Marketing Week - Human centric travelling services: Ταξιδεύοντας με άνεση, παρέα με την… καινοτομία!

Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Human centric travelling services: Ταξιδεύοντας με άνεση, παρέα με την… καινοτομία!

15 Ιουλίου 2019 | 17:14 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Trends,Τουρισμός

Προσωποποιημένες εμπειρίες, περισσότερες επιλογές, «πράσινες» λύσεις, τεχνολογία, πολυτελείς χώροι, καινοτόμες υπηρεσίες, αποτελούν σήμερα το πεδίο στο οποίο επενδύουν οι εταιρείες του κλάδου των travelling services. O επιβάτης τοποθετείται στο επίκεντρο του ταξιδιωτικού σύμπαντος, με βασικό στόχο το βέλτιστο customer experience.

Η ταξιδιωτική βιομηχανία, όσο και εκείνη των μεταφορών, έχει αλλάξει και εξακολουθεί να αλλάζει. Στο επίκεντρο τοποθετείται το βέλτιστο customer experience, μέσα από την παροχή νέων, διευρυμένων και καινοτόμων υπηρεσιών.

Είτε αυτό μεταφράζεται από μια αεροπορική εταιρεία στην αγορά εκσυγχρονισμένων αεροσκαφών ή στην παροχή γαστρονομικών μενού για όλα τα γούστα, είτε αυτό μεταφράζεται από μια ακτοπλοϊκή εταιρεία στην παροχή γρήγορου και αξιόπιστου WiFi εν πλω, η επένδυση σε υπηρεσίες με επίκεντρο τον επιβάτη έχει ζωτική σημασία για μια εταιρεία.

Ο Αντώνης Καλαμάρας, Εμπορικός Διευθυντής της Anek Lines, αναφέρει σχετικά με την εικόνα του σύγχρονου τοπίου των travelling services: «Τα τελευταία χρόνια, το τοπίο έχει μεταβληθεί, δεδομένης και της διείσδυσης των social media στην καθημερινότητα. Πλέον, και κυρίως οι νεότερες γενιές-millennials, επιλέγουν ταξίδια, εστιάζοντας στην ταξιδιωτική εμπειρία.

Ταυτόχρονα, παρατηρείται μια έντονη τάση για “κοινωνικά υπεύθυνα” ταξίδια- χωρίς πλαστικά, με βιώσιμες και “πράσινες” λύσεις. Οι πολυτελείς και οι οικογενειακές διακοπές, ωστόσο παραμένουν διαχρονικά ζητούμενο. Έτσι στην Anek Lines, επιδίωξή μας είναι με ευθύνη να προσφέρουμε άνετα και πολυτελή ταξίδια, ενώ αξιοποιώντας assets που έχουμε δημιουργήσει παροτρύνουμε τους επιβάτες να γνωρίσουν την Κρήτη, την παράδοση και τους ανθρώπους της.

Οι φυσικές ομορφιές του νησιού κοσμούν τους χώρους των πλοίων μας σε μορφή εκθέσεων, οι τοπικές γεύσεις από αγνά ντόπια υλικά κυριαρχούν στα εστιατόρια μας, ενώ έχουμε περιορίσει σε μεγάλο βαθμό τη χρήση πλαστικού όπως άλλωστε και το συνολικό αποτύπωμα της λειτουργίας μας με υπευθυνότητα για το περιβάλλον». Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως αυτό των travelling services, η εταιρική κουλτούρα και το όραμα αποτελούν τα σημεία που κάνουν μια εταιρεία να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, υποστηρίζει ο Αντώνης Καλαμάρας.

Συγκεκριμένα, επισημαίνει: «Οι ισχυρές βάσεις στις οποίες έχει θεμελιωθεί η λειτουργία της εταιρείας μας, η πίστη στην παράδοση και στον τόπο μας, οι αρχές μας και η μετρήσιμη συμβολή μας στην ανάπτυξη της Κρήτης και των ανθρώπων της, αποτελούν καταλυτικό στοιχείο των στρατηγικών μας επιλογών και πυρήνα κάθε ενέργειάς μας. Το όραμά μας λοιπόν, να ενώνουμε την Κρήτη με όλο τον κόσμο διαμορφώνει κάθε μας πρωτοβουλία, αποτελεί τη βάση της εταιρικής μας κουλτούρας και μια επιλογή που από μόνη της είναι ξεχωριστή και ο μεγαλύτερος πλούτος μας».

ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ CUSTOMER EXPERIENCE
Η Lufthansa εισάγει συνεχώς νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες με στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, όπως τον βιομετρικό έλεγχο επιβίβασης σε συγκεκριμένα αεροδρόμια της Βόρειας Αμερικής. Η Lufthansa, η Swiss και η Austrian Airlines έχουν υιοθετήσει μία από τις πιο επιθετικές στρατηγικές όλων των εποχών όσων αφορά στην αγορά νέων αεροσκαφών, ενώ επενδύουν επιπλέον 2,5 δισ. ευρώ στην ανανέωση των καθισμάτων όλων των κατηγοριών θέσεων, την επέκταση σε χώρο των Lounge και τη βελτίωση των ψηφιακών υπηρεσιών.

Με την ολοκλήρωση της «Μεγάλης Μετακίνησης» στην ολοκαίνουρια βάση της, το Istanbul Airport, η Turkish Airlines εγκαινίασε πέντε lounge επιβατών για τις κατηγορίες Business Class, Miles & Smiles, Elite Plus & Elite, Star Alliance Gold και Corporate Club. Ενδεικτικά, το Miles & Smiles Lounge καλύπτει 60.000 τ.μ. και προσφέρει 11 ιδιωτικές σουίτες με ντους και χώρο όπου οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ξεκουραστούν σε καναπέδες, να απολαύσουν εδέσματα από την Τουρκία μαζί με διεθνή κουζίνα ή υπηρεσίες μασάζ. Κονσόλες gaming, προσομοιωτές golf και μια παιδική χαρά παρέχουν ψυχαγωγία, ενώ προγραμματίζεται η δημιουργία ενός κέντρου τεχνολογίας με γυαλιά 3D και οθόνες εικονικής πραγματικότητας.

Η easyGroup του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου ένωσε τις δυνάμεις της με το Ferryhopper, δημιουργώντας μια νέα μηχανή αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, την easyFerry.com. H easyFerry απευθύνεται σε επιβάτες που ταξιδεύουν ακτοπλοϊκώς σε ελληνικούς προορισμούς, σύντομα όμως θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της παρέχοντας ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.

Το Ferryhopper είναι μία ελληνική startup εταιρεία που ξεκίνησε το 2017 και δημιούργησε μια πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Η πλατφόρμα www.ferryhopper.com προσφέρει λειτουργίες όπως δρομολόγια με ανταπόκριση, online διαχείριση κράτησης εισιτηρίων, κράτηση πολλαπλών διαδρομών κ.ά.

ON BOARD SERVICES
Η Celestyal Cruises, στοχεύοντας στη συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας των ταξιδιωτών εν πλω, έχει προχωρήσει σε ένα διευρυμένο πρόγραμμα ανακαίνισης για τις σουίτες του Celestyal Crystal, καθώς και αναβαθμίσεις χώρων στο Celestyal Olympia, τα οποία πραγματοποιήθηκαν αποκλειστικά και εξ ολοκλήρου στη Ελλάδα.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία ανακοίνωσε την εισαγωγή μιας νέας υπηρεσίας προσωπικού βοηθού για τις σουίτες των δύο αυτών κρουαζιερόπλοιων, η οποία προσφέρεται δωρεάν στους επισκέπτες που κάνουν κράτηση σε συγκεκριμένη κατηγορία καμπινών, στοχεύοντας σε ακόμη πιο άνετη διαμονή στο κρουαζιερόπλοιο, μέσα από μια σειρά εξατομικευμένων παροχών, τόσο κατά την επιβίβαση όσο και την αποβίβαση από το πλοίο, καθώς και τις καθημερινές υπηρεσίες καμπίνας.

