Marketing Week - Μόνιμες Στήλες

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

Μόνιμες Στήλες

Brave New World

31/5, 08:35
Η σημασία του «γιατί»
Απ’ όλες τις ερωτήσεις που κάνουν τα παιδιά, εκείνες που ξεκινούν μ’ ένα «γιατί» είναι οι πιο δύσκολες.

Editorial

11/9, 09:22
«Βeauty content» για τα περιφερειακά ΜΜΕ
Τον ερχόμενο Οκτώβριο προβλέπεται να ξεκινήσει σταδιακά σε όλη τη χώρα η 2η ψηφιακή μετάβαση, η οποία σύμφωνα με το αρχικό πλάνο θα πρέπει να έχει ολο...

Brain Stories

20/9, 11:39
Βιώνουμε τις προσδοκίες μας
Γενάρης του 2007. Ένας άντρας στο μετρό της Ουάσινγκτον βγάζει από τη θήκη το βιολί του και αρχίζει να παίζει 6 κομμάτια του Bach για περίπου 45 λεπτά...

Φήμη & Επι-κοινωνία

12/3, 09:43
Δημιουργώντας ένα «κίνημα»
Τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις και η επικοινωνία τους έχουν στραφεί στη δημιουργία περιεχομένου κάθε μορφής ως το πιο δυνατό εργαλείο με στόχο ν...

Επί τάπητος

15/7, 10:40
Εκστρατείες που θα ξεχαστούν
Η προεκλογική περίοδος των εθνικών εκλογών από πλευράς διαφήμισης είναι ίσως η πλέον απαρατήρητη των τελευταίων είκοσι ετών. Τα σποτ παίζονται στα καν...

Ακροθιγώς

Περικλής Βανικιώτης 13/4, 15:07
Ιδιαιτερότητες…
Ένα από τα πολλά καλά αυτού του περιβάλλοντος (του digital εννοώ, μην παρεξηγηθούμε) είναι μια περίεργη αντίθεση, που λέει ότι όσο γρήγορα τρέχουν τα ...

Guest Editor

5/1, 08:27
Deep Learning στη διαφήμιση
Το τελευταίο διάστημα οι συζητήσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη κυριαρχούν, με σημαίνουσες προσωπικότητες και παγκόσμιους κολοσσούς να υποστηρίζουν και ...

Marketing... Rules!

13/9, 09:34
Simplicity on Thinking
Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… να καταφέρουν οι μάρκες να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών, για παραπάνω από 3’’. Αυτό μπο...

Λόγω... επικοινωνίας

18/6, 14:02
Back to the future
Εντυπωσιακές οι τεχνολογίες που έχουν σήμερα στη διάθεσή τους agencies και brands.

Brand Forward

18/9, 08:46
Επιστροφή στο Μάρκετινγκ
Ήταν η πιο ενδιαφέρουσα είδηση που διάβασα το καλοκαίρι και προήλθε από τις ΗΠΑ: Το Business Roundtable, το σημαντικότερο ίσως επιχειρηματικό lobby πο...

Modern Advertising

15/6, 09:53
Marketing & διαφάνεια
Στις 25 Μαΐου με την εφαρμογή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) αλλάζουν πολλά!

CMO 2020

2/10, 09:29
Marketing στην εποχή των bitcoins
Το νέο entry στο λεξιλόγιο του σύγχρονου CMO θα είναι το block chain.

PR Outsider

Μαρία Φωλά 4/7, 12:22
Το Δέντρο της Ζωής
Πώς να μιλήσεις σε ανθρώπους υγιείς για την ασθένεια που χτυπά αλύπητα εκατομμύρια άλλους σε όλη τη γη; Πώς να αποφύγεις συμπεριφορές και αντιδράσεις ...

Media:Possible

11/7, 09:46
«Βιντεοσκοπώντας τις νέες πρακτικές επικοινωνίας»
Το βίντεο ως περιεχόμενο, θεωρείται πλέον το πιο σημαντικό εργαλείο για τη διάδραση Μέσου-κοινού.

Plan B

Λίνα Σάρι 25/11, 10:40
The new kid on the block is the «block»
Η αυξανόμενη διάδοση και υιοθέτηση λογισμικού ad blocking διαταράσσει τα online media. Και το κάνει αμείλικτα. Σύμφωνα με το PageFair/Adobe report, μέ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκδηλώσεις - Συνέδρια

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα


  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778