Marketing Week - Η Sony γιορτάζει 40 χρόνια από την κυκλοφορία του Walkman

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με την καμπάνια #Walkman40, με ειδικό video

Η Sony γιορτάζει 40 χρόνια από την κυκλοφορία του Walkman

3 Ιουλίου 2019 | 17:15 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

Η Sony γιορτάζει την 40η επέτειο από το λανσάρισμα του Walkman, το οποίο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά την 1η Ιουλίου 1979 και παρουσίασε στον κόσμο έναν νέο τρόπο να απολαμβάνει εύκολα μουσική, υψηλής ποιότητας οπουδήποτε και οποτεδήποτε.

Όπως επισημαίνει η εταιρεία, «με την πάροδο του χρόνου, το Walkman έχει γίνει το σύμβολο υπόσχεσης της Sony, να γεμίσει τον κόσμο με μοναδικές στιγμές συγκίνησης, δημιουργώντας νέες μουσικές εμπειρίες». Για την επέτειο έχουν δημιουργηθεί ιδιαίτερα υλικά που μας επιστρέφουν στο παρελθόν και ανασύρουν αναμνήσεις, όπως ένα επετειακό video με προϊόντα από την ιστορία των 40 χρόνων του Walkman, το οποίο είναι διαθέσιμο στο YouTube.

Marketing Week Online( 3 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778