Marketing Week

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

Creativity

Marketing Week Online( 4 Ιουλίου 2019)
4 Ιουλίου 2019 | 12:03 Γράφει η Κουτήφαρη  Ευγενία Topics: Campaigns Σχετικές Εταιρίες: MOZAIK

Η ΙΔΕΑ: Τη φιλοσοφία των premium artisanal αναψυκτικών Three Cents που μετατρέπουν ένα ποτό σε εμβληματικό long drink έρχονται να μεταφέρουν στην οθόνη του υπολογιστή μας δύο νέα σποτ. Τα σποτ με κεντρικό μήνυμα «To Make a Short Story Long» δημιούργησε η Mozaik, αντιστρέφοντας τη γνωστή βρετανική έκφραση «to make a long story short» και οπτικοποιώντας τη δύναμη του προϊόντος να φτιάξει ιστορία συνδυαζόμενο με ένα απλό ποτό.

Στο πρώτο βίντεο, ο Τιτανικός εμφανίζεται εκ των υστέρων δίπλα σε ένα τεράστιο παγόβουνο, θυμίζοντάς μας πως την ιστορία έγραψε το πλοίο δίπλα στο παγόβουνο και όχι το παγόβουνο από μόνο του. Στο δεύτερο βίντεο, ένα όμορφο πλην συνηθισμένο άλογο, μετατρέπεται σε μυθικό μονόκερο με την προσθήκη ενός χρυσού κέρατος.

Και οι δύο ταινίες υπογραμμίζουν τη σημασία του στοιχείου εκείνου που χρειάζεται για να δημιουργηθεί μια ιστορία, με τον ίδιο τρόπο που ένα καλό long drink χρειάζεται μια σωστή βάση, σαν τα Three Cents, για να παρασκευαστεί και να αφήσει ιστορία. Η καμπάνια τρέχει στο YouTube και στα Social Media από τον Μάιο, σε παραγωγή της Magikon Productions.



©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778