H Anek Lines, με πυξίδα την παροχή καλύτερων υπηρεσιών στους επιβάτες, εξελίσσει την ταξιδιωτική εμπειρία φέρνοντας αναβαθμισμένο WiFi On Board σε συνεργασία με την Telenor Maritime, που εγγυάται δυνατή και γρήγορη διαδικτυακή πλοήγηση καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Οι επιβάτες συγκεκριμένων πλοίων της εταιρείας μπορούν να σερφάρουν on board, σε κάθε σημείο των πλοίων, επιλέγοντας τη σύνδεση που τους ταιριάζει.

Η Lufthansa λανσάρει νέα παιδικά μενού για τους μικρούς της επιβάτες, σε όλες τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, καθώς και στις ευρωπαϊκές πτήσεις μεγάλης διάρκειας που αναχωρούν από τη Γερμανία. Το menu δημιουργήθηκε από τον βραβευμένο με 2 αστέρια σεφ, Alexander Herrmann, ο οποίος είχε προηγουμένως παρουσιάσει τα πιάτα του σε διεθνή κριτική επιτροπή αποτελούμενη από 13 παιδιά τον περασμένο Μάρτιο.

Η ταξιδιωτική βιομηχανία, όσο και εκείνη των μεταφορών, έχει αλλάξει και εξακολουθεί να αλλάζει. Στο επίκεντρο τοποθετείται το βέλτιστο customer experience, μέσα από την παροχή νέων, διευρυμένων και καινοτόμων υπηρεσιών.

Είτε αυτό μεταφράζεται από μια αεροπορική εταιρεία στην αγορά εκσυγχρονισμένων αεροσκαφών ή στην παροχή γαστρονομικών μενού για όλα τα γούστα, είτε αυτό μεταφράζεται από μια ακτοπλοϊκή εταιρεία στην παροχή γρήγορου και αξιόπιστου WiFi εν πλω, η επένδυση σε υπηρεσίες με επίκεντρο τον επιβάτη έχει ζωτική σημασία για μια εταιρεία.

Ο Αντώνης Καλαμάρας, Εμπορικός Διευθυντής της Anek Lines, αναφέρει σχετικά με την εικόνα του σύγχρονου τοπίου των travelling services: «Τα τελευταία χρόνια, το τοπίο έχει μεταβληθεί, δεδομένης και της διείσδυσης των social media στην καθημερινότητα. Πλέον, και κυρίως οι νεότερες γενιές-millennials, επιλέγουν ταξίδια, εστιάζοντας στην ταξιδιωτική εμπειρία.

Ταυτόχρονα, παρατηρείται μια έντονη τάση για “κοινωνικά υπεύθυνα” ταξίδια- χωρίς πλαστικά, με βιώσιμες και “πράσινες” λύσεις. Οι πολυτελείς και οι οικογενειακές διακοπές, ωστόσο παραμένουν διαχρονικά ζητούμενο. Έτσι στην Anek Lines, επιδίωξή μας είναι με ευθύνη να προσφέρουμε άνετα και πολυτελή ταξίδια, ενώ αξιοποιώντας assets που έχουμε δημιουργήσει παροτρύνουμε τους επιβάτες να γνωρίσουν την Κρήτη, την παράδοση και τους ανθρώπους της.

Οι φυσικές ομορφιές του νησιού κοσμούν τους χώρους των πλοίων μας σε μορφή εκθέσεων, οι τοπικές γεύσεις από αγνά ντόπια υλικά κυριαρχούν στα εστιατόρια μας, ενώ έχουμε περιορίσει σε μεγάλο βαθμό τη χρήση πλαστικού όπως άλλωστε και το συνολικό αποτύπωμα της λειτουργίας μας με υπευθυνότητα για το περιβάλλον». Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως αυτό των travelling services, η εταιρική κουλτούρα και το όραμα αποτελούν τα σημεία που κάνουν μια εταιρεία να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, υποστηρίζει ο Αντώνης Καλαμάρας.

