Marketing Week

Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Creativity

Marketing Week Online( 2 Δεκεμβρίου 2019)
2 Δεκεμβρίου 2019 | 08:56 Γράφει η Κουτήφαρη  Ευγενία Topics: Campaigns Σχετικές Εταιρίες: ATTP

Η ΙΔΕΑ: H Bodytalk ανανεώνει τη στρατηγική τοποθέτηση και την επικοινωνία της, με τη δημιουργία μίας νέας καμπάνιας, σε συνεργασία με την attp. Το βασικό μήνυμα της Bodytalk είναι το «Train For Pleasure», που εκφράζει την απόλαυση την οποία αντλεί ο κάθε άνθρωπος όταν γυμνάζεται. H καμπάνια αναδεικνύει το εύρος του «Train For Pleasure», δίνοντας τέσσερις εκδοχές του: Train For Self Improvement, For Wellness, For Balance, For Bonding.

Στόχος της καμπάνιας είναι να εμπνεύσει τον κάθε έναν να αναζητήσει το δικό του κίνητρο και τη δική του απόλαυση στη γυμναστική. Η καμπάνια ξεδιπλώνεται με videos και με άλλα δημιουργικά υλικά σε digital και στα καταστήματα, με πρωταγωνίστρια την Κατερίνα Στικούδη. Το digital σκέλος θα βρίσκεται στον αέρα μέχρι και τον Δεκέμβριο και θα αναπτυχθεί σε Facebook και Instagram με influencers, και σε YouTube και Spotify. Την παραγωγή των videos και των φωτογραφιών υπογράφει η Vmichail creative studio.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778