Marketing Week

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

Η ΙΔΕΑ: Η Frank & Fame υπογράφει τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της Άμστελ που έχει στην καρδιά της 100% αληθινούς αγρότες και 100% ελληνικό κριθάρι. Με το ακατέργαστο ταλέντο δώδεκα παραγωγών κριθαριού, από τους 2.500 με τους οποίους συνεργάζεται η Άμστελ, αλλά και με τη βοήθεια του γνωστού τραγουδιού «Στην Καρδιά», παρακολουθούμε το ταξίδι του πολύτιμου κριθαριού.

Από τη στιγμή που με δυσκολία το αποχωρίζονται μετά τον θερισμό και προειδοποιούν τον οδηγό της Άμστελ να το προσέχει, μέχρι και τη στιγμή που το υποδέχονται στην πλατεία σαν μπίρα πια και γεμίζουν τα χαμηλά ποτήρια με την αγαπημένη τους Άμστελ, οι πρωταγωνιστές αγρότες καταφέρνουν με τη φωνή και με το χιούμορ τους να μας εξηγήσουν τι είναι αυτό που κάνει αυτή την μπίρα τόσο αυθεντική: Το 100% ελληνικό κριθάρι και η φροντίδα αυτών που το παράγουν.

Η καμπάνια πλαισιώνεται από μικρότερες ταινίες, digital videos με το πραγματικό casting των αγροτών, στοχευμένα OOH ανάλογα με την καταγωγή των πρωταγωνιστών και πολλά άλλα υλικά. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Πάνος Κορώνης, την παραγωγή ανέλαβε η Avion Films, ενώ τον ήχο και την προσαρμογή του τραγουδιού επιμελήθηκε η Rabbeats Music.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778