Marketing Week

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

Η ΙΔΕΑ: Οι Έλληνες είμαστε τόσο σίγουροι για τον ηλιόλουστο καιρό μας, που τολμάμε να εγγυηθούμε έκπτωση στους Γερμανούς τουρίστες, αν τύχει και ποτέ συννεφιάσει στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, φέτος τον Μάιο και για 3 ημέρες, οι κάτοικοι του Βερολίνου παρακολούθησαν μέσω livestream τον ηλιόλουστο καιρό της Αθήνας και της Πάρου από το billboard που εγκατέστησε η Ogilvy για λογαριασμό της Aegean στο Sony Center, με την εγγύηση πως εάν όσο παρακολουθούν εμφανιστεί έστω και ένα σύννεφο στην οθόνη, θα ενεργοποιηθεί αυτόματα έκπτωση 50% για τις απευθείας πτήσεις της Aegean από Γερμανία για Ελλάδα.

Επί 3 ημέρες, οι οθόνες συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον πολλών περαστικών, αρκετοί από τους οποίους παρέμειναν στον χώρο για αρκετή ώρα περιμένοντας τα σύννεφα. Εκτός από το billboard, η ενέργεια Sunshine Discount μεταδιδόταν live και στο YouTube, δίνοντας τη δυνατότητα σε ακόμα περισσότερους Γερμανούς πολίτες, και εκτός Βερολίνου, να αφήσουν ό,τι κάνουν και να κολλήσουν στις οθόνες τους ελπίζοντας για λίγη συννεφιά στον ελληνικό ουρανό.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778