Marketing Week - Παπουτσάνης: «Ανοίγουμε νέους ορίζοντες στην αγορά και στο όραμα μας»

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Παπουτσάνης: «Ανοίγουμε νέους ορίζοντες στην αγορά και στο όραμα μας»

2 Ιουλίου 2019 | 12:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Μια νέα εποχή εγκαινιάζει η εταιρεία Παπουτσάνης, χτίζοντας στα θεμέλια της ιστορικής κληρονομιάς της, με υλικά την καινοτομία και τον σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Διαθέτοντας ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα εργοστάσια παραγωγής σαπουνιών και ξενοδοχειακών προϊόντων προσωπικής περιποίησης στην Ευρώπη, η εταιρεία εισήλθε πρόσφατα στην κατηγορία του σαμπουάν. Ο Γιώργος Δεφίγγος, Διευθυντής Πωλήσεων της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, μιλά για τις εξελίξεις, τα νέα προϊόντα, αλλά και τη στρατηγική στοχοθεσία της ελληνικής επιχείρησης.

    MW: Η Παπουτσάνης είναι μία εταιρεία με ιστορία 150 χρόνων. Τι ρόλο παίζει η καινοτομία στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, αλλά και στη συνολική στρατηγική της;

Γιώργος Δεφίγγος: Aπό την ίδρυση της εταιρείας Παπουτσάνης το 1870, κινούμαστε ακολουθώντας πιστά τις αξίες μας: Κληρονομιά. Καινοτομία. Φροντίδα. Ήθος. Είναι οι αξίες που χαρακτηρίζουν τη διαδρομή μας, την ιστορία μας και μας καθιέρωσαν ως ηγέτες στον χώρο της ελληνικής σαπωνοποιίας.

Συγκεκριμένα, στον τομέα της καινοτομίας, επενδύουμε εντατικά σε σύγχρονες τεχνολογίες που αξιοποιούν και συνδυάζουν τους θησαυρούς της φύσης με την εξελιγμένη κοσμετολογία, με στόχο να δημιουργήσουμε καινοτόμα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες αλλά και επιθυμίες του σημερινού καταναλωτή.

Γι’ αυτό, μέσα από συνεχή έρευνα αναζητούμε τις πρωτοποριακές φόρμουλες που θα δημιουργήσουν την επόμενη καινοτομία με την υπογραφή και την ποιότητα Παπουτσάνης, ενώ παράλληλα ανοίγουμε νέους ορίζοντες στην αγορά και στο όραμά μας ως εταιρεία. Σε όλη την πορεία μας σεβόμαστε τους καταναλωτές, την κοινωνία, το περιβάλλον και το ανθρώπινο δυναμικό μας.

    Ποια η σημασία της μάρκας «Καραβάκι» για την εταιρεία; Ποια είναι η στόχευση πίσω από το επαναλανσάρισμα και ποια νέα στοιχεία εισάγονται;

Η βραβευμένη σειρά προϊόντων «Καραβάκι» έχει για την Παπουτσάνης ιστορική και συναισθηματική σημασία. 70 χρόνια τώρα, το «Καραβάκι» εμπνέεται από τα αρώματα των ελληνικών νησιών και ξυπνάει την αίσθηση του καλοκαιριού. Με το επαναλανσάρισμα της σειράς, στοχεύουμε στην ανανέωση, στον «φρέσκο» αέρα της καινοτομίας, κρατώντας ταυτόχρονα τη διαχρονική αγάπη για το προϊόν. Ένας συνδυασμός που «ταξιδεύει» όμορφα τον σύγχρονο καταναλωτή και έχει ως προορισμό τα υψηλά δεδομένα και τις απαιτήσεις του.

    Ποιες είναι οι στρατηγικές προτεραιότητες για την Παπουτσάνης; Πού θα επικεντρωθείτε την επόμενη διετία;

Είμαστε μία ελληνική εταιρεία με διεθνή προσανατολισμό. Διαθέτουμε έντονη παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες σε όλο τον κόσμο και προτεραιότητά μας είναι να επενδύουμε στρατηγικά σε νέες ιδέες, με γνώμονα την παράδοση, την κληρονομιά και τη δέσμευση για καινοτόμα προϊόντα που αποτελούν σημείο αναφοράς στην ελληνική και την παγκόσμια αγορά. Προτεραιότητά μας είναι η ενίσχυση των μαρκών μας στην εγχώρια αγορά αλλά και η εξαγωγική μας δραστηριότητα. Αυτός είναι ο στόχος και το όραμά μας, όχι μόνο για την επόμενη διετία αλλά για το μακρόχρονο μέλλον της εταιρείας μας.

    Πρόσφατα η εταιρεία εισήλθε στην κατηγορία του σαμπουάν. Ποια insights οδήγησαν σε αυτή την επιλογή;

Μέσα από έρευνες καταναλωτή, διαπιστώσαμε ότι η εταιρεία Παπουτσάνης και τα προϊόντα της έχουν ευρεία αποδοχή από μεγάλους αλλά και μικρούς ηλικιακά. Είδαμε ότι μπορούμε να βελτιώσουμε την εταιρική μας αξία μέσα από καινοτόμα, υψηλής ποιότητας προϊόντα προσωπικής περιποίησης, σε ανταγωνιστικές τιμές.

