Marketing Week

Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2019

Η ΙΔΕΑ: H πολυεθνική εταιρεία επεξεργασίας λαχανικών Bonduelle, με 164 χρόνια παρουσίας σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως, κάνει δυναμικά επικοινωνιακά βήματα και στην ελληνική αγορά, επαναλανσάροντας τις κονσέρβες της, αλλά και κάνοντας δυναμικό relaunching στα κατεψυγμένα λαχανικά.

Η καμπάνια, δημιουργία της Addictad, λανσάρει το νέο κίνημα των Λαχανίstas, απευθυνόμενη σε διαφορετικά κοινά και προωθώντας τη φιλοσοφία της Bonduelle για μια καλύτερη ζωή και ένα καλύτερο μέλλον μέσω της διατροφής με λαχανικά. Και ο νέος On the go τύπος, και η πολυάσχολη μαμά, και η παραδοσιακή αλλά trendy ηλικιωμένη, όλοι γίνονται Λαχανίstas γιατί μπορούν να μαγειρεύουν γρήγορα λαχανικά που διατηρούν όλη τη γεύση και τις βιταμίνες τους, χάρη στη μέθοδο του ατμού πριν την κατάψυξη.

Η Addictad υπογράφει τα ιδιαίτερα δημιουργικά για την καμπάνια των social media, σχεδιάζοντας τη νέα τάση των Λαχανίstas με αστείους hipster τύπους, ενώ έβαλε 3 ambassadors στο μετρό (την ηθοποιό Έφη Παπαθεοδώρου, τον ηθοποιό Βασίλη Γιακουμάρο και τη chef Ντίνα Νικολάου).

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778