Συγκεκριμένα, επισημαίνει: «Οι ισχυρές βάσεις στις οποίες έχει θεμελιωθεί η λειτουργία της εταιρείας μας, η πίστη στην παράδοση και στον τόπο μας, οι αρχές μας και η μετρήσιμη συμβολή μας στην ανάπτυξη της Κρήτης και των ανθρώπων της, αποτελούν καταλυτικό στοιχείο των στρατηγικών μας επιλογών και πυρήνα κάθε ενέργειάς μας. Το όραμά μας λοιπόν, να ενώνουμε την Κρήτη με όλο τον κόσμο διαμορφώνει κάθε μας πρωτοβουλία, αποτελεί τη βάση της εταιρικής μας κουλτούρας και μια επιλογή που από μόνη της είναι ξεχωριστή και ο μεγαλύτερος πλούτος μας».

ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ CUSTOMER EXPERIENCE
Η Lufthansa εισάγει συνεχώς νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες με στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, όπως τον βιομετρικό έλεγχο επιβίβασης σε συγκεκριμένα αεροδρόμια της Βόρειας Αμερικής. Η Lufthansa, η Swiss και η Austrian Airlines έχουν υιοθετήσει μία από τις πιο επιθετικές στρατηγικές όλων των εποχών όσων αφορά στην αγορά νέων αεροσκαφών, ενώ επενδύουν επιπλέον 2,5 δισ. ευρώ στην ανανέωση των καθισμάτων όλων των κατηγοριών θέσεων, την επέκταση σε χώρο των Lounge και τη βελτίωση των ψηφιακών υπηρεσιών.

Με την ολοκλήρωση της «Μεγάλης Μετακίνησης» στην ολοκαίνουρια βάση της, το Istanbul Airport, η Turkish Airlines εγκαινίασε πέντε lounge επιβατών για τις κατηγορίες Business Class, Miles & Smiles, Elite Plus & Elite, Star Alliance Gold και Corporate Club. Ενδεικτικά, το Miles & Smiles Lounge καλύπτει 60.000 τ.μ. και προσφέρει 11 ιδιωτικές σουίτες με ντους και χώρο όπου οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ξεκουραστούν σε καναπέδες, να απολαύσουν εδέσματα από την Τουρκία μαζί με διεθνή κουζίνα ή υπηρεσίες μασάζ. Κονσόλες gaming, προσομοιωτές golf και μια παιδική χαρά παρέχουν ψυχαγωγία, ενώ προγραμματίζεται η δημιουργία ενός κέντρου τεχνολογίας με γυαλιά 3D και οθόνες εικονικής πραγματικότητας.

Η easyGroup του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου ένωσε τις δυνάμεις της με το Ferryhopper, δημιουργώντας μια νέα μηχανή αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, την easyFerry.com. H easyFerry απευθύνεται σε επιβάτες που ταξιδεύουν ακτοπλοϊκώς σε ελληνικούς προορισμούς, σύντομα όμως θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της παρέχοντας ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.

Το Ferryhopper είναι μία ελληνική startup εταιρεία που ξεκίνησε το 2017 και δημιούργησε μια πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Η πλατφόρμα www.ferryhopper.com προσφέρει λειτουργίες όπως δρομολόγια με ανταπόκριση, online διαχείριση κράτησης εισιτηρίων, κράτηση πολλαπλών διαδρομών κ.ά.

ON BOARD SERVICES
Η Celestyal Cruises, στοχεύοντας στη συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας των ταξιδιωτών εν πλω, έχει προχωρήσει σε ένα διευρυμένο πρόγραμμα ανακαίνισης για τις σουίτες του Celestyal Crystal, καθώς και αναβαθμίσεις χώρων στο Celestyal Olympia, τα οποία πραγματοποιήθηκαν αποκλειστικά και εξ ολοκλήρου στη Ελλάδα.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία ανακοίνωσε την εισαγωγή μιας νέας υπηρεσίας προσωπικού βοηθού για τις σουίτες των δύο αυτών κρουαζιερόπλοιων, η οποία προσφέρεται δωρεάν στους επισκέπτες που κάνουν κράτηση σε συγκεκριμένη κατηγορία καμπινών, στοχεύοντας σε ακόμη πιο άνετη διαμονή στο κρουαζιερόπλοιο, μέσα από μια σειρά εξατομικευμένων παροχών, τόσο κατά την επιβίβαση όσο και την αποβίβαση από το πλοίο, καθώς και τις καθημερινές υπηρεσίες καμπίνας.