Με βάση λοιπόν την εμπειρία, την τεχνογνωσία και τις αξίες μας, δημιουργήσαμε τη νέα μάρκα και σειρά προϊόντων HAIRCHIC που απευθύνεται στη νέα, σύγχρονη γυναίκα που επιθυμεί «πολύ-τέλεια» μαλλιά κάθε μέρα. Η HAIRCHIC, είναι μία ελληνική, επαναστατική, σύγχρονη σειρά περιποίησης μαλλιών με την υπογραφή ποιότητας της Παπουτσάνης. Και είμαστε πολύ περήφανοι γι’ αυτήν!

    Τι νέο κομίζει στην αγορά η σειρά περιποίησης μαλλιών ΗΑΙRCHIC;

Η νέα σειρά περιποίησης μαλλιών HAIRCHIC είναι η απόλυτη καινοτομία των εργαστηρίων Παπουτσάνης και της μακρόχρονης τεχνογνωσίας μας στην κοσμετολογία. Με βασικό συστατικό το εκχύλισμα από χαβιάρι, γνωστό για τις αντιγηραντικές του ιδιότητες και τα Ω3 λιπαρά οξέα, δρα ευεργετικά στα μαλλιά, προσφέροντάς τους θρέψη, ενυδάτωση και μοναδική λάμψη.

Σε συνδυασμό δε με ενισχυμένα συστατικά, όπως υαλουρονικό οξύ, φυτική κερατίνη, nutri-amines και σύμπλεγμα Pirolamine, χαρίζει σε κάθε τύπο μαλλιών μεταξένια όψη. Έτσι, με τη δύναμη του εκχυλίσματος από χαβιάρι και την επαναστατική σύνθεση της σειράς HAIRCHIC, κάθε γυναίκα μπορεί να έχει κάθε μέρα, μαλλιά πολύ –τέλεια. Και φυσικά με την εγγύηση της ελληνικής εταιρείας Παπουτσάνης!

TRIVIA
- Το πρώτο πράσινο σαπούνι με εκχύλισμα ελιάς στην Ελλάδα το έφτιαξε ο Δημήτρης Παπουτσάνης σε βιομηχανική κλίμακα.
- Το πρώτο σαπούνι γλυκερίνης στην Ελλάδα το έφτιαξε η Παπουτσάνης στις αρχές της δεκαετίας του ’70.
- Όλα τα προϊόντα της Παπουτσάνης (Αromatics, Olivia, HAIRCHIC, Natura) και τα ξενοδοχειακά προϊόντα (Hotel Amenities) παράγονται εξολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της Παπουτσάνης διασφαλίζοντας έτσι την ποιότητα με ιστορία 150 χρόνων.

Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ HAIRCHIC
- Η σειρά HAIRCHIC αποτελείται από 4 σαμπουάν (ταλαιπωρημένα ή ξηρά μαλλιά, βαμμένα μαλλιά, κανονικά μαλλιά & λιπαρά μαλλιά) και μία μαλακτική κρέμα.

- Το χαβιάρι, γνωστό για τις αντιγηραντικές του ιδιότητες και τα Ω3 λιπαρά οξέα που περιέχει, είναι ένα πολύτιμο συστατικό που δρα ευεργετικά για τα μαλλιά, προσφέροντάς τους καθημερινή υγεία, θρέψη, ενυδάτωση και μοναδική λάμψη.

- Σε συνδυασμό με ειδικά μελετημένα ενισχυμένα συστατικά όπως υαλουρονικό οξύ, φυτική κερατίνη, nutri-amines και σύμπλεγμα Pirolamine, δρουν αποτελεσματικά στις ανάγκες κάθε τύπου μαλλιών και τους χαρίζουν απίστευτα μεταξένια όψη και δύναμη.

- H σειρά είναι διαθέσιμη από τον Νοέμβριο 2018 σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και σε σημεία λιανικής σε όλη την Ελλάδα. Πρόκειται για την πρώτη σειρά της Παπουτσάνης στην κατηγορία περιποίησης μαλλιών, υπό ένα νέο εμπορικό σήμα.

- H υπάρχουσα σειρά σύντομα θα ενισχυθεί με νέες καινοτόμες προτάσεις, δεδομένου ότι η συγκεκριμένη κατηγορία αποτελεί ένα στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης των επώνυμων προϊόντων της εταιρείας Παπουτσάνης.

- Η καμπάνια είναι ήδη στον αέρα και δίνει έμφαση στην καθημερινή πολυτέλεια που προσφέρουν τα προϊόντα HAIRCHIC για υγεία και λάμψη στα μαλλιά, αναδεικνύοντας παράλληλα την καινοτομία της νέας σειράς.

Marketing Week (T. 1567)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778