Marketing Week

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

Η ΙΔΕΑ: Το Publicis Groupe Greece δημιούργησε τις καμπάνιες των παγωτών Boss και Nirvana για το Adriatic Region της Froneri (Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία και χώρες της Αδριατικής), που έχουν στόχο να μας ταρακουνήσουν και να απενεχοποιήσουν την απόλαυση. Ένα ασανσέρ, δύο άγνωστοι και το νέο Boss full Rocky Road είναι τα συστατικά που συνθέτουν τη νέα επικοινωνία «Never Stay Still» για το παγωτό Boss.

Η καμπάνια ανατρέπει τους κανόνες, ζητώντας από τους καταναλωτές όχι να σταθούν και να απολαύσουν, αλλά να μη σταματούν ποτέ να ανακαλύπτουν, να πειραματίζονται και να δοκιμάζουν τα όριά τους. Παράλληλα, η νέα επικοινωνία «More Pleasure Please» για το νέο Nirvana Choco Fudge, αναδεικνύει ένα παγωτό που χωράει όλη την απόλαυση στο κέντρο του. Αισθησιακό και σαγηνευτικό, το τηλεοπτικό σποτ μας προκαλεί να αφεθούμε σε ό,τι απολαμβάνουμε περισσότερο και να απαιτήσουμε τίποτα λιγότερο από το απόλυτο.

Οι καμπάνιες των Boss και Nirvana αποτελούνται από τηλεοπτικά σποτ και υλικά για digital και social media, με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του πλάνου επικοινωνίας να γίνεται από τη Zenith Optimedia του Publicis Groupe Greece. Την παραγωγή των σποτ ανέλαβε η Top Cut Belgrade, σε σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα, ενώ η Yeti Films ανέλαβε τα 3D product shots.



©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778