H Anek Lines, με πυξίδα την παροχή καλύτερων υπηρεσιών στους επιβάτες, εξελίσσει την ταξιδιωτική εμπειρία φέρνοντας αναβαθμισμένο WiFi On Board σε συνεργασία με την Telenor Maritime, που εγγυάται δυνατή και γρήγορη διαδικτυακή πλοήγηση καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Οι επιβάτες συγκεκριμένων πλοίων της εταιρείας μπορούν να σερφάρουν on board, σε κάθε σημείο των πλοίων, επιλέγοντας τη σύνδεση που τους ταιριάζει.

Η Lufthansa λανσάρει νέα παιδικά μενού για τους μικρούς της επιβάτες, σε όλες τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, καθώς και στις ευρωπαϊκές πτήσεις μεγάλης διάρκειας που αναχωρούν από τη Γερμανία. Το menu δημιουργήθηκε από τον βραβευμένο με 2 αστέρια σεφ, Alexander Herrmann, ο οποίος είχε προηγουμένως παρουσιάσει τα πιάτα του σε διεθνή κριτική επιτροπή αποτελούμενη από 13 παιδιά τον περασμένο Μάρτιο.


Παράλληλα, η Lufthansa διαθέτει τη νέα συλλογή «Dream» για επιβάτες Business Class σε επιλεγμένες διηπειρωτικές πτήσεις. Εκτός από τη νέα μαξιλαροθήκη και μια μεγάλη κουβέρτα, το σετ ύπνου «Dream» περιλαμβάνει ένα αφράτο επίστρωμα για άνεση και πιτζάμες της εταιρείας Van Laack. Η Emirates, θέλοντας να εξυπηρετεί όλους τους επιβάτες της, διαθέτει μία ευρεία γκάμα μενού που εξειδικεύονται για ιατρικούς, θρησκευτικούς και ηθικούς λόγους, σχεδιασμένα από μία ομάδα διατροφολόγων και σεφ.

Για παράδειγμα, έχει περισσότερες από 170 αυστηρά χορτοφαγικές συνταγές στις κουζίνες της για τους βίγκαν επιβάτες της. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα μία νέα λειτουργία στην εφαρμογή της, επιτρέποντας στους επιβάτες της να δημιουργήσουν την προσωπική τους playlist πριν από την πτήση και να τη συγχρονίσουν στη θέση τους όταν επιβιβαστούν.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι Emirates και flydubai διαθέτουν και το πρόγραμμα επιβράβευσης Emirates Skywards, το οποίο εξελίσσει τις υπηρεσίες εξατομίκευσης, παρουσιάζοντας τις πρώτες δυναμικές αναβαθμίσεις πτήσεων και τις προσφορές Cash + Miles, για τα μέλη που κάνουν κράτηση μέσω του Emirates.com.

Οι συγκεκριμένες προσφορές αξιοποιούν περισσότερες από 150 παραμέτρους, ώστε να εξατομικεύσουν την εμπειρία για τον κάθε χρήστη, με βάση το επίπεδο μέλους και την επιλογή των πτήσεων. Παράλληλα, η Emirates δίνει την ευκαιρία στους επιβάτες της να ζήσουν ακόμη περισσότερες εμπειρίες στο Ντουμπάι και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με την κάρτα επιβίβασης τους.

To «My Emirates Pass» μετατρέπει την κάρτα επιβίβασης σε μια αποκλειστική κάρτα μέλους, προσφέροντας περισσότερες από 500 προσφορές και εκπτώσεις στα ΗΑΕ, σε δραστηριότητες, αξιοθέατα, εστιατόρια, καταστήματα.

FIRST, BUSINESS ΚΑΙ ECONOMY ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ
Εκτός από τα παραπάνω, οι αεροπορικές εταιρείες επενδύουν και στις ξεχωριστές υπηρεσίες και προνόμια που προσφέρουν σε κάθε διαφορετική παρεχόμενη θέση (class). Η Swiss πρόκειται να παρουσιάσει μια νέα κατηγορία θέσης για τα αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων, την Premium Economy, η οποία θα είναι διαθέσιμη στα αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων από την άνοιξη του 2021, προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της ως Premium αερομεταφορέα.

