχεται η πολυετής επένδυση της Philip Morris International σε Έρευνα και Ανάπτυξη πίσω από τον εταιρικό μετασχηματισμό που οδήγησε σε μια νέα φιλοσοφία, με αιχμή του δόρατος το brand IQOS. Η διάκριση του IQOS ως Brand of The Year στα φετινά Event Awards, σηματοδοτεί για την Παπαστράτος τον μετασχηματισμό της στην προσέγγιση της αγοράς. 

Τι σημαίνει για εσάς αυτή η διάκριση και πώς φτάσατε σε αυτό το σημείο;
Στην ουσία πρόκειται για την επιβράβευση μιας συλλογικής προσπάθειας. Στην Παπαστράτος δημιουργήσαμε μια μεγάλη νέα ομάδα, η οποία συνδυάζει την εμπειρία του παρελθόντος με τη φρεσκάδα και την τόλμη της αυριανής μέρας. Δεν φοβηθήκαμε να κάνουμε ανατροπές, πρωτίστως στον τρόπο λειτουργίας μας, δουλέψαμε σκληρά, δοκιμάσαμε πράγματα, αποτύχαμε, επανήλθαμε και επανατοποθετηθήκαμε.

Αλλάξαμε προϊόν και το γεγονός αυτό επηρεάζει ριζικά και την επιχειρηματική μας πορεία. Το IQOS είναι για εμάς η ευκαιρία για να πάμε σε έναν κόσμο χωρίς τσιγάρο. Χαιρόμαστε που η αγορά αναγνωρίζει αυτή την προσπάθεια και ανέδειξε το IQOS ως Brand της χρονιάς.

Μιλάτε συχνά για την τεχνολογία πίσω από το νέο πορτφόλιο των προϊόντων σας. Θεωρείτε ότι αυτός ο παράγοντας έχει συνυπολογιστεί στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης για το brand σας;
Θεωρούμε ότι η τεχνολογία και η επιστήμη που υποστηρίζει τα νέα προϊόντα αποτελούν το βασικό στοιχείο διαφοροποίησης στην αντίληψη των καταναλωτών. Αυτά τα δύο συστατικά είναι η αιχμή του δόρατος για την επιχειρηματική μας εξέλιξη καθώς προχωράμε μπροστά. Είναι ο λόγος που μπορούμε να μιλάμε για καλύτερες εναλλακτικές σε σχέση με το τσιγάρο, στους ενήλικους καπνιστές που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να διακόψουν το κάπνισμα.

Η Philip Morris International έχει επενδύσει περισσότερα από 6 δισ. δολάρια στην Έρευνα και Ανάπτυξη, για να είναι σε θέση να βγει εκεί έξω και να κάνει τη μεγάλη δήλωση «Θέλουμε να σταματήσουμε να πουλάμε τσιγάρα». Μετά από πολυετή παρατήρηση διαπιστώσαμε ότι η καύση του καπνού είναι ο βασικός λόγος παραγωγής τοξικών ουσιών.

Επικεντρωθήκαμε λοιπόν στο να δημιουργήσουμε προϊόντα από τα οποία απουσιάζει η καύση. Ο καπνός στο IQOS, που είναι το πρώτο προϊόν αυτής της κατηγορίας, θερμαίνεται αντί να καίγεται με αποτέλεσμα να εκλύονται σημαντικά λιγότερες τοξικές ουσίες. Πιστέψαμε σε ένα μέλλον διαφορετικό και αυτή τη στιγμή η Παπαστράτος τολμά να το κάνει πραγματικότητα.

Βρίσκεστε τα τελευταία χρόνια σε μια παρατεταμένη φάση εταιρικού μετασχηματισμού.
Σε πωλήσεις τι έχει αλλάξει;

Ο εταιρικός μας μετασχηματισμός άλλαξε τα πάντα. Και τα άλλαξε δομικά. Δεν αναφέρομαι μόνο στο γεγονός ότι μετά από σχεδόν 9 δεκαετίες σταματήσαμε να παράγουμε τσιγάρα. Αλλάξαμε τη φιλοσοφία και τον τρόπο λειτουργίας μας, αλλάξαμε διαδικασίες και στόχευση σε κάθε επίπεδο. Πλέον βασιζόμαστε σε μια πολυκαναλική δομή, με προεκτάσεις before & after sales support.  Η εμπειρία είναι ξεχωριστή και σύγχρονη.

Επενδύουμε σταθερά στην καινοτομία - αλλά και καθημερινά στον παράγοντα «εμπειρία». Η απόλυτη in store εμπειρία περιμένει τον καταναλωτή – επισκέπτη στα 30 IQOS Boutique Stores που διατηρούμε σε όλη την Ελλάδα. Τα touchpoints μας στελεχώθηκαν με εξειδικευμένους Coaches και αποτελούν τα σημεία επαφής μας με το κοινό. Η εξυπηρέτηση που ο καταναλωτής δέχεται σε αυτά είναι τέτοια που τον βοηθά να κατανοήσει τις ιδιαιτερότητες του θερμαινόμενου προϊόντος έναντι του συμβατικού τσιγάρου.

ο δίκτυό μας σταδιακά διευρύνεται και μέσα από τη συνεργασία μας με τις αλυσίδες τεχνολογίας Public και Γερμανός. Φέρνουμε όλο και περισσότερους καταναλωτές σε επαφή με τη νέα φιλοσοφία μας. Ταυτόχρονα, δίνουμε μεγάλη έμφαση στα σύγχρονα και καινοτόμα κανάλια επικοινωνίας e-commerce που έχουμε δημιουργήσει με τους καταναλωτές μας, για μια ιδιαίτερη και άμεση online εμπειρία ενημέρωσης, αγοράς και εξυπηρέτησης.

Όλα αυτά ήταν πολύ καινούργια για εμάς. Πειραματιζόμαστε κάθε μέρα και έχουμε πια αποκτήσει την ευελιξία να αλλάζουμε γρήγορα ό,τι βλέπουμε πως πιθανά δεν λειτουργεί καλά. Το σίγουρο είναι ότι είμαστε αποφασισμένοι να αλλάξουμε, και να πάμε προς το καλύτερο.

Marketing Week Online( 22 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778