Marketing Week

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

Η ΙΔΕΑ: Η Beyond Communications ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της νέας καμπάνιας για τη σειρά κρασιών Αλλοτινό, της Ελληνικά Κελλάρια. Η καμπάνια είναι ήδη στον «αέρα», χτίζοντας το προφίλ και την εικόνα του προϊόντος. H διαφημιστική καμπάνια του Αλλοτινό στοχεύει στην προβολή του κρασιού, την ενίσχυση του brand awareness και τη δημιουργία word of mouth.

Επιπλέον, αποσκοπεί στο χτίσιμο θετικής, ισχυρής, ανταγωνιστικής εικόνας και στην τοποθέτηση του Αλλοτινό στην πρώτη θέση στο μυαλό των καταναλωτών και μέσα στη ζωή τους, συνδέοντάς το με την καθημερινή διασκέδασή τους. Το χαρακτηριστικό σχήμα του μπουκαλιού Αλλοτινό αποτελεί την έμπνευση στην νέα καμπάνια, περικλείοντας εικόνες από μικρές, καθημερινές στιγμές γευστικής απόλαυσης που ο καταναλωτής χαίρεται να ζει και να μοιράζεται.

Το Αλλοτινό γίνεται αφετηρία και κοινή βάση για συναθροίσεις φίλων και καθημερινές γευστικές διαδρομές, που θέλεις να ξαναζείς, όπως τονίζεται από τον τίτλο «Μπες στο πνεύμα» και το hashtag του brand #nataksanapioume. Η καμπάνια εμφανίζεται στην τηλεόραση, σε περιοδικά γεύσης και lifestyle, καθώς και σε digital Μέσα.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778