Η νέα αυτή καμπίνα έρχεται να προστεθεί στις τρεις υπάρχουσες θέσεις, First, Business και Economy. Η νέα θέση θα περιλαμβάνει ένα σύγχρονο μοντέλο καθίσματος, το οποίο θα διαθέτει περισσότερο χώρο για τα πόδια και θα διευκολύνει την κίνηση. Σημαντικά οφέλη για τους επιβάτες της ανακοίνωσε και η Ellinair, η αεροπορική εταιρεία του ομίλου Μουζενίδη, με την εφαρμογή της νέας της εμπορικής πολιτικής που ισχύει από 02/07/2019.

Η νέα εμπορική πολιτική ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις στην αγορά και σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών, παρέχοντας περισσότερες επιλογές, καθώς πλέον θα μπορεί κανείς να «δημιουργεί» το εισιτήριο που καλύπτει τις προσωπικές του ανάγκες. Συγκεκριμένα, εφαρμόζονται 3 διακριτές κατηγορίες/ οικογένειες ναύλων.

Η πρώτη κατηγορία, η basic, περιέχει τα απολύτως βασικά, δηλαδή το εισιτήριο, μια χειραποσκευή 8 κιλών και ένα μικρ ό προσωπικό αντικείμενο εντός καμπίνας. Στη δεύτερη κατηγορία, την classic, στην τιμή του εισιτηρίου συμπεριλαμβάνεται- εκτός από την χειραποσκευή και το προσωπικό αντικείμενο- και παραδοτέα βαλίτσα έως 23 κιλά, ενώ τέλος στην τρίτη κατηγορία, comfort, ο επιβάτης, εκτός από όλες τις παροχές των 2 πρώτων κατηγοριών, απολαμβάνει και πρόσβαση στα lounges, προτεραιότητα αποσκευής, επιλογή θέσης, υπηρεσία fast track κ.ά.

TOP 10 TRAVEL INDUSTRY TRENDS 2019
1. Personalization
2. Recognition Technology
3. Robots
4. Online booking
5. Mobile Applications
6. Voice technology
7. Chatbots and Artificial Intelligence
8. Augmented and Virtual Reality
9. Internet of Things
10. Blockchain

«Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ»
«Σε μια εποχή που όλα “τρέχουν” και ο προσωπικός χρόνος είναι περιορισμένος, η ανάπτυξη προσωποποιημένων υπηρεσιών από την πλευρά μιας εταιρείας, ειδικά όταν δραστηριοποιείται στον τουρισμό, αποτελεί ανάγκη και πρόκληση. Η εξατομίκευση ταυτίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό με την αναζήτηση, από πλευράς ταξιδιωτών, μιας αυθεντικής εμπειρίας διακοπών.

Ως αμιγώς ελληνική εταιρεία, η Anek Lines με οδηγό την κρητική παράδοση και φιλοξενία, προσφέρουμε μια ευρεία ποικιλία επιλογών, σε όλα τα επίπεδα που συνθέτουν την ταξιδιωτική εμπειρία: άνεση, γαστρονομικές επιλογές και ψυχαγωγία, πάντα με το μεράκι και τη φροντίδα των ανθρώπων μας».
Αντώνης Καλαμάρας, Εμπορικός Δ/ντης, Anek Lines

ΝΕΑ Ρ/Φ ΚΑΜΠΑΝΙΑ BLUE STAR FERRIES
Η Blue Star Ferries «τρέχει» νέα ραδιοφωνική καμπάνια, η οποία δεν προσεγγίζει το ταξίδι ως μια απλή μετάβαση σε έναν προορισμό, αλλά ως μια αξέχαστη εμπειρία. Πίσω από τα νέα αυτά radio spots βρίσκεται η FCB/Gnomi. Έχοντας ως αναφορά το γαλάζιο της θάλασσας, τα ελληνικά νησιά και τους ανθρώπους τους, και με οδηγό την άνεση, τη συνέπεια και τη φιλοξενία της Blue Star Ferries, η καμπάνια μεταφέρει τους ακροατές στο Αιγαίο «μέσα από ένα ηχητικό μοντάζ συναισθημάτων».

Marketing Week (T. 1